פרי האור באילת - קרנבל פירות אקזוטיים

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: סימונה סולומון שאואט ● 18/9/2017 10:54 ● ערב ערב 2829
אילתים יקרים ● הכינו את הלשון לחוויית טעמים טרופיים ואקזוטיים ● ממכר פירות איכותיים סיטונאי במחירי רצפה בחנות מדהימה, מגשי פירות, עיצובי פירות, פירות וסושי פירות לאירועים – קיאקי פירות, חביות מתגלגלות וכן ברי פירות ובעצם כל מה שחלמתם עליו בתחום הפירות במחירים שווים לאילתים
פרי האור באילת - קרנבל פירות אקזוטיים

אין כמו מראה עיניים וטעם לחך כאשר מדובר בפירות טרופיים ואקזוטיים. בכדי שאמחיש לכם מעט מהחוויה של 'פרי האור', הוזמנתי לאחר כבוד להרמת כוסית לחג בסניף 'ניו פארם' בקניון 'מלכת שבא' שאירגנה מנהלת המקום ענבל ניסים זוביב לצוות העובדים, הרמת כוסית לא סטנדרטית שכללה חגיגה לעיניים ולחך של סידורי פירות טרופיים ואקזוטיים מדהימים. השולחנות אורגנו לאחר כבוד והועמסו בכל טוב: סירות של תפוחים חתוכים יחד עם כלים משגעים של דבש, קערות מהודרות עמוסות רימונים מהזן המתוק, סלסלות ארוזות של תירוש מובחר עם כוסות יפות והשוס - קיאק ענק (שהוא הקטן ביותר בעצם בחברה) עם שלל ענק של פירות טרופיים ואקזוטיים: אננס - מזן 'אננדה' הטעים כמובן, מנגו 'מאיה', אבטיחי יבוא (שהרי כאן תמה עונתם), מלון אקזוטי תוצרת חוץ, ענבים, קוקוס, סברס מתוקים מתוקים קלופים, פסיפלורה, תמרי מג'הול ממולאים בתערובת סודית מדהימה ומה לא וכמובן הטרנד המוביל של השנים האחרונות - סושי פירות טעים טעים עם קרם מיוחד שהחברה מכינה במו ידיה. מה אומר ומה אוסיף - תודה על האירוח הנפלא ועל זה שדאגתם שאטעם מכל דבר ואתפלא מכל דבר כפל כפליים. ואאחל באמת לכולם שנה נפלאה מתוקה עם המון פירות טרופיים ואקזוטיים.

 

צילומים : מעמוד הפייסבוק של החברה


היה זה אייל בן יאיר, תושב באר שבע, שהחליט לפתוח את העסק הקסום הזה - 'פרי האור' לפני שבע שנים בבאר שבע, ומאז הכל היסטוריה והיסטריה. שמו של העסק יצא למרחוק לכל פינות הארץ בהן 6 נקודות העוסקות אך ורק באירועים, ולאחרונה - גם אנחנו זכינו לסניף האילתי. 
מדובר בחנות לממכר סיטונאי במחירי רצפה של פירות טרופיים ואקזוטיים, חלקם מיובאים מהטופ שבטופ, חלקם האחר מהמבחר האיכותי של ארצנו הנרכש על ידי קנייני החברה שחורשים את הארץ והשוק בחו"ל להביא לכם את הכי טוב שיש. מעבר לכך, מתמחה החנות במכירת מגשי פירות מעוצבים, סושי פירות, מתנות לחגים משולבות שוקולד ויין, קיאקי פירות מעוצבים לאירועים (רעיון אותו הביא אייל לפני שבע שנים מתאילנד) וכן בברים אקטיביים מאויישים בברמנים מיוחדים שיכינו עבורכם באירוע כל שתחפצו בו בתחום הפירות: סושי פירות, חיתוכי פירות, שייקים מדהימים ועוד ואף ירקדו איתכם, ממש שואו שלם. יש לציין שהחברה מתמחה בכל סוגי האירועים.

הפירות הטריים ב'פרי האור' אינם מגיעים מוקפאים, הם טריים, מובלים ומאוחסנים אך ורק בקירור והטיפול בהם נעשה בתנאי סניטציה מהמחמירים ביותר, הכל עם כפפות ובסדר מופתי. נציגת החברה באילת לי מליקר אוהבת את עבודתה ועושה נפלאות בסניף האילתי, לרבות סדנאות סושי פירות שמתקיימות בימי ראשון בחנות בתשלום סמלי כשכל אחד מקבל בסופן רולים ענקיים של סושי פירות, שממילא היה משלם עליהם סכום זהה לו רכש אותם בנפרד. כמו כן מייעצת החברה בעיצובי אירועים בפירות, מקיימת סדנאות לגילוף פירות, עיצוב פירות, עיצוב בארים ועוד. "האינטרס שלנו הוא שהלקוח ידע מה שאנחנו עושים וילמד לעשות בעצמו", אומר אייל.

בעתיד הפתעות מדהימות בתחום העיצוב והפירות, שווה להתעניין.

פרי האור, טלפון לפרטים והזמנות: 053-4221642, 050-8554949. כתובת: שחם 250 – מול מתנ"ס 'יעלים'.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש