כל מה שרצית לדעת על תוספות שיער!

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/10/2017 16:09 ● ערב ערב 2831
סלון "פרטז" המתמחה בתוספות שיער, מילוי והארכת השיער באילת עונה על השאלות הכי נפוצות.
כל מה שרצית לדעת על תוספות שיער!

קיימות שיטות מגוונות להארכת שיער וסוגים רבים של תוספות שיער. עד שלהי המאה העשרים היה נפוץ השימוש בשיטת חיבור טראסים של שיער, אשר חוברו לשיער הכלה בסיכות וקליפסים. בהמשך התפתחו תוספות שיער קבועות יותר ובשיוטות מתקדמות, מוצלחות ועמידות...

 

למי מיועדות תוספות שיער?.

 

 לדברי פרטז, תוספות שיער מתאימות לכולן! לבנות בעלות שיער דק ודליל שצריכות עובי, נפתח ואורך וגם לבנות בעלות שיער מלא אך מתחשק להן יותר אורך או נפח. אין בחורה שזה לא יוסיף לה וישדרג אותה, על אחת כמה וכמה לנשים הסובלות משיער דליל דק או לאחר טראומה,שבירה של השיער או הריסת השיער לאחר פעולות לא מוצלחות.

 

 

מה הן השיטות המומלצות היום?

 

מגוון השיטות לתוספות שיער היום הינו רחב אך בהחלט יש את המועדפות, אלו שלא פוגעות בשיער,הכי נוחות ונראות הכי טבעי.

נתחיל משיטת חלבון הקיראטין, זוהי למעשה שיטה המושתתת על עיקרון ה"שיערה על שיערה", ע"י שיטה זו בעצם מחלקים את משקל התוספות באופן נכון כך ששיער הלקוחה לא יינזק ולאחר פירוק התוספות גם השיער הטבעי יוכל להיארך ולהשתקם בזמן זה.

ניתן להוסיף כל כמות שיער הרצויה, כמות זו נמדדת בגרמים בין 10 גרם ועד ל300 גרם בהתאם לצורך ולרצון הלקוחה. החיבורים מתבצעים ע"י חיבורי קיראטין שממיסים בלייזר (הלחמה קרה) וכך החלבון שלהם מאחה את השיער של התוספת יחד עם השיער הטבעי באופן מושלם. שיטה זו מחזיקה בין 4 חודשים לשמונה חודשים, ונעשית בצורה המקצועית ביותר אצלינו, היא גם הפופולארית והרצויה ביותר- כך תוכלי לפתור את בעיית השיער הדליל/דק/קצר.

השיטה השנייה נקראת "טייפ אין"- השיער מגעה ברצועות דקיקות של שיעק יחד עם חלבון מיוחד עליו. מצמידים כל 2 יחידות על יחידת שיער דקה. אין כלל שימוש בחום והשיטה הזו מחזיקה כשלושה חודשים.  היא מתאימה יותר לנשים בעלות שיער דק וארוך אשר מעוניינות להוסיף נפח ואורך לשיער-התוצאה מהממת.

 

כמה זמן זה לוקח?

 

בתוך 3 שעות תצאי עם שיער ארוך מלא המתנהג בצורה הטבעית ביותר ממש כמו שהיה שלך מלכתחילה.

.

סלון פרטז נמצא במרכז התיירות במפלס העליון-אילת בכתובת עגור 7

להזמנת תורים או ייעוץ חינם- 0525433827

חפשו אותנו בפייסבוק


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש