שיקום הפה מה זה אומר ולמה זה טוב?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/11/2017 20:50 ● ערב ערב 2837
החיוך שלנו שווה המון, וכאשר הוא חיוך יפה ואסטטי - הוא שווה כפליים! לכן רבים האנשים שלא מוותרים ומשקיעים בטיפולי שיניים ובשיקום הפה גם אם מדובר בהוצאה כספית לא קטנה.
שיקום הפה מה זה אומר ולמה זה טוב?

 

אבל מהו שיקום הפה? ולמה זה טוב? כל הפרטים החשובים בהמשך.

 

שיקום הפה – משחזרים ומסדרים

 

שיקום הפה הוא פעולה שעוסקת בשחזור שיניים תוך מומחיות של רופאי שיניים בתחום. תהליך שיקום זה עוסק בטיפולים שנועדו לתחזק ולהבריא את השיניים, ולאחר מכן ביצוע שלל טיפולים אסתטיים שנועדו להרכיב את חלל הפה מחדש, תוך הקניית מראה אסטטי ומושלם לשיניים.

 

טיפולים של שיקום הפה מתחילים כפי שהזכרנו בטיפולים בסיסיים יותר, ביניהם:

 

סתימות.

עקירות.

טיפולי שיננית.

כתרים.

טיפול בדלקות.

ניתוחי חניכיים, ועוד.

 

לאחר מכן נעשים טיפולים לצורך שיקום הפה שכוללים:

 

שחזור שיניים.

השלמת שיניים חסרות.

פתרון לבעיות סגר.

התקנת גשרים.

בניית שיניים תותבות.

השתלות שיניים, ועוד.

 

אבל למה טיפולי שיקום שיניים טוב?

 

מלבד המראה האסטטי של שיניים מטופלות, שלמות, לבנות ולא רקובות או שחורות, ומלבד הרצון בחיוך נפלא ויפה – ישנן עוד כמה סיבות שבגינן מבצעים אנשים טיפולי שיקום שיניים, כאשר הסיבות הן:

יכולת לתפקד טוב יותר - באמצעות שיקום שיניים יכולים המטופלים לתפקד טוב יותר בשתייה, אכילה, דיבור וכל פעולה הקשורה ללסת ולשיניים.

מניעה של בעיות שיניים נוספות – הזנחה של שיניים תוביל עם הזמן לבעיות שיניים נוספות, בשל כך חשוב לטפל בבעיות לסת או שיניים בהקדם האפשרי, וזאת על מנת לשמור על השיניים בריאות.

נסיגת חניכיים – אחת מהבעיות שתוקפות רבים מהאנשים היא בעיה של נסיגת חניכיים. בשל כך רבים פונים לטיפול שיננית כל כמה חודשים וזאת על מנת לעכב את נסיגת החניכיים ולמנוע בעיות לסת.

 

כיצד מבצעים טיפולים לשיקום הבה?

 

טיפולים מסוג זה מתבצעים על ידי רופאי שיניים מומחים, על ידי אורתודנטיים, ורופאי שיניים ששומרים על רמות גבוהות מאד של טיפול ושיקום הפה, תוך הקניית פה מושלם לאנשים בזמן הקצר ביותר עם מינימום סבל.

בשל כך חשוב לבחור רופא שיניים מומחה לשיקום שיניים, שיוכל להתאים לכם תכנית טיפול המתאימה גם למצבכם הפיזי וגם ליכולות הכספיות שלכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש