משדרגים שכונות ורחובות

מאת: דוברות עיריית אילת ● צילום: דוברות עיריית אילת ● 8/11/2017 16:59 ● מה נשמע 521
בימים אלה החלה העירייה, באמצעות החברה הכלכלית לאילת (חכ"א), ובשיתוף "עין נטפים" ● תאגיד המים והביוב של אילת, בביצוע עבודות רחבות היקף לשדרוג שכונת גנים א' ורחוב המוצר באזור התעשייה ● העבודות כוללות חידוש מערכות המים והביוב ושדרוג כבישים. בקרוב יחלו עבודות דומות בשכונות צאלים ויעלים
 משדרגים שכונות ורחובות
שיתוף ציבור שכונת גנים א

בטרם תחילת העבודות וכחלק משיתוף ציבור, נערכו מפגשי תושבים/בעלי עסקים, בהם נמסרו כל הפרטים על ביצוע העבודות. עוד במסגרת זו מונה נציג קהילה, שיעמוד בקשר ישיר עם התושבים, במהלך ביצוע העבודות. בשכונת גנים א' יבוצעו העבודות על ידי הקבלן "נתן ולדמן ובניו" בע"מ, והן כוללות חידוש תשתיות מים וביוב וכן ביצוע עבודות פיתוח של הכבישים והמדרכות בשכונה. העבודות בעלות כוללת של כ - 7 מיליון ₪  צפויות להימשך כעשרה חודשים בשל היקפן הרחב. זה המקום לציין, כי שכונת גנים א' הינה שכונה ותיקה, אשר לא שודרגו בה התשתיות מאז הקמתה. חידוש התשתיות כמו פיתוח הכבישים והמדרכות ישביח את איכות חיי התושבים וישדרג את השכונה כולה. 
העבודות ברחוב המוצר, שהינו כביש ראשי באזור התעשייה, מקביל למרכז "ביג אילת" יבוצעו על ידי חברת "סמי נופי ובניו בע"מ". עבודות המים והביוב יבוצעו על ידי חברת "ראיד נופי ובניו בע"מ" ברחובות המוצר, הנגר, הנפחף האומן, הבנאי ועוד. העבודות בעלות כוללת של כ - 6 מיליון ₪ כוללות חידוש מערכות המים והביוב, שדרוג כבישים ומדרכות, תאורה, הסדרי תנועה ומפרצי חניה וריהוט רחוב. העבודות צפויות להימשך כשמונה חודשים בשל היקפן הרחב. על מנת להקל על התנועה במקום הן של בעלי העסקים והן של אלה הפוקדים את העסקים לאורך הרחוב, יבוצעו עבודות לילה בין השעות 20:00-6:00. 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש