שקד מיזוג וקירור

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 15/11/2017 09:56 ● ערב ערב 2837
החורף כבר כאן, וזה בדיוק הזמן הנכון לטפל במזגן לקראת הקיץ הבא, הזמינו בעל מקצוע עכשיו כשהזמינות גבוהה הרבה יותר מבקיץ לטפל לכם במזגן או להתקין לכם חדש אם צריך, כדי שתעברו את הימים החמים של הקיץ הבא בקרירות נעימה ● את מי תזמינו - את 'שקד מיזוג וקירור' כמובן ● כי כשמקצועיות, נסיון, ותק, אמינות, יושר ושירות מתלכדים – שקד הוא איש המיזוג עבורכם
שקד מיזוג וקירור

תחום המיזוג זורם בדמו של שקד. הוא מצוי בתחום המזגנים, האהוב עליו, מאז ומתמיד. מיד לאחר הצבא, אי שם בשנה 1991, למד קורס מיזוג אוויר של משרד העבודה והחליט להדרים לאילת. כאן עבד בש.א.מ במשך 19 שנה בתחילה כעוזר ובהמשך – כמתקין ובשירות ולבסוף - כאחראי מחלקת מיזוג אוויר. באמצע שנת 2011, החליט שקד, מצוייד בניסיון וידע רב שנים, לצאת לדרך עצמאית. החליט וגם עשה, ועד היום הוא עושה זאת בנאמנות, מקצועיות ויושרה רבות.

'שקד מיזוג וקירור' עוסק במתן שירות, בביצוע התקנות, בתיקונים, בייעוץ ואף במכירת מזגנים, לכל סוגי מערכות מיזוג האוויר – VRF, אינוורטר, מיזוג מרכזי רגיל, מערכות מפוצלות ועוד.

הלקוחות עמם עובד שקד, בין היתר, הם – פרויקטים, מוסדות, עסקים וכמובן פרטיים.

 

 

ביקשנו משקד כמה המלצות. שקד: "באופן עקרוני, אני ממליץ לשים מזגנים מפוצלים בבית, כאשר כל חדר נשלט עצמאית. יתרון נוסף הוא – כשמזגן אחד מושבת, לא כל הבית מושבת, וזה די קריטי בעיר כמו אילת. גם מערכת אינוורטר מומלצת – מערכת הנותנת לכל חדר טמפרטורה רצויה, מערכת חסכונית (עד 50% חיסכון). אבל תמיד צריך לראות כל בית לגופו – מה הכי מתאים לו. בנוסף, אני ממליץ לכל אחד לשמור על המזגן וזאת על ידי ניקוי תדיר של הפילטרים, כמו כן לדאוג לכך שהיחידה החיצונית תהיה נקייה, שלא יהיו חסימות ושתהיה מאווררת, ושהמקום יהיה פתוח. מי שיכול לשטוף פעמיים בעונה, הרי זה משובח. הטמפרטורה המומלצת לקירור בקיץ צריכה להיות בין 22-25 מעלות צלזיוס. דרגת קור זו תעניק אווירה קרירה ונעימה. כשאינכם בבית – הגיפו תריסים ווילונות כדי לשמר את הטמפרטורה. בנוסף, אני ממליץ לטפל במערכות מיזוג ולהתקין בעונת החורף שהיא עונה שבה הזמינות של הטכנאים רבה יותר, יש זמן לעבוד בנחת, בלי לחץ ומבלי שהלקוחות יסבלו מחום בעת אי פעילות המיזוג".

שקד חרט על דגלו ותק (25 שנה!), ידע, מקצועיות וניסיון בכל סוגי המערכות, יושר ואמינות וכמובן איכות עבודה ואיכות ציוד והכל עם תודעת שירות גבוהה.

אז מה הבעיה, הזמינו את שקד עוד היום והכינו עצמכם לימי הקיץ החמים בנחת!

 

ליצירת קשר – 052-8215575

 


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש