מזמינים הובלה קטנה בלחיצת כפתור

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/12/2017 16:16 ● ערב ערב 2843
עברתם דירה, התחדשתם הן פיזית והן נפשית, תקופה חשדה בפתח הכל טוב ויפה. העברתם את כל החפצים למעט בודדים, חפצים בודדים שנשארו כי לא היה מקום, או שמא קיבלתם מחברים מקרר, ארון, רכשתם פסנתר, ספה וכיוצ״ב, מה עושים? מזמינים הובלה קטנה.
מזמינים הובלה קטנה בלחיצת כפתור

 

מהן הובלות קטנות?

 

אז כאמור, הובלה קטנה היא צורך בהובלה של חפצים בודדים, כאלה שנשארו מאחור, או הצטרפו אל המאחז מאוחר יותר, או נקנו לאחר העברה, כאלה שאין להם מקום ברכב הפרטי, ואו אין לכם טנדר או משאית קטנה בשביל להעמיס אותם.

הפתרון הוא הובלה קטנה ולא משנה מהיכן להיכן אתם מבקשים את ההובלה, בתוך העיר, או מעיר סמוכה, הכל אפשרי. שימו לב, הובלה קטנה אינה הובלה של מספר חפצים, או של חדר בודד, אלא של חפצים בודדים.

החפצים הנכללים כהובלות קטנות יכולים להיות ארון, פסנתר, ספה, מכונת כביסה או מיבש כביסה, מיטות, שולחנות, רהיטים מסוגים שונים, טלוויזיות, מכשירי כושר ועוד.

 

איפה ניתן להזמין הובלה קטנה

 

ניתן להזמין הובלה קטנה בטופ הובלות. שם מרוכזים חברות הובלה שונות, אמינות ובכל הארץ אשר מקנות הובלות קטנות ורגילות. בפורטל המדובר תוכלו לחפש ולמצוא חברות הובלה שונות להשוות מחירים ולהזמין את האחת המתאימה לכם. באתר תוכלו לחפש ולמצוא הובלה קטנה בכל רחבי הארץ, כאלה הפועלים לפי שעה ולפי גודל החפץ למשל מקרר יהיה יקר יותר ממדיח כלים, אבל כל המחירים הוגנים ושווים לכל כיס.

באתר טופ הובלות תקבלו שלוש הצעות מחיר מחברות הובלות קטנות שונות ותבחרו את המתאימה לכם. הפורטל מעניק ערך מוסף מלבד בנק של חברות הובלה, אם זה בהמלצות, ידע, מאמרים בנושא ושרותים שונים, דוגמת, שרות הובלה קטנה על הדרך, זהו שרות שיכול לחסוך לכם בכסף, את החפץ תאסוף החברה שהוזמנה על ידכם, כאשר המסלול יהיה מלא ולאחר איסוף של חפצים בודדים אחרים, החברה תספק לכם את הפריט לפי המסלול הנכון להם. מה שנקרא הובלה זולה וקטנה.

 

אז מהם המחירים?

 

אז כאמור המחירים משתנים לפי גודל החפץ וערכו. ישנם לעתים חפצים שלא נכנסים במעלית או במסדרונות כך שהחברה תצטרך להפעיל מנוף מיוחד כמו למשל ספות בגודל מסוים, לעתים מקררים וכמובן חפצים כמו פסנתרים.

לגבי פסנתר למשל הוא מצריך עובדה קצת שונה, בכלל הגודל שלו ובכלל הצורה שלו, כך שחברה ההובלה הקטנה תשתמש באלמנטים שונים, כמו כן אם בפסנתר עסקינן או בבירו עתיק יומין שעובר במשפחה מדור לדור, החברה תצטרך לנקות בזהירות יתר כך המחיר יהיה בהתאם.

חברת ההובלות לרוב תטפל גם בניתוק של החפצים (אבל כדאי לבדוק זאת לפני כן), לדוגמא אם מכונת כביסה אז החברה תנתק מהקיר. מחיר לאחת כזו נע בין 300-350 שקלים.

מקרר 300-400 שקלים,  מזרן זוגי 300-380 וכן הלאה. כמובן שמחירים יכולים להשתנות בהתאם לנסיבות.

למידע נוסף על הובלות בקרו באתר טופ הובלות – https://www.hvl.co.il


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש