טרנדים בעולם התכשיטים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/10/2017 08:56 ● ערב ערב 2833
תכשיטים נחשבים לפריט מאוד פופולארי ומהווים חלק בלתי נפרד מהופעה כוללת של בגדים, נעליים, איפור, תסרוקת ועוד
טרנדים בעולם התכשיטים

כמו כל פריט אופנתי ופופולארי, גם התכשיטים מושפעים מטרנדים שונים ומידי שנה ניתן לראות יותר מגוון של שרשראות, עגילים, טבעות וצמידים ליד ולרגל. הטרנדים החמים בעולם התכשיטים כיום מושפעים למעשה מהטרנדים החמים בעולם האופנה, שמציגים בעיקר שילוב של חומרים צבעים, גדלים וכמובן – תכשיטים עם שם.

 

תכשיטים עם שם

 

תכשיטים עם שם נחשבים לפריט נפוץ ואופנתי מאוד, אשר יש לו ערך מוסף ובעל משמעות. ניתן להעניק תכשיטים עם שם כמתנה ליום ההולדת, ליום הנישואין או לכל אירוע מיוחד אחר. בגלל שקיים מגוון רחב של תכשיטים עם שם, כל אחת תוכל להתאים לעצמה את התכשיט שהיא אוהבת, בין אם מדובר בכיתוב עדין של שמה, או בכיתוב בולט יותר, על הצמיד או על השרשרת.

תכשיטים עם שם יכולים להיות מורכבים ממספר חומרים כמו כסף וזהב וניתן לשלב בהם גם יהלומים ואבני חן בעת הצורך. כמו כן, גם טבעות יכולות לשאת את שמכם, במיוחד כאשר מדובר בטבעת אירוסין או נישואין.

 

תכשיטים צבעוניים

 

בעבר, תכשיטים היו סולידיים וצבעם העיקרי היה צבע החומר ממנו הם מורכבים כמו כסף או זהב. לאחר מכן התפתחה צבעוניות התכשיטים לעבר אבני חן בצבעים כחול, ירוק, סגול ואדום, אך כיום ניתן למצוא תכשיטים בשלל צבעים, בולטים יותר או פחות המעטרים את הידיים והצוואר.

לדוגמה, ניתן למצוא כיום שרשראות גדולות וארוכות המורכבות ממספר צבעים יחד כמו כחול, ירוק, ורוד וצהוב. שרשראות אלו נחשבות לאופנתיות מאוד ויכולות להפוך כל הופעה פשוטה להופעה חגיגית במיוחד. גם תכשיטים עם שם יכולים להיות צבעוניים ובולטים, רק צריך לדעת מה רוצים והיכן לחפש.

 

תכשיטים המורכבים ממספר חומרי גלם

 

טרנד נוסף ובולט בעולם התכשיטים הוא תכשיט שעשוי ממספר חומרי גלם ומשלב אותם בצורה הרמונית ומעניינת. למשל, שילוב של זהב לבן יחד עם יהלומים קטנים או אבני חן בצבעים עדינים, נחשב לשילוב פופולארי מאוד, כאשר זה נוגע לתכשיטים עדינים ויוקרתיים.

באותו אופן ניתן לשלב חומרים שמעניקים אפקט צבעוני וגרנדיוזי יותר, כמו אבני חן גדולות בשילובים שונים. תכשיטים עם שם יכולים להכיל חומרי גלם שונים, שחלקם מרכיבים את השם שעל התכשיט וחלקם את יתר התכשיט. גם שילוב של כסף וזהב הוא פופולארי וניתן לראות יותר ויותר תכשיטים עם שם או בלי שם, המורכבים משילובים כאלו.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש