בשורה לתל אביביים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/11/2017 13:07 ● ערב ערב 2835
בחירה באופניים חשמליים לנסיעה עירונית ואפילו בינעירונית יכולה להקל על עומסי הכבישים ועל עלויות הנסיעות השוטפות, תחשוב על זה...
בשורה לתל אביביים

 

עמוס עד כדי תסכול

 

כבישי מרכז הארץ הינם אחד הנושאים הטעונים ביותר, עומסי התנועה, המחסור במקומות חנייה ועוד, אלו ועוד גורמים לאובדן של שעות עבודה רבות, לבילוי חסר תוחלת בפקקי ענק ובעיקר לתסכול בקרב התושבים המקומיים או אלו העובדים באזור, ישנם לא מעט עובדים ששוקלים אם לבחור מקום עבודה במרכז רק בגלל עומסי התנועה והתסכול מהכבישים, הם חוששים ובצדק מבזבוז זמן משמעותי.

 

נסיעה  אופטימלית

 

 לא בכדי ניתן לראות בשנים האחרונות את האופניים החשמליים על כבישי הארץ, יותר ויותר אנשים בוחרים באלטרנטיבה האופטימלית של רכיבה באופניים חשמליים, הם גמישים, קלילים, מהירים, ונוחים, הם מהווים תחליף אופטימלי לנסיעות ארוכות ומתישות על כבישי הארץ, הם מפיקים יותר נסיעה במינימום המתנה על הכביש.

 

מחליטים אופניים, מחליטים נכון

 

 כך נראה אנשים בכל הגילאים שבוחרים להחליף את כלי התחבורה המסורתי בכלי רכב זה והם לא מפסיקים לברך על ההחלטה, הם מדווחים על חיסכון משמעותי של זמן בנסיעות בכבישים, הם מדווחים על חיסכון משמעותי של זמן בחיפוש אחר מקום חנייה ועל נוחות של נסיעה. כך שהשינוי  והמעבר לשימוש באופניים חשמליים השפיע עליהם בצורה אידיאלית.

 

חוסכים בדרכים ונהנים

 

 לא ניתן להתעלם מהמציאות של החיסכון הכלכלי שיש בשימוש באופניים חשמליות, הן אינן צורכות מילוי מכל דלק יקר שיכול להגיע למאות ואף ליותר מכך של שקלים בחודש, ללא ספק זהו שיקול מרכזי שמוביל את הסטודנטים והאנשים שמתמודדים עם החשבון בנק לחשב גם את זה, לקחת בחשבון את הנתונים ולהחליט לשלב אופניים חשמליים בשימוש השוטף של הנסיעות.

 

גם תל אביב יכולה להיות רגועה

 

ניתן לסכם כי אופניים חשמליות בתל אביב הינם בשורה אמתית, אנשים שבוחרים לרכב עליהם מברכים כל העת, הנסיעות שלהם בכבישי תל אביב הפכו להיות רגועות ושלוות, ללא לחץ של התנועה על הכבישים, וללא התמודדויות עם חניות וכמובן ללא ההתמודדות הכלכלית עם העלות הכוללת של כלי התחבורה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש