נא לא להפריע - חופשות רומנטיות לזוגות בלבד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 20/10/2017 18:22 ● ערב ערב 2832
החופש הגדול אמנם כבר נגמר, אבל החופש האמיתי שלכם מתחיל עכשיו, בארבע עיניים. אז אחרי שטיילתם עם הילדים לאורכה ולרוחבה של הארץ (או אפילו מחוצה לה), ושלחתם אותם לבית הספר עם כוחות מחודשים של גיבורי על, הגיע תורכם לצבור אנרגיות וליהנות מחופשה זוגית אינטימית ומפנקת. אתם יודעים שהרווחתם את זה ביושר.
נא לא להפריע - חופשות רומנטיות לזוגות בלבד

מאת: שירן סרוסי

 

השקט שאחרי הסערה


ילדים זה שמחה, אף אחד לא מערער על זה (לפחות לא בפרהסיה), אבל בתוך כל השמחה הזאת, אתם, ההורים, חייבים קצת שקט וכמובן זמן איכות לעצמכם, במיוחד אחרי המסע המפרך שעברתם בחופש הגדול. נכון, לא לכולם קל למצוא נשמה טובה שתוכל לשמור על הילדים ולתת לכם לנוח בראש שקט, אבל זה בהחלט אפשרי וכדאי מאד שזה יהיה הצעד הראשון שלכם בתכנון החופשה.

כולנו יודעים כמה אינטנסיביים היו החודשיים האלה של הקיץ, עם כל מיני הפעלות, מגלשות מים וכוכבי ילדים אנרגטיים במיוחד. אין ספק שתיזזתם וקפצתם כאילו הייתם ילדים בעצמכם, ובואו נודה באמת, הריקושטים של התופעה הזו מלווים אתכם עד היום ואתם מתעוררים מותשים ומרגישים שהסוללה שלכם חלשה. כן, גם הסוללה הזוגית.

 

מטעינים ונהנים


אז איך מטעינים מצברים כשהילדים כבר חזרו לשגרה? אין יותר פשוט מזה - יוצאים יחד לחופשה מפנקת באחד מהמלונות בארץ המציעים אירוח ללא ילדים. בחופשות מסוג זה תוכלו להשאיר את המצפון עם הבייביסיטר וליהנות מטיפולי ספא מפנקים, הכוללים עיסויים זוגיים שונים, ג'קוזי, סאונה, חדר כושר, אתנחתא מול הים ואולי אפילו מול חוף פרטי, חוויות קולינריה משובחות במסעדות המלון, מרפסות עם נופים מרהיבים לקפה הזוגי של הבוקר והכי חשוב כמעט - בריכה מרעננת נטולת מצופים כתומים זוהרים וצרחות מתוקות ברקע.



היי דרומה לאילת


אם החופש הגדול כבר מאחורינו, זה בעצם אומר שאילת נמצאת בתקופה הכי יפה שלה, גם מבחינת מזג האוויר ועל אחת כמה וכמה גם מבחינת הצפיפות והעומס, ואין רגע יותר מושלם מזה לצאת לנופש באילת. סוף סוף תוכלו לחוות את עיר החופש הרשמית של ישראל לפי הקצב שלכם וליהנות מכל מה שיש לעיר להציע עבורכם כזוג, החל מטיולים רגליים לאורך החופים היפים של אילת, צלילה זוגית, מסע שופינג מפרגן לגברת ולאדון, חיי לילה, מסעדות וכמובן כל הפינוקים השמורים במיוחד עבורכם בבתי המלון.

וזה עדיין לא הכל. כיום תוכלו להתרווח עוד יותר ולמצוא מגוון דילים לאילת כולל טיסות , מה שאומר בעצם שתוכלו לחסוך לעצמכם הרבה התעסקויות ובירוקרטיות מיותרות מול חברות התעופה, היות וההזמנה למלון מתבצעת ביחד עם הזמנת כרטיסי הטיסה כחבילה אחת. כך המחיר משתלם יותר והכרטיסים שלכם מסודרים ומוכנים לחופשה ביחד אתכם.

זהו זה, החופש שלכם מתחיל ממש עכשיו. בחרו את היעד הרומנטי שלכם, לכו לארוז ואל תשכחו ליהנות מהזמן איכות שאתם כל כך ראויים לו.
 

המאמר בחסות רשת מלונות פתאל המציעה אירוח במבחר מלונות בוטיק ברחבי הארץ


חדשות אילת

 

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש