החנות של האילתים כבר עשור רביעי

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 2/10/2017 14:36 ● ערב ערב 2831
השם 'ביג בן' עולה בראשםשל אילתים ותיקים בכל פעם שהם מחפשים תכשיט או שעון – שם אותו הם מכירים מאז נפתחה החנות הראשונה ב'מרכז מור' בתחילת שנות ה- 80
 החנות של האילתים כבר עשור רביעי

השנים חלפו, לפני 25 שנים החליפה חנות 'ביג בן' מיקום, וכיום היא שוכנת בשדרות התמרים בחזית 'הקניון האדום'. העיצוב מודרני ומרהיב, אבל עובדה חשובה מזה היא שרמת השירות והיחס האישי שמקבלים כאן הלקוחות לא השתנתה. כל לקוח, מקומי או אורח, מתקבל כאן כבן בית. 'ביג בן' היא עסק משפחתי: ראובן, אשתו טניה והבן אופק כולם עובדים בעסק ומתייחסים גם ללקוחות כמו לבני משפחה.
השם 'ביג בן' אולי מביא אתכם לחשוב שתמצאו בחנות רק שעונים, אבל טעות בידכם: ב 'ביג בן' מתמחים בתכשיטים מכל הסוגים - תליונים, שרשרות, צמידים ועגילים בעיצובים מרהיבים בזהב, ביהלומים ובאבנים טובות. כאן תמצאו תכשיטים רבים פרי יצירותיהם של מעצבים ידועים וגם תכשיטים בעיצוב אישי אותם מייצרים בדיוק כמו שאתם רוצים.

 


במחלקת השירות של התכשיטים יבצעו עבורכם הזמנות לתכשיטים מיוחדים כמו צמידים מרוקאים, תליונים עם שמות ויתקנו שרשרות, ישבצו יהלומים, ינקו ויחדשו תכשיטים ועוד.
במחלקת השעונים הגדולה והמגוונת, תמצאו דגמים עדכניים וחדישים של שעונים של החברות המובילות בתחום, ושירות התיקונים של מחלקת השעונים הוא מעל ומעבר שכן ב'ביג בן' עובד שען מומחה וכל הסיכויים שיצליח לתקן גם שעונים שבמקומות אחרים אמרו לכם שאי אפשר לתקן.המחירים ב'ביג בן' אטרקטיביים, תנאי התשלום נוחים ומקבלים כאן את כל אמצעי התשלום - ניתן לשלם בצ'קים ובכל כרטיסי האשראי, ואפשר גם פריסה לתשלומים נוחים. 
אז בין אם אתם מחפשים תכשיט או שעון לעצמכם, או למישהו אחר, מהאוסף הגדול שבחנות, ובין אם אתם רוצים לעצב בעצמכם את התכשיט שלכם, או לתקן שעון או תכשיט שנפגע - 'ביג בן' הוא המקום בשבילכם.
 
ביג בן, מיקום: שד' התמרים בחזית 'הקניון האדום'. טל: 08-6372438. 
פתוח: ימים א-ה 09:00-20:00, שישי- 09:00-14:30.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש