איך להזמין אינסטלטור 24 שעות ולא לשלם על זה ביוקר?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/12/2017 16:28 ● ערב ערב 2843
כל אחד אשר נתקל אי פעם בתקלה במערכת האינסטלציה יודע כי מדובר בתקלות מורכבות אשר לעתים מגיעות בזמן הלא נכון בכלל. צנרת שמתפוצצת באמצע הלילה או ביוב שעולה בערב חג, אלו בעיות שחייבים לטפל בהן באופן מיידי, ולכן יש מקרים רבים בהם אין ברירה אלא להזמין אינסטלטור 24 שעות אשר יבצע את התיקונים בצורה הנכונה ביותר ובמהירות רבה.
איך להזמין אינסטלטור 24 שעות ולא לשלם על זה ביוקר?

כמובן, הזמנה של אינסטלטור בלילה או בחגים ושבתות תהיה יקרה יותר מהזמנה של אינסטלטור בשעות העבודה הרגילות, ולכן אם אתם צריכים להזמין אינסטלטור בשעות לא שגרתיות, אך לא רוצים לשלם על כך ביוקר, קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים שיעזרו לכם בכך.

 

במקרים דחופים בלבד

 

הזמנה של אינסטלטור 24 שעות בשעת לילה מאוחרת או ביום שבת וחג יש לבצע רק במקרים דחופים בהם אין כל ברירה אחרת. אם יש לכם אפשרות להמתין עד לבוקר עדיף להמתין וכך תוכלו לחסוך סכום כסף משמעותי מאוד. חשבו האם סגירה של הצנרת תאפשר לכם לפתור את הבעיה באופן זמני עד הבוקר, ואם כן, העדיפו להמתין. כמובן, אם התשובה היא לא אל תחכו והזמינו אינסטלטור מיד. ישנן בעיות אינסטלציה רבות שללא טיפול מיידי יכולות להחמיר ולכן חשוב לטפל בהן כראוי ובמהירות רבה.

 

קריאה לעזרה ראשונה

 

גם כאשר אתם מזמינים אינסטלטור בשעת לילה מאוחרת, בקשו ממנו לבצע טיפול שהינו בגדר עזרה ראשונה בלבד. משהו שיאפשר לכם להסתדר עד הבוקר כך שהתיקון העיקרי עצמו יבוצע בשעות העבודה הרגילות. בצורה הזו לא תצטרכו לשלם סכומים גבוהים מאוד על הקריאה הלילית ועל התיקון עצמו תשלמו כתעריף רגיל שכן הוא לא יבוצע בשעות חריגות.

 

בקשו הערכת מחיר מראש

 

אחד הדברים החשובים שיש לקבל מהאינסטלטור כבר בטלפון הוא הערכת מחיר. גם אם אתם מבצעים הזמנה בלחץ של זמן, גם אם מדובר בשעת לילה מאוחרת ואתם רק רוצים שהתקלה תתוקן ותוכלו לחזור לישון, אל תוותרו בשום פנים ואופן על הערכת מחיר ראשונית בטלפון. אם לא תעשו זאת אתם עלולים לגלות לאחר שהאינסטלטור כבר הגיע אליכם, ולאחר שהוא כבר ביצע את התיקון, כי העלויות גבוהות מאוד, הרבה יותר גבוהות ממה שציפיתם לו.

 

לסיכום, אם אתם רוצים לחסוך בעלויות של הזמנת אינסטלטור, במיוחד בשעות לא שגרתיות, הקפידו לבצע קריאות רק במקרים דחופים ובקשו מחירים מראש, כך תוכלו לחסוך סכומים גבוהים מאוד.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש