א.מ.גלס - זגגות וריפוד רכב

מאת: סימונה סולומון שאואט ● 1/12/2017 10:18 ● ערב ערב 2839
זקוקים לתיקוני זכוכית ברכב? ● מוסך א.מ.גלס הוא המקום המצוין עבורכם ● המוסך מבצע את כל סוגי עבודות הזכוכית ולא רק – במקום גם מחלקת ריפודים איכותיים לרכב ● רוצים עוד? – כנסו לכתבה ולא תתחרטו
א.מ.גלס - זגגות וריפוד רכב

צילום : באדיבות א.מ.גלס

כבר אמרו חכמים שעם ותק ונסיון לא מתווכחים. על כן נציין, כי ברזומה של מוסך א.מ.גלס 15 שנות ותק - מה שמבטיח שבמקום יעניקו לכם ארטיום בעל המקום וצוותו המיומן את השירות הטוב, המקצועי והאמין ביותר. 

עבודות זכוכית לרכבים פרטיים ולרכבי חברות הן רק חלק ממה שמבצע מוסך א.מ.גלס. השירות כולל בין היתר: החלפת זכוכיות לכל סוגי הרכבים, ציפוי חלונות וחידוש פנסים, ובעצם כל הקשור בזכוכית לרכב עושים כאן על הצד הטוב ביותר. יש לציין, כי המוסך עובד עם כל חברות הביטוח.

 

 

רוצים להתחדש בריפוד איכותי לרכב? במוסך א.מ.גלס פועלת מחלקה המתמחה בריפודים דמויי עור, מכל סוגי הבדים וגם מעור אמיתי משובח המיובא בייבוא אישי מגרמניה ומאיטליה. את המחלקה הקים מאיר טטרואשווילי, והיום ממשיך להפעיל אותה צוות המוסך המקצועי בהנהלתו של ארטיום. כאן יבצעו עבורכם החלפה, התקנה או תיקון ריפודים וכמו כן תוכלו לרכוש ריפודים מוכנים מכל סוגי החומרים. המחלקה כאמור מתמחה בייצור ריפודים מיוחדים במקום מחומר דמוי עור משובח בצבעים שונים וגם מבדים מיוחדים לרכבים, וכן מבצעת תיקון ותפירת ריפוד לכל סוגי הרכב מעור אמיתי. במוסך א.מ.גלס מרפדים רכבים פרטיים, מוניות וגם משאיות, מיניבוסים ואוטובוסים. כמו כן מכינים כאן כיסויי הגה, שטיחים ללוח שעונים, מתקנים מנגנונים ומנעולים לרכב ושטיחי פי.ווי.סי לתא המטען. שירות נוסף שתקבלו במוסך א.מ.גלס הוא שירות תיקון ריפודים, תקרות ושטיחים ליאכטות ולסירות.

מוסך א.מ.גלס חרט על דגלו - ביצוע עבודות מקצועי ביותר בעזרת כלים ומכשירים האיכותיים ביותר בתחום על ידי צוות מקצועי ומיומן. עוד מתחייב המוסך על - עמידה בלוח זמנים, שירות אישי ותשומת לב לכל בקשות הלקוח, מחירים גמישים ונוחים (גם נהגי מוניות נהנים כאן ממחירים מיוחדים). שמו הטוב של המוסך עובר מפה לאוזן, ועל כך יעידו מאות לקוחות חוזרים מרוצים בעיר.

 

08-6335818, נייד -  053-4915136

 

א.מ.גלס, כתובת: הנגר 1 אזור תעשיה, פתוח: ימים א-ה 08:00-17:00, יום שישי- 8:00-12:00. ניתן להתרשם מהעבודות המבוצעות במחלקת הריפוד בפייסבוק 'א.מ. גלס'.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש