להנות מגלידה כל השנה

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 20/12/2017 13:55 ● ערב ערב 2842
באילת כמו באילת הטמפרטורות הלא כל כך נמוכות מאפשרות לנו האילתים להנות מגלידה לאורך כל השנה. ואם כבר גלידה אז בטעם שכולם אוהבים ''דלי קרים''כמובן !!! ועכשיו במיוחד לאילתים הושק תפריט חורף חם ומפתה אז קדימה קראו, רוצו וכנסו להנות.
להנות מגלידה כל השנה

לפני כחמישה חודשים, נפתח הסניף האילתי של 'דלי קרים’
 (DELI-CREAM), והאילתים נהנים מכל ביס ומופתעים כל פעם מחדש .
רשת "דלי קרים" בחרה את צבעי הצהוב והשחור לעצב את סניפיה היפהפיים, ביניהם הסניף האילתי, שאין לקוח שלא משבח ואומר כי "זו הגלידריה היפה בעיר בפרט וברשת בכלל". המקום המשתרע על 100 מ"ר, מרווח וממוזג, הכיסאות והספות נוחים והמבחר בדלפקי הגלידה, הפרוזן והיוגורט גדול מאוד. 
לרשת ותק של כ-30 שנה,יותר מ- 35 סניפים ברחבי הארץ ומפעל המייצר את המוצרים ממוצרי גלם איכותיים ובאופן המאפשר לסניפים להציגם ולמוכרם ללא מגע יד ושימת דגש בשימוש בחומרי גלם טבעיים וללא אבקות או התערבות בחנויות המכירה . האיפיון של הרשת הוא שמירה על איכות גבוהה, יציבות בטעמים והקפדה על רמת היגיינה שלא ניתן לקבל בהכנה מקומית וזו הסיבה שפעם אחר פעם מוצרי הרשת זוכים במקום הראשון במבחני טעימה ובדיקות תחקיר.
אז מה אוכלים ב'דלי קרים'?
בקטגורית הגלידות מבחר של למעלה מ- 30 טעמים של גלידה מעולה ביניהם: ריבת חלב, קרם דובדבנים, סניקרס, טריפל שוקולד, מסטיק, פיסטוק, שוקולד בראוניס ושוקולד בלגי, פקאן סיני, וניל צרפתי ועוד ... וכמובן גם תמצאו גלידות סורבה קוקוס, תות, לימון, פסיפלורה, מנגו ועוד, גלידה טבעונית, וגלידה ללא תוספת סוכר .
להיט!!!  גלידה אמריקאית ויוגורט בטעמים -   במקום מכינים את הלהיט העכשווי של גלידה אמריקאית ויוגורט בטעמי בחירה של כל פרי שתבחרו במקום ובגלידה כמובן גם בשילוב של אוראו (פצץ), פררו, רפאלו,לוטוס. 
בקטגורית הקינוחים - מבחר גדול של וופל בלגי אישי/זוגי/משפחתי, וופל גביע על מקל, באבל וופל בגביע, קרפ צרפתי עם גלידה וקצפת, סופלה שוקולד עם או בלי כדור גלידה וקצפת.              

 

                                                  
ועכשיו - תפריט שחיתות חורף חם חדש!!!! נבחרת הפנקייקים שלנו עם תוספות שחיתות בסגנונות אמריקאי/ דרום אמריקאי/ רוסי/ איטלקי וכמובן גם ישראלי 
וגם להיט חדש – בננה לוטי ופסטה לוטי הישר מאסיה אליכם לאילת בדלי קרים עם פרי טרי בלבד ועם הגלידה הכי טובה שיש !!!!
פרוזן יוגורט מילקשייק ופרישייק– במקום תוכלו להתענג גם על מילקשייק עם הגלידה האיכותית שלנו ומבחר פרישייקים נהדרים בהרכבה עצמית. במקום קיים המבחר הכי גדול של בסיסי פרוזן יוגורט  מתוק/יוגורט חמוץ מתוק/ללא תוספת סוכר/טבעוני ומבחר גדול של פירות עונה, תוספות ורטבים מיוחדים כמו שוקולד לבן, פררו רושה, רפאלו, נוטלה, פירות יער, ריבת חלב ועוד.. וגם תוספות לבחירה כמו מקופלת לבנה, חומה, דובוני גומי, קוקוס קלוי, פקאן, גליליות, ,ועוד... 
בנוסף לכל הטוב הזה תוכלו לקבל כאן גם קפה עם מאפה, משקאות קלים.   
 ובקרוב הפתעה שתפורסם בהמשך !!!
אירועים - ב "דלי קרים" ניתן להזמין ימי הולדת וארועים משפחתיים – צרו קשר וקבלו מחיר
לתושבי אילת הטבות מיוחדות באפליקציית מועדון אותה אפשר להוריד ומיד ליהנות מגלידה אמריקאית מתנה. ויש צבירת נקודות המקנה הטבות, הנחות וכן הפתעות בימי הולדת. הטבה נוספת גלידה במשקל במחיר 69 ש"ח לק"ג,ולמתפנקים בבית  10% הנחה במשלוח מ- 50 ₪ ומעלה + גביעים/תוספת במתנה.
 

טלפון: 08-9933975

 

דלי קרים, מרכז התיירות מפלס תחתון, פתוח: כל ימות השבוע – מ 12:00 ועד 2:00 אחר חצות. משלוחים עד השעות הקטנות של הלילה. ניתן לתאם אירועים במקום.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש