מה זה קישים ? מי הוא זה ואיזה הוא?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 25/10/2017 09:04 ● ערב ערב 2833
ריחות חדשים, שמות חדשים. אפיון של המטבח הישראלי המודרני, תכירו מחדש את המאכלים שיוגשו לכם בצלחת.
מה זה קישים ? מי הוא זה ואיזה הוא?

 

מאכלים מכל קצוות תבל

 

קיש, מה זה? למה זה קשור? איך זה נראה? העולם שהפך לכפר גלובאלי מביא אותנו פעם אחר פעם להיכרות מחודשת עם מאכלים ומנות שלא הכיר המטבח הישראלי הקלאסי, התפריט הישראלי הוא היה התפריט המוביל בכל האירועים ומעל כל שולחן ביתי, אבל אנשים למדו לאכול גם אחרת ולאהוב מאכלים בסגנונות שונים וטעימים לא פחות.

 

ארוחה צרפתית באווירה ישראלית

 

נו, מה זה קיש? קישים  הינו מאכל שמקורו בצרפת, המאכל מבוסס על בסיס של בצק שנאפה בנפרד מהתוכן ורק אחר כך בתוכו ממולא מילוי, המילוי מותאם לסוג הארוחה הוא יוכל להיות מלוי של ירקות, מילוי בשרי ולאחרונה החלו למלא בקיש גם מילוי חלבי, הקיש מהווה מנת פתיחה יפיפייה, כאשר היא משלבת ירק וחלבון על בסיס אחד פחמימתי.

 

כוכב הערב

 

הקיש הצרפתי מהוה בסיס בלא מעט ארוחות של קייטרינג חלבי  והיום ניתן לראות את הקיש 'מככב' בארוחות חלביות ישראליות, הוא מהווה בחירה מוצלחת למנת פתיחה, מעוררת תיאבון, הוא יכול להיות גם מתאבן עוד לפני שהתחילה האורחה, לפני הגשת הדג והלחם, המתכון של הקיש יכול להתגוון בהרבה מאוד אופציות כאשר יהיו כאלו שיוסיפו מלמעלה ירקות עם אפייה קצרה, פרוסות גבינה נמסות ועוד.

 

ארוחה מעניינת

 

חשוב לדעת כי גיוון באוכל יוצר עניין ולא מעט פעמים אירועים ימדדו על פי התפריט, כאשר אתה רוצה לערוך אירוע או אפיל מסיבה או אירוח, לך על בחירה חדשנית וטעימה, תן לגיוון לעשות את העבודה, תקפיד כמובן על עריכה מעוררת עניין ותלך על הגשה מתאימה ואסתטית.

 

שילוב של חדש לצד ישן ומוכר

 

כדאי  וחכם לשלב מאכלים חדשניים לצד מאכלים מוכרים וקלאסיים כדי ליצור עניין בקרב האורחים, הם נפגשים עם מגון טעמים וגם לאלה השמרנים יש מה לאכול, כך יוצאים מן האולם אורחים שבעים, מרוצים והכי לחשוב אורחים שנשארו עם טעם של עוד וכמארח חשוב שתחשוב על זה בכל הרצינות.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש