הכי Best phone

מאת: דורית בן נון ● צילום: ● 8/11/2017 09:30 ● מה נשמע 521
החנות BEST PHONE של דורון בכר היא המקום הטוב ביותר למצוא בו את המבצעים הכי חמים בתחום הסלולר, מחשבים וגאדג'טים ● השירות האישי והיחס שמקבל כל לקוח אצל דורון מעצימים את חווית הקנייה ● "ואין כמו לקוחות שחוזרים פעם אחר פעם בגלל השירות האישי והיחס שאנחנו נותנים לכל לקוח ולקוח", אומר דורון
הכי Best phone

כבר מעל 17 שנה ניתן לרכוש ב-BEST PHONE את מכשירי הפלאפון המתקדמים בעולם ומוצרים נלווים, בנוסף למעבדת תיקונים הפועלת במקום. השירות אישי, יש אחריות יבואן רשמי, ועמדות תצוגה מרשימות.
עוד ניתן למצוא ב- BEST PHONE מעמדים לרכב, BLUETOOTH לרכב, ערכות קריוקי מדליקות, מגני מסך, מגני ניידים לכל המכשירים, אוזניות בשלל עיצובים באיכות שמע בלתי מתפשרת, שעונים משוכללים, ערכות קריוקי, פלאפונים במחירים המתאימים לכל כיס ובקרוב גם מוצרי מחשוב.

 

 

מחלקת הסלולר


"אצלנו ניתן למצוא את המכשירים הכי מתקדמים: גלקסי S8+ S8 Note  8, איפון 8 ואיפון 8+ כולם במחירים הכי טובים", אומר דורון.  "ניתן להגיע אלינו לחנות, להתנסות ולשחק במכשירים בעמדות התצוגה המתקדמות שלנו, דבר שנותן ללקוח את חווית המשתמש והאפשרות לדעת ולהבין איזה מכשיר הכי נכון בשבילו. אנחנו כאן כמובן להדריך ולכוון כל לקוח".
ב- BEST PHONE מגוון מכשירי סלולר המותאמים לכל כיס כמו המבצע המיוחד שתמצאו במקום על "שיומי 4A" שמתאים לאנשים שהשימוש שלהם בנייד הוא בסיסי: פייסבוק וווטסאפ, או לבני נוער וילדים שלא ירכשו מכשיר באלפי שקלים. הנייד מגיע עם מגן זכוכית ומגן אחורי, וכל זה במחיר מבצע של 460 ₪ , "הכי זול, באחריות", מבטיח דורון.
לחובבי הניידים, בקרוב מגיע האייפון X החדש, במחיר מיוחד רק ב- BEST PHONE.

 

 

גאדג'טים ועוד


"שעון מהמתקדמים בעולם ניתן למצוא אצלנו בעיצוב חדשני ויוקרתי בעל מיקרופון ורמקול מובנים להתקשרות ומענה לשיחה ישירות מהשעון, עמיד למים, מעקב כושר וחיישן מד דופק והמחיר ללא תחרות באחריות", אומר דורון. מגן מסך ייחודי ועמיד הינו אביזר הכרחי לכל נייד, ולכן ב- BEST PHONE נמכר בבלעדיות מגן LENSUN הייחודי ב- NANO TECHNOKOGY, שלא נשרט ולא נשבר מול כוח רב שמופעל עליו. (תבקשו מדורון לראות את הסרטון וידאו בו הוא נועץ מסמר באמצעות המגן).
לספורטאים שבינכם, יש בחנות אוזני ספורט מעוצבות ומדליקות באיכות שמע מהטובים שיש, וכמובן במחירים שאין להם תחרות באילת, אז שימו את נעלי הספורט ורוצו לחנות.

 

מבצעים, מבצעים, מבצעים


ב- BEST PHONE  מבצע חסר תקדים לערכת קריוקי לימי שישי בערב. הערכה ניידת, בעיצוב צעיר וססגוני מבית SILVER LINE הכוללת: רמקול, מיקרופון ורצועת נשיאה ומטען רק ב- 199 ₪ , והכי חשוב- קלה לנשיאה, כך שלקחת אותה ממקום למקום לא מהווה בעיה לערב קריוקי הבא. אז אם גם אתם מתעניינים בסלולאר ושאר גאדג'טים תנו קפיצה ל- BEST PHONE לא תתאכזבו.

 

כתובת: שדרות התמרים 477 מרכז סולל בונה.
שעות פתיחה: ימים א-ה בשעות 09:00-20:00
יום ו' בשעות 09:00-15:00

 

טלפון ליצירת קשר: 08-6373222
 

אתר הבית: www.bestphone477.com
פייסבוק: בסטפון אילת, Bestpone eilat


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש