עולם החוגים של מתחם הפיטנס כובש את אילת

מאת: רותם נועם ● צילום: חיים דוד ● 22/12/2017 16:41 ● ערב ערב 2842
מתחם הפיטנס באילת כבר הצליח למקם עצמו בראש מכוני הכושר של אילת ● מעבר לציוד המתקדם, האולמות הרחבים והמאמנים המעולים, הוסיפו לאחרונה גיא יעקובי ואלי שואף הבעלים, עולם שלם של חווית חוגים מהפנטת שיודעת להתאים עצמה לכל אחד ואחת מכם בהתאם למטרותיו ● בין אם מדובר באימוני כוח מתפרץ או אירובי, העלאת מסת שריר או חיטוב, הרמת ישבן או עיצוב הירכיים – אין ספק כי גם אתם תמצאו לעצמכם מגוון רחב של שיעורים וסדנאות שיהפכו את האימון לחוויה מזיעה אך מספקת בה בעת ● ולא – העולם כאן בהחלט לא שייך רק לצעירים, שכן גם לאוכלוסייה בוגרת יותר קיים מענה וכל מה שנותר לכם להביא אתכם מהבית זה מגבת והרבה כוח רצון
עולם החוגים של מתחם הפיטנס כובש את אילת
לא מפסיקים לחדש – אלי שואף ועידן סניור, הצוות המקצועי

מתחם הפיטנס עולה מדרגה ומציג את עולם החוגים העשיר והמקיף ביותר שהוצע אי פעם באילת. נאמנים להחלטתם להביא לאילת סטנדרט בינלאומי של ממש, אלי שואף ושותפו גיא יעקובי מקיימים את הבטחתם להביא לאילת מגוון עצום של חוגים ומכירים לאילתים את 'לס מילס'  (LesMills) מודל החוגים שכובש כיום את העולם כולו - מודל ה"לס מילס" (LesMills) שיטה המציגה מגוון שיעורי כח, אירובי, משקולות, אופניים, ועוד, המתעדכנים במקביל בכל העולם, ומתקיימים בסטודיו עם תאורת מסיבה מיוחדת. כך למשל תמצאו כאן אימוני LesMills BodyPump -  הדרך המהירה ביותר לעיצוב שרירים ולהורדה במשקל. זהו שיעור עיצוב באמצעות משקולות המיועד לנשים ולגברים הרוצים להשלים את האימונים האירוביים ולהעצים את ההישגים. נקודת התחלה מצוינת לפיתוח כוח שרירי וביטחון עצמי, עם מוסיקה סוחפת וכוריאוגרפיה שמשאירה אותך על הרגליים 45 דקות עד שעה. וכן שעורי Les Mills Body Combat,  אימון אירובי בעצימות בינונית עד גבוהה על בסיס מגוון אומנויות לחימה עם כוראוגרפיה ומוזיקה מתאימה. "בכל 3 חודשים אתה מקבל כוריאוגרפיה חדשה והמדריכים מקבלים הדרכות בעצמם, מדובר בהכשרות מאוד קשות שנערכות ב'גו אקטיב' בתל אביב, שהם הנציגים של המותג בארץ. באילת אנחנו נהנים מבלעדיות עליו", מסביר אלי שואף  החצי השני של גיא יעקובי. כאן כבר הבנתם נכנסים לתמונה שלושת הסטודיואים המרווחים שבמקום, המתפרסים על שטח של 300 מ"ר ומצוידים בציוד בשווי מאות אלפי שקלים שהושקע בהם. "שיהיה ברור", מדגיש יעקובי, "אני לא פותח חוג עד שאני לא מוצא מדריך סופר מיומן". ומדגיש אחריו שואף: "כולנו כאן מאמנים מוסמכים". שואף הוא גם הרוח החיה מאחורי הבאת ה'לס מילס' לאילת, מה שאומר שהוא עבר את כל ההסמכות והוא זה האחראי כיום על הסמכתם של מדריכים נוספים אשר עוברים את ההסמכות בחברת לס מילס בישראל.

 

 

הביאו לעיר רמה אחרת של ציוד. מתחם הפיטנס

 

"כל אחד בוחר מה שמתאים לו"


"התחייבנו להביא לעיר רמה שלא הכירו כאן בעבר וכיום אני כבר יכול להביט בסיפוק ולומר שבנינו מערך שיעורים מרשים ומגוון, ובעיקר איכותי", מסביר שואף, "הגיוון, הסטודיו, האבזור, הכל ברמה הגבוהה ביותר, גם במרכז אין מי שנותנים כל כך הרבה בעבור המנוי, יש לנו כיום 15 שעורים שונים, עם מדריכים שונים, חווית הבחירה שלך כמנויה היא בלתי נגמרת, את יכולה להתמיד בשיעור שלך ואת יכולה להתפרש על שניים ויותר. אחרי הכל מצוין לאתגר את הגוף ממספר מוקדים ולשלב בין היתרונות השונים של החוגים השונים." אחד משלושת הסטודיואים מוקדש לספינינג, השניים האחרים לשאר החוגים, מה שאומר חוגים שונים הפועלים בו זמנית ומאפשרים לכם לבחור מה מתאים לכם ומתי.  

מה היתרון במנוי חוגים?
"שמי שעושה אותו מקבל על הדרך שימוש חינם בחדר הכושר", מסביר שואף. "מאחר ואנחנו גובים מחירי שוק סבירים ביותר עבור החוגים, יוצא שהמנוי הזה בעצם מעניק לכם את השימוש בחדר הכושר במתנה". למי שמתרכז בחדר הכושר, אין זו סיבה לוותר לגמרי על החוגים שכן בתוספת זניחה הוא יוכל להשלים לעצמו מנוי משולב של חדר כושר וחוגים שיאפשרו לו לגוון את האימונים בין אימוני משקל וכוח לאירובי ועיצוב.

החוגים מתאימים יותר לגברים או לנשים?
"הם מתאימים לכולם בלי יוצא מן הכלל", מסביר יעקובי, "ראשית, כל אחד יכול לבחור לעצמו חוגים בדרגות קושי שונות אבל מעבר לכך, גם במהלך כל שיעור כל אחד עובד עם המשקלים שמתאימים לו ובעצימות שתואמת את יכולותיו כך שאין כלל מה לחשוש. מקסימום באים, מתנסים, ומחליטים בסוף איזה מהחוגים מתאים עבורכם יותר, בסופו של דבר יש מגוון כל כך גדול לבחור ממנו שבטוח תמצאו את מה שיתאים עבורכם.

יש צורך להירשם לחוגים?
"יש לנו כ-50 חוגים שבועיים שפתוחים לכולם, אין הגבלה, כל אדם יכול להגיע לאיזה שעור שהוא רוצה, כל מה שנדרש זה להירשם באמצעות האפליקציה שלנו מראש בהליך פשוט ונוח". 

כמה אנשים משתתפים בכל שיעור?
"יש חוגים של 10 משתתפים ויש של 20, לכן חשוב להירשם מראש כדי לוודא שמקומך נשמר, אבל גם אם לא מצאת את החוג שרצית תמיד תמצא שניים שלושה אחרים שפנויים ואנחנו מעודדים התנסות וגיוון, לא רק בשביל העניין, אלא גם משום שחשוב לאתגר את השרירים במגוון תרגילים בשיטות אימון שונות כדי להגיע לתוצאות הכי טובות".

 

ומה בתפריט:


כוח משקולות: מטרת השיעור עיצוב שרירים בעזרת משקולות חופשיים המשולבים בתרגילים שונים (סקווטים וכד') - כאן שם המשחק הוא כוח, אבל לכל משתתף האפשרות לעבוד עם משקלים התואמים את יכולתו.
TRX: מי לא מכיר או לפחות שמע על הלהיט שכבש את פסגת השיעורים - אימון רצועות שמאפשר לך לבצע כמעט הכל - מתיחות, גמישות, כוח ואפילו פילאטיס, עיצוב וקרדיו (סיבולת לב ריאה) ואם זה נראה לכם קל אל תתנו למראה עיניים לבלבל - מדובר באימון שישאיר אתכם ללא נשימה.
קיק בוקס - לכל מי שמעוניין לשלב אימון אירובי עם לחימת קיק בוקס מובטח אימון מספק ומזיע במיוחד שמשלב כוח וקרדיו גם יחד - שקי האגרוף המוכרים מהווים מכשיר מעולה שמפתח קואורדינציה, יציבה, מיקוד כוח מתפרץ והרבה תנועה (מומלץ לגברים ולנשים שיודעות לתת בראש).
Hiit: אימון אינטרוואלים בעצימות גבוהה, מה שאומר שהעבודה נעשית בסטים אינטנסיביים וביניהם מנוחות קצרות שיאפשרו לכם לאסוף את הנשימה ולהמשיך לאינטרוואל הבא. גם כאן תתכוננו לשרוף לא מעט קלוריות תוך כדי עיצוב וחיטוב השרירים.
מאסטר קלאס - אימון הדגל של עידן  סניור, הרכש החדש של הפיטנס, שמביא את הידע והמקצועיות שלו בתחום, מה שמבטיח אימון ברמה גבוהה יותר מהרגיל, עם עבודה טכנית בעזרת משקולות ורצועות. מדובר באימון למיטיבי לכת שכן הוא נעשה בעצימות גבוהה ולכן מומלץ למנוסים בעלי כושר גבוה. 
אימון שרירי ליבה ובאלאנס (יציבה) - רבים אינם מכירים את החשיבות העצומה שיש לשרירי הליבה, אותם שרירים פנימיים העוטפים את העצמות ולמעשה מחזיקים את הגוף שלנו. רוב האימונים עובדים על  השרירים הגדולים החיצוניים ואולם עבודה על שרירי הליבה היא הבסיס לגוף מעוצב. העבודה מאופיינת עם פחות תנועתיות - כלומר עבודה סטטית שמתרכזת בשרירי הטורסו מהחלק העליון של הישבן אל אזור המחוך והחזה. העבודה כוללת שימוש במשטחים לא יציבים המסייעים בשיפור היציבה. מתאים במיוחד לאנשים מבוגרים שכן עם הגיל כולנו מאבדים יציבה. גם חיזוק שרירי הליבה חשוב מאוד ליציבה זקופה וגוף אסוף.
מתיחות וגמישות - שעור שעובד על הארכת טווחי התנועה שלנו ובמילה אחת: גמישות. מצויין למניעת פציעות, מעניק פונקציונאליות טובה יותר, מבוסס על חיקוי של תנועות היום יום, כאן תלמדו כיצד להתכופף מבלי לתפוס את הגב, או להסיט צוואר מבלי שייתפס. מצוין עבור אוכלוסייה בוגרת שמתרכזת במניעת התנוונות הגוף ושימור הסחוסים ויציבת הגו.
פאוור באט - שעור נשים קלאסי שעובד על הבלטת הישבן החוצה כאילו נולדת עם גנים ברזילאים. מדבור בעבודה עם משקלים גבוהים יחסית כשהמטרה היא מיצוק והרמת הישבן. שעור שלם שמקדש את הישבן ונותן לו את הכבוד הראוי לו.
בטן ירך ישבן - שעור עיצוב קלאסי שמתמקד בשלושת האזורים המועדים להשמנה, אימון שעובד פחות על משקלים ויותר על חזרות מרובות, מה שאומר שלא נגדיל כאן מסה, אלא נדאג למיצוק וחיטוב.
שעור דינאמי - סוף השבוע מתקרב ואתם יודעים הקלוריות של ארוחת השישי הולכות להתיישב עליכם. הקדימו תרופה למכה ובואו לשיעור דינאמי שמטרתו להכין אתכם לקראת סוף השבוע - כאן תשרפו את הקלוריות מראש ולא בדיעבד. אחרי אימון כזה תוכלו להנות מארוחת השבת, (אבל רצוי לא להגזים!) כלומר עד לשיעור הבא. השיעור משלב רצועות, TRX, ומדרגות והוא מוגדר כשעור קרדיו קלאסי.
סדנת בטן - כולנו רוצים קוביות בבטן, אבל מעטים מוכנים לעשות מה שנדרש לשם כך. בסדנת הבטן נתרכז בששת שרירי הבטן ונתקוף אותם מכל זווית אפשרית. זה לא אומר שתוכלו להמשיך לאכול כמה שתרצו שכן שומן כידוע מכסה שריר ויחד עם זאת, גם מי שאין לו בטן שטוחה ירגיש במהרה בתוצאות שכן האימון יחזק את אזור הבטן וימנע מהשומנים "להישפך", יתרון נוסף הוא שכשאתם שורפים קלוריות בשיעור, רוב הקלוריות שתאכלו אחר כך ילכו לשיקום השריר ולכן פחות מהן תהפוכנה לשומן, מה שאומר רווח נקי עבורכם ועבור הבטן השטוחה שלכם.
אימון בוקר - יום עבודה שהחל באימון בוקר הוא יום אנרגטי ומלא כוח. רק מי שניסה מבין על מה אנחנו מדברים. מדובר בשיעור שמשלב בין כוח לאירובי ומשלב עבודת משקולות, רצועות ואירובי. 
Go Flo: אימון רצועות בדיוק כמו TRX רק שכאן נעשה שימוש בגומיות נמתחות ומאפשרת לך לנתר, מסיבה זו הוא נחשב לאימון קל יותר מ-TRX ואפילו כייפי שכן הוא מסיר ממשקל הגוף ופועל יותר במישור האירובי תוך שילוב של מעט כוח מתפרץ.
אימון פונקציונאלי - אימון כללי לכל הגוף שנעשה בתחנות. משלב בין כוח לאירובי ועושה שימוש בעזרים מגוונים כחבלים ו-Go Flow.
Body Pump: שיעור ה- Les Mills אשר מתרכז באימון משקולות קבוצתי שעובד על כל הגוף בצורה אינטנסיבית. זהו אימון סיבולת שריר חזק למדי שמיועד לעיצוב הגוף. אימון חזרות שעובד על משקלים נמוכים יותר וטכניקה מדוייקת, כאשר כל משתתף עובד עם המשקלים המותאמים למידת יכולתו כושרו והתוצאות מאימון זה ניכרות מהר מאוד.
Body Combat: אימון אירובי וכושר המושתת על אמנויות לחימה קיק בוקס, איגרוף, מוי טאי, קפוארה, אגרוף תאילנדי ו- MMA. אימון מפרך בעצימות בינונית גבוהה המיועד למיטיבי לכת שכן מדובר באימון אירובי שמגיע עד לסף האנ-אירובי (כוח), תתכוננו לקפוץ לא מעט ולהשתמש בכוח מתפרץ.
זומבה - אימון אירובי המבוסס על הריקוד הלטיני הסוער. כייף גדול ששורף קלוריות בגדול.
ספינינג - המלך הבלתי מעורער של השיעורים - אימון רכיבה על אופניים מיוחדים שנערך באולם ייעודי המיועד אך ורק עבורו, ובו תאורה מעומעמת ומוסיקה מעולה, אם לנסות לתמצת את החוויה מדובר בדיסקוטק על אופניים. כאן תשרפו את כל הקלוריות המיותרות ותתעדכנו בפליי ליסט הכי לוהט. 

 

הרכש המקצועי החדש


רבים באילת מכירים את עידן סניור (35) כאחד המאמנים האישיים והקבוצתיים הטובים בעיר. שנים רבות הוא עוסק בתחום ומפתח אותו באילת ולאחרונה חבר לאלי וגיא והצטרף למתחם הפיטנס עם מגוון שיעורים שבועיים שהוא מעביר במקום, תוך מתן דגש על אימוני כוח (משקולות). תפגשו בו במרבית החוגים המשלבים עבודה מקצועית למתקדמים כמו בחוגי ה-TRX, כוח משקולות וקיק בוקסינג. עוד שיעור מבוקש מאוד של עידן הוא כיתת המאסטר קלאס שמיועדת למתקדמים בעלי כושר גבוה. אין ספק שעם ניסיון עצום של למעלה מעשור בתחום, עידן סניור הוא הדוגמה המושלמת למוטו שמנחה את אנשי הפיטנס באילת - להביא את הטובים ביותר. 

 

טלפון: 08-9111085 | רחוב המלאכה 1 אילת, אזה"ת www.fitness-eilat.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש