איזה פרחים מביאים להלוויה ואיזה לאירוע משמח?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/10/2017 08:30 ● ערב ערב 2833
לפעמים עדיף להמעיט במילים, ולהביא מתנה אשר תסמל ותמחיש כיצד אנחנו מרגישים. פרחים הם דוגמא מצוינת למתנה אשר מאפשרת להזדהות עם האחר ברגע משמח או עצוב, ללא צורך לנאום ולהכביר במילים
איזה פרחים מביאים להלוויה ואיזה לאירוע משמח?

לא ניתן לזייף בדיבור באמצעות פרחים, מכיוון שהפרחים מדברים מלב אל לב, באופן פשוט, חם ואוהב. ככלל, אנו חוזים בפרחים בכל אירוע, החל מפרחים המעטרים שולחנות באירועים שונים כגון בר מצווה, חתונה, מסיבת גיוס, ברית מילה, מסיבת שחרור, ימי הולדת ומה לא, ועד לפרחים המוצבים באירועים עצובים דוגמת לוויות ואזכרות. כשם שלכל אירוע מתאים בגד מסוים, ובגד המתאים לחתונה בוודאי ובוודאי שלא יתאים לאזכרה, כך גם בנוגע לפרחים – כל פרח מתאים לסוג אחר של אירוע. אשר על כן, יש לתת את הדעת על סוג האירוע ואלמנטים נוספים טרם קניית הפרחים. 

 

פרחים לאירועים

 

כאשר מתכוננים להביא פרחים לאירועים בתל אביב באמצעות משלוחי פרחים בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ, חשוב להחליט על המסר אותו יבטאו הפרחים - האם הפרחים נועדו לצורך קישוט, יצירת רשמיות, האצלת אווירה נעימה, פרחי הוקרה, פרחים המבטאים שמחה ופריחה והמגוון עוד רחב. כאשר מזמינים פרחים לאירועים משמחים, ניתן מחד לארגן משלוח פרחים מעוצב, הכולל מגוון רחב של פרחים מסוגים שונים וצבעים משתנים. משלוח הפרחים צפוי למלא את הבית בריחות פריחה נעימים, ולהעניק לבית אווירה פורחת ושמחה. המשלוח יכול להיות מורכב גם משני צבעים מתאימים, דוגמת צהוב ולבן, המשלימים זה את זה ומאצילים בבית אווירה של פריחה, חן ולבלוב. מאידך, אפשר גם לקנות פרח בודד בצבע אחיד כגון פרח אדום עטוף בסרט מרהיב, אשר ממחיש את אהבת הנותן ומשמח מאוד את המקבל.

 

פרחים להלוויה

 

החיים כוללים רגעים משמחים רבים, אך כידוע לעיתים אנו נאלצים להתמודד עם רגעים עצובים וקשים. קשה לתאר במילים רגשות במצבים כאלו, ולמען האמת - אנו כלל לא זקוקים לנסות לדבר הואיל והפרחים צפויים לעשות בשבילנו את העבודה. להלוויה מומלץ להביא זר מכובד במספר צבעים מצומצם, ולא זר צעקני ומשמח. הזר אשר משחק הן תפקיד רשמי והן תפקיד רגשי, ימחיש את ההשתתפות בצער משפחת הנפטר ויעניק להם את התחושה כי אינם בודדים בהתמודדות עם אבלם.

 

איפה כדאי לקנות פרחים לאירועים?

 

כאמור, לכל אירוע יש את סוג הפרחים המתאים לו. מומלץ מאוד לא לשגות ולהביא לאירוע או להלוויה פרחים לא מתאימים. אשר על כן, מומלץ לפנות לחנות פרחים מנוסה ומקצועית דוגמת פרח לי, אשר תרכיב עבורכם כהלכה משלוחי פרחים בתל אביב ובכל הארץ לכל אירוע או מטרה. ניתן להזמין פרחים לכל אזורי הארץ באמצעות אתר פרח לי, המציג מגוון רחב של זרים, משלוחים ופרחים לבחירה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש