זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

מאת: רחל ארז ● צילום: או-מד מדיקל ● 18/10/2017 15:58 ● מה נשמע 518
תחזית על פי קלפי הטארוט לתאריכים שבין ה – 18-24/10/17
זודיאק - חיזוי באמצעות קלפי הטארוט

 

טלה 


בתקופה זו יש בכם כמיהה גדולה ורצון עמוק למצוא ביטחון ויציבות. זה אומר שתהיה לכם מוטיבציה ושאפתנות גבוהות מהרגיל. הקלפים מבטיחים עשיה ומבחן תוצאות אדיר.


שור


בדרככם הנעימה, העדינה ודרך הביניים אתם משיגים את מבוקשכם ומצליחים למגנט לצדכם אנשים שתואמים את הרצונות והשאיפות הקיימים בכם. ההצלחה תגיע דרך אחרים, לכן שימו דגש על הסטיילינג ההתנהגותי המאפיין אתכם ממילא.


תאומים


עניין מיוחד מושם כעת על הכרויות עם אנשים חדשים בכל מיני מסגרות. אתם בעבודה שדורשת מאמץ ובחודש זה מומלץ לקחת פסק זמן, לנוח ולהיטען באנרגיות מחודשות. 

 

סרטן


אמון ויושרה זה דבר משמעותי ביותר בשבילכם. בתקופה הזו תגלו מחדש מי החברים האמתיים ובני המשפחה שתומכים בכם בלי פשרות. יותר מתמיד תחוו הזדקקות לקהילה משפחתית זו כפיצוי ותחליף לאדם הנעדר רגש כלפיכם.

 

אריה


אתם מתמלאים בעוצמה מחודשת. לקראת הישגים שעבדתם בשבילם קשה במהלך השנה דברים יתממשו סוף סוף. צפויה לכם התרגשות מעניינת ובלתי שגרתית, הפתעה המלמדת שיעור לחיים. 


בתולה


אהבה  משפיעה בהחלט על הרבה נושאים רגשיים, וכעת הנטייה להסתגר יותר עלולה להכביד על תחושת אחרי החגים. בכל מה שקשור בעבודה יש לתת לזמן לעשות את שלו. הפתרון לא נסתר מהעין.

 

מאזניים


יש לכם תוכניות נסיעה ותוכניות חדשות שצריך להוציא לפועל מגבולות המחשבה למעשה. כל הנושאים הרגשיים, והחברתיים. המראה החיצוני שתתחילו להשקיע בו הרבה יותר מהרגיל, ייצור דחיפה חזקה להתקדם, במיוחד בבית הקריירה.


עקרב


פרספקטיבה עקרבית שקטה מתוך התבוננות על התרחישים בחייכם בזמן האחרון. לקיחת החלטות וביצוען. אתגרים גדולים יותר תאלצו לדחות לימים פחות סוערים בנפשכם. 

 

קשת


החגים הם מצב אפקטיבי בהזדמנויות שלו לשפר את מצבכם הזוגי ויחסי הציבור שלכם בפרט. המזל הטוב ימשיך לשהות בבית הכספים. הקלפים מבטיחים יחסים טובים בכל התחומים. 

 

גדי


הקידום  ייצב את מצבכם הפיננסי-כלכלי. קיים היבט הרמוני נפלא עם קריירה וכספים. טיפול בנושאים בסיסים בתחום הקריירה והעבודה הם הלא טבע שני עבורכם, כך שמתחילת השנה אנשים ירצו לעבוד תחת מרותכם. במקום העבודה אתם נהנים מאמינות גבוהה ומצליחים בדרך הייחודית לכם לשמור על מעמדכם ולהוביל מהלכים מוצלחים. 

 

דלי


אם אתם מחפשים עבודה חדשה, ההצלחות והצניעות שבכם יעידו יותר מכל על הכישורים והיכולות שלכם. תחושת האחריות, שהיא חלק מכם, תעניק לכם יותר סמכות. כסף יבוא ויילך, אבל יש לכם מספיק על מנת לקבל ולספק את כל מה שאתם צריכים. 

 

דגים


במהלך חודש אוקטובר אולי תזדקקו למעט יותר כספים, אבל עם חלוף החגים הצורך והלחץ יעבור והעניינים ישובו לשגרה מבורכת בתחום הכלכלי. בסך הכל שנה עברית טובה משתלמת ומלאת מזל!
 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש