יום גיבוש המשלב רכיבה על סוסים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/9/2017 09:32 ● ערב ערב 2829
יותר ויותר בעלי עסקים מחפשים דרכים יצירתיות ומעניינות לתכנן את ימי הגיבוש לעובדים. הם מגדירים מטרות ברורות מאוד, הכוללות יצירת קשרים חברתיים הדוקים יותר בין העובדים, וגם העצמה של העובדים ושיפור התקשורת בין כל חברי הצוות – מהמנהל הבכיר ועד העובד הזוטר ביותר
יום גיבוש המשלב רכיבה על סוסים

יום גיבוש מוצלח הוא זה שישיג את המטרות הללו אבל גם יאפשר לעובדים ליהנות, להתרחק מהשגרה האפרורית של המשרד וממסך המחשב. אם אפשר לשלב בו פעילות נעימה בטבע, באוויר הצלול ותחת כיפת השמים, הרי זה מבורך. אם זה הקו שמנחה גם אתכם הכירו את אחת האטרקציות המלהיבות והמהנות ביותר: רכיבה על סוסים. בשנים האחרונות עסקים רבים מבינים את היתרונות שלה, והיום רכיבה על סוסים היא פעילות נפלאה לכל יום גיבוש, ולכל צוות באשר הוא.

 

תקשורת קצת אחרת

 

המטרה העיקרית שלנו בתכנון ימי גיבוש לעובדים, היא שיפור התקשורת הבינאישית. רכיבה על סוסים משיגה את המטרה הזו בדרך מיוחדת באמת. כשחברי וחברות הצוות לומדים איך לתקשר עם הסוס ללא מילים, וגם עם הרוכבים האחרים שסביבם, הם לומדים שאפשר להעביר מסרים חיוניים בשלל דרכים וצורות – ולא רק בדרך הקלאסית והמוכרת. הם לומדים להקשיב ולזהות סימנים בלתי מילוליים מהסביבה, והם גם לומדים להקשיב באמת ולשים לב לפרטים הקטנים ביותר, מאפיינים נדרשים לצורך רכיבה על סוס כמובן.

 

רכיבה על סוסים וביטחון עצמי

 

רכיבה על סוסים מספקת לנו עוד לא מעט יתרונות בכל הקשור לגיבוש הצוות ולפיתוח אישי. חשבו על העובד המהוסס, שאולי לא ממש בטוח איך עושים את זה נכון או אם הוא בדרך הנכונה. חשבו גם על העובד שהצטרף לצוות ועדיין לא מרגיש מאוד נינוח. רכיבה על סוסים היא מאפשרת לעובדים הללו להרגיש טוב יותר. הם לומדים טכניקה חדשה – ועומדים בה בהצלחה. הם מקבלים כלים להצלחה – וגם עזרה ותמיכה מחברי הצוות שלהם. כשהם עולים על הסוס בפעם הראשונה הם אולי מהוססים, אבל כשהם מצליחים (וזה קורה די מהר) הם מבינים שאין דבר שיכול לעמוד בדרכם. אפשר רק לשער כמה תחושת הביטחון הזו תשפיע גם על ההשתלבות שלהם בתוך הצוות. כשהתהליך המהיר מתרחש גם לנגד עיניהם של עמיתיהם, הגיבוש ייווצר מעצמו.

 

הפתרון האידאלי לגיבוש הצוות

 

אם אתם מחפשים דרך טובה לגבש את הצוות וגם לספק להם חוויה שונה, מהנה, מאחדת ומעצימה, פעילויות ODT ורכיבה על סוסים הן אטרקציות מצוינות שישיגו את היעדים הללו. החיוך של העובדים, תחושת ההעצמה והקשר האישי ביניהם, כל אלה הופכים את הרכיבה לפעילות סוחפת שכיף לשלב ביום הגיבוש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש