גיל אורלי סוד הכסף – הכנסה פאסיבית אפשרית גם עבורך

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 10/11/2017 10:46 ● ערב ערב 2835
5% מהאנשים בעולם גילו את השיטה שמאפשרת להם ליהנות מחופש כלכלי אמתי. אותם אנשים לא נולדו לאנשים עשירים, הם חושבים מחוץ לקופסה, יוצאים מגבולות השיפוט הרגילים והקפידו על לימוד השיטה להצלחה.
גיל אורלי סוד הכסף – הכנסה פאסיבית אפשרית גם עבורך

 

95% או 5% - איפה העתיד שלך?

 

מהיום עומדת לפנייך האפשרות להחליט, האם להיות בתוך 95% מהאוכלוסייה אשר עובדת קשה ולא מצליחה ליהנות מחופש כלכלי או האם להתחיל לבנות לעצמך הכנסה פאסיבית, בלי להיכנס להתחייבויות גדולות ובלי להביא יותר מדי כסף מהבית.

אם התשובה שלך היא שהגיע הזמן שלך להיות בין 5% מהאנשים המצליחים, הקורס של גיל אורלי סוד הכסף הוא הקורס שנועד עבורך ויפתח בפנייך את כל הידע הדרוש לך ויעמיד לפנייך את המומחים המובילים שילוו אותך להצלחה.

 

מי מחכה לך בקורס

 

שני המרכיבים בקורס של גיל אורלי סוד הכסף יובילו אותך להצלחה. הראשון – הצוות המומחה והשני – השיעורים המדויקים. הצוות אשר מחכה לך וילווה אותך לאורך הקורס כולל 11 מומחים בתחומים שונים ובהם:

  • ארבעה מומחי נדל"ן – מומחה השקעות נדל"ן בחו"ל, מומחה השקעות נדל"ן בישראל, יועץ משפטי המומחה בתחום הנדל"ן ויועץ משכנתאות.
  • ארבעה מומחי אינטרנט – מומחה ליצירת נכסים דיגיטליים, מומחה למסחר באיביי ואמזון, מומחה מסחר באטסי, יועץ משפטי המומחה בתחום זכויות יוצרים.
  • שלושה יועצים פיננסיים – יועץ השקעות המתמחה בפיננסים, יועץ מומחה בתחום הפנסיה וביטוחים ומאמן המומחה בתחום כלכלת המשפחה.

 

כל הכלים הנדרשים לך להצלחה – נמצאים בקורס של גיל אורלי סוד הכסף

 

חשבת פעם אילו כלים נדרשים לך כדי להגיע להצלחה ולחופש כלכלי? הקורס של גיל אורלי סוד הכסף מתבסס על ידע רב בתחום וניסיון עשיר ולכן מעמיד לרשותך את כל הכלים הנדרשים לך להצלחה ובהם צוות מקצועי, קורס מפורט וארבעה סימולטורים אוטומטיים:

  • סימולטור להדמיית והשגת השקעות חכמות בנדל"ן.
  • סימולטור לשיקוף התמונה הפיננסית הכוללת.
  • סימולטור לבניית תקציב שוטף ארוך טווח.
  • סימולטור בקרת תקציב.

בנוסף לכך, לאורך הקורס יתקיימו שתי פגישות, האחת מתמקדת בתכנון פיננסי אישי וכוללת בדיקה של כל נכסייך לרבות הביטוחים השונים שברשותך, החסכונות שלך, מצבך מבחינת נדל"ן ועוד. בסיום הפגישה יינתנו לך המלצות מותאמות אישית לבניית תיק נכסים.

הפגישה השנייה נוגעת לתחום התכנון הפנסיוני. זוהי פגישה מקיפה והיא כוללת בדיקת כדאיות למחזור משכנתא, היא תחשוף אותך להזדמנויות העומדות לרשותך לביצוע השקעות בישראל ובחו"ל וכן ניתוח מצבך ולימוד מעמיק שלו.

 

סוד הכסף בארבעה שלבים

 

הקורס של גיל אורלי סוד הכסף מחולק לארבעה שלבים וזאת במטרה לאפשר לך לקבל את כל הידע הנחוץ לך בצורה הברורה ביותר. הקורס נבנה לאחר ניסיון רב ומקיף את כל המידע והפעולות הנדרשות לך כדי להגיע לנכס תוך תקופה של 100 ימים:

 

חלק ראשון – הכרות עם מעכבי העושר

 

בחלק הראשון של הקורס יתגלה לך הסוד שעוצר רבים להגיע לעושר כלכלי. המידע שייחשף בפנייך יכול להיות מהפכני וכבר בשלב זה תפיסתך הכלכלית ותהיה לך היכולת לזהות הזדמנויות שלא שמת לב אליהן בעבר.

 

חלק שני – השגת עצמאות כלכלית

 

כבר בחלק השני של הקורס תיבנה את התכנית הכלכלית שלך, תכנית ריאלית שתוביל אותך להישגים הכלכליים שקבעת לעצמך. בשלב זה יהיו לך את הכלים להבין מהו מינוף וכיצד באפשרותך להשקיע בנכס במינימום השקעה עצמית.

 

חלק שלישי – הדמיה של מצבים אמתיים

 

חלק בלתי נפרד מהקורס הוא הבנת העולם האמתי. לשם כך מתבצעות הדמיות של זמן אמת ויינתנו לך כל הכלים הנדרשים להבנת המאזן הכלכלי שלך וכיצד אפשר למנף אותו בצורה הטובה ביותר.

חלק רביעי – לימוד ניהול כלכלי במצבי סיכון מתקדמים

בסיום הקורס יהיה לך את כל הידע הנדרש להשגת נכס משלך ויותר מכך, אפשרות לדעת לזהות מצבי סיכון, כלים לניהול מוצלח של משא ומתן ואת הידע הנחוץ לזיהוי ההזדמנויות הנכונות לך.

 

להשתייך ל-5%

 

זה הזמן שלך לתת לעצמך את ההזדמנות להשתייך ל-5% מהאנשים שחיים בחופש כלכלי. כל שעלייך לעשות כדי להתחיל הוא להשאיר עכשיו את פרטייך באתר.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש