כיצד לבחור חברה המציעה פתרונות תוכנה לעסקים בצורה חכמה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 22/11/2017 20:58 ● ערב ערב 2837
מחפשים פתרונות תוכנה לעסקים ורוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון? רוצים לעבוד באופן קבוע עם חברה אשר מציעה לכם שירותים מקצועיים ויכולה להציע לכם את הפתרונות הנכונים עבורכם ברגע המתאים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.
כיצד לבחור חברה המציעה פתרונות תוכנה לעסקים בצורה חכמה?

היום כל חברה עובדת עם תשתיות ממוחשבות ולא משנה אם מדובר בארגון קטן או גדול, פתרונות ממוחשבים הינם חיוניים וחשובים מאוד ויכולים להשפיע רבות על העבודה השוטפת בארגון. לכן בכל ארגון חשוב לבחור חברה המציעה שירותי מחשוב לעסקים איכותיים איתה יעבדו באופן קבוע ותעניק להם מענה לכל הצרכים של הארגון.

 

המלצות מבעלי עסקים דומים לשלכם

 

אחת הדרכים היותר יעילות למצוא חברה המציעה פתרונות תוכנה לעסקים הינה דרך המלצות מבעלים של עסקים או ארגונים דומים לשלכם - בין אם הדימיון הוא בתחום בו הם עוסקים, הגודל של הארגון, הצרכים הממוחשבים שלו וכדומה. חשוב כמובן שתפנו אל בעלי עסקים שאתם מכירים, כאלו שאתם יכולים להיות בטוחים כי ההמלצה שהם מעניקים לכם הינה המלצה על בסיס הניסיון האישי שלהם בלבד, ואין להם כל עניין אישי בכך שתבחרו בחברה כזו או אחרת.

המלצות כאלו יכולות למקד אתכם לכמה חברות מקצועיות וטובות בתחום מהן יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את החברה המתאימה לכם, ולכן חשוב לקבל המלצות ולהכין לכם רשימה קטנה של כמה חברות מומלצות, ובין החברות הללו לבצע השוואה.

 

שירות פיזי או וירטואלי?

 

אחד הנושאים שחשוב לברר לפני שבוחרים חברה המציעה פתרונות תוכנה לעסקים הינו סוג השירות שהיא מעניקה. ישנן חברות המציעות שירותים פיזיים, כאלו שממש מגיעים אל העסק שלכם, מבינים את הבעיות ואת הצרכים שלכם ומציעים פתרונות מתאימים, וכאלו שמעניקים את השירות בצורה וירטואלית דרך אתר האינטרנט או הטלפון.

אם מדובר בארגון גדול בעל מערכת מחשוב מסועפת כדאי לבחור חברה שיכולה להגיע אליכם במידת הצורך ולתת לכם פתרונות מתאימים בתוך המשרדים שלכם. חברות קטנות יותר יכולות להסתפק גם בשירות וירטואלי, שהוא בדרך כלל גם שירות זול יותר.

 

היכרות עם מערכות המחשוב שלכם

 

בנוסף, חשוב לוודא כי לחברה בה אתם בוחרים יש היכרות עם מערכות המחשוב שלכם, חברה שיכולה להתמודד עם הצרכים שלכם ויכולה לאפשר לכם לקבל פתרון מיידי לכל צורך, מבלי שהיא תצטרך זמן הסתגלות או זמן להכיר היטב את המערכת ואת צורת העבודה איתה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש