רייזרים בחווה אילת - חווית שטח מדבר והרבה כייף

מאת: אביבה דקל ● 27/9/2017 15:29 ● ערב ערב 2830
בקרוב יעזבו את אילת המוני עם ישראל שהגיעו אלינו לחגוג את חגי תשרי, גם מזג האוויר יהיה פחות חם, כבר אפשר להריח את הסתיו, וזה הזמן לאילתים ולאורחים שעדיין נשארו באילת לצאת לטיולים בסביבה, וכמו שרבים כבר יודעים - הדרך הטובה ביותר לטייל היא עם רייזרים בחווה ● התקשרו לרייזרים בחווה, הזמינו טיול ומובטחת לכם חוויה מיוחדת במינה ● סיורי ה'רייזרים בחווה' מכוונים לטיולי משפחות עם ילדים או למבוגרים המעוניינים לצאת לטיול חווייתי מיוחד ומהנה בשמורות שמסביב לאילת
רייזרים בחווה אילת - חווית שטח מדבר והרבה כייף

צילומים : באדיבות רייזרים בחווה

חברת 'רייזרים בחווה' ממוקמת בחוות הגמלים המיתולוגית של אילת, ולאחרונה -  נפתח סניף חדש של 'רייזרים בחווה' לטיולים בנחל רודד בצמוד ל'עיר המלכים' ול-  FIFTH AVENUE, אבל היציאה לטיולים יכולה להיות מ'חוות הגמלים' או לחילופין אפשר לתאם יציאה מכל מקום אחר כמו למשל פארק תמנע, מצפה רמון ועוד. בכל מקום שבו תרצו להתחיל את הטיול שלכם -  'רייזרים בחווה' יגיעו אליכם ויוציאו אתכם לטיול שכמותו טרם חוויתם. אחד היתרונות הבולטים של טיולי 'רייזרים בחווה' הוא העובדה שבטיולים אלה משתמשים אך ורק ברייזרים של RZR ולא בחיקויים הרבים שיש לו בשוק. הרייזר הוא רכב שטח מעולה שבו ארבעה מקומות ישיבה, ולמרות היותו רכב שטח, הוא נוח, בטיחותי ויש לו בלמים ומתלים מהשורה הראשונה.

 

 

הרייזר מגהץ את השטח בצורה מושלמת, והנוסעים בו מרגישים כמו בנסיעה ברכב פרטי מבלי להרגיש במהמורות - נסיעה ברייזר כלל לא דומה לנסיעה בטרקטורון, סיורי ה'רייזרים בחווה' מכוונים לטיולי משפחות עם ילדים או למבוגרים המעוניינים לצאת לטיול חווייתי מיוחד ומהנה בשמורות שמסביב לאילת. 
הטיולים שמארגנים ב'רייזרים בחווה' נעשים בנהיגה עצמית, וכל אדם מעל גיל 18 המחזיק ברישיון רכב רשאי לנהוג ברייזר, כפוף להצגת רישיון נהיגה בתוקף. ניתן להחליף נהגים באמצע הסיור. בכל רכב יכולים לשבת ארבעה נוסעים כשאחד מהם נוהג. כל טיול מלווה על ידי מדריך הנוסע ברכב נפרד. מסלול הטיולים עובר בתוך שמורות טבע, תוך הקפדה שלא לפגוע בשמורה. המדריכים כולם בעלי ניסיון רב בתחום ומכירים היטב את השטח. מדי פעם עוצרים את הסיור לצורך קבלת הסברים ולמטרת תצפיות, נהנים מהנוף ופוגשים את בעלי החיים שבשטח  -  יעלים, שועלים, נחשים, תנים ועוד. במהלך הטיול, מוגשים למטיילים משקאות קלים ומים קרים. 
אפשר להזמין טיול החל מחצי שעה ועד שלושה ימים. אם בחרתם טיול הכולל לילה או יותר, תחוו לינת לילה בשטח ותיהנו מאירוח מלא הכולל את כל הארוחות. בארוחות תוכלו ליהנות מבשרים על האש, מטחינה, מלבנה ומפיתות טריות אותן מכינים בשטח על סאג' ולקנח בקפה, תה ומשקאות קלים או לחילופין - תוכלו בתיאום מראש לבחור בתפריט אחר שיותאם לכם במיוחד לטעמכם.  

 


האפשרויות לטיולים הן אין סופיות, וב'רייזרים בחווה' יתאימו ויארגנו עבורכם כל סוג טיול שתבחרו. יש טיולי יום הולדת לכל הגילאים החל מגיל חמש, יש טיולים רומנטיים לזוגות, יש טיולי לילה עם או בלי לינה בשטח, יש טיולים לקבוצות, טיולי מנהלים, טיולי גיבוש וטיולים בהם מתארגנות תחרויות שונות כגון תחרות בנוסח המרוץ למיליון, תחרות ניווט לקבוצות ולמנהלים ועוד, בהן צריכים המשתתפים לעבור מסלול שהוכן עבורם מראש, שיותאם לגיל ולכושר הגופני של המשתתפים בקבוצה.

אז למה אתם מחכים? הזמינו טיול, נעלו נעלים סגורות, הצטיידו במשקפי שמש ובכובע, צאו לטיול עם 'רייזרים בחווה' והתחילו ליהנות.

ליצירת קשר עם 'רייזרים בחווה' 
טלפון: 'חוות הגמלים' -  08-6370022 או נייד - 0532233063.
שעות הפעילות - שני עד שבת: 09:00-19:00. 
בימי ראשון - בתיאום מראש בלבד.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש