למה כדאי להוסיף מעקות ברזל למרפסות?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 29/12/2017 16:30 ● ערב ערב 2843
מרפסת היא תוספת מבורכת לכל בית: היא מייצרת חיבור מוצלח בין הפנים לחוץ, מאפשרת לארח באוויר הפתוח וגם להתרווח מול נוף כזה או אחר בנחת ובנוסף מייצרת אשליה כאילו הדירה גדולה יותר מכפי שהיא באמת – כך שאין פלא כי מרפסות, לעתים צנועות ולעתים רחבות ידיים, הן כמעט סטנדרט בבנייה בימינו.
למה כדאי להוסיף מעקות ברזל למרפסות?

אם כל בית צריך מרפסת, הרי שכל מרפסת צריכה מעקה, והבחירה הנכונה ביותר עבור מרפסות היא מעקה ברזל.

 

היתרונות של מעקות ברזל למרפסות

 

תפקידו של המעקה במרפסת הוא לתחום אותה היטב ולמנוע נפילות שבאופן טבעי עלולות להוביל לתוצאות חמורות במיוחד. אבל בנוסף לפן הפרקטי ולהגנה המתבקשת על שלום כל מי שמשתמש במרפסת, ישנה למעקה מוצלח במיוחד עוד איכות חשובה: הוא משדרג את האסתטיקה של המרחב והופך את המרפסת לעוד יותר כיפית לשהות בה.

בהתאם, מעקה ברזל למרפסות הוא הבחירה האולטימטיבית, הן בהיבט האסתטי והן בהיבט הבטיחותי. סיבה אחת לכך היא שברזל – שאגב, מהווה כשליש ממסת כדור הארץ ומשמש את המין האנושי למגוון רחב מאוד של מטרות – הוא חומר גלם חזק מאוד, יציב להפליא ועמיד, כך שהוא יספק לכל מי שישהה במרפסת שלכם מקסימום בטיחות לאורך שנים רבות רבות. סיבה שנייה היא שהברזל לא מספק רק ביטחון אלא גם תחושת ביטחון, שגם היא חשובה מאוד, ועל כן גם כשאנחנו יושבים במרפסת בקומה גבוהה, כשיש מסביבנו מעקה ברזל, אנחנו לא חוששים ולו לרגע ויכולים לבלות בראש שקט.

לצד היתרונות הפרקטיים, מעקה ברזל למרפסות ניחן גם ביופי מרשים. כל פריט עשוי ברזל משדר חוסן, עוצמה, יציבות וקלאסיות, ואם מזמינים את המעקה בחברה מנוסה ואיכותית, מובטח לכם שגם העיצוב של מעקה הברזל למרפסת יהיה שובה לב.

 

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים מעקה ברזל למרפסת?

 

בחירת מעקות ברזל למרפסות, ובעצם לכל שימוש חוץ, מחייבת תשומת לב גם לשמירה על הברזל כך שהוא יוכל לשמור עלינו לאורך זמן רב. האויב של הברזל הוא החלודה, וכדי למנוע מהמעקה להחליד חשוב לגלוון את כל חלקיו וכן לצבוע אותו עם צבע שכולל גם רכיב אנטי חלודה. רכישת מעקה שכזה מחברה אמינה מבטיח לכם ראש שקט גם מהבחינה הזו.

 

עיצוב מעקה ברזל למרפסות – כל האפשרויות

 

כאמור הוספת מעקה ברזל למרפסות מתבצעת לא רק על-מנת לספק מקסימום בטיחות לכל מי שמבלה במרחב הפנימי שהוא גם חיצוני, ולהיפך, אלא גם על-מנת לשדרג את החלל בפן האסתטי. בהקשר זה כדאי לדעת כי ישנן אפשרויות עיצוב רבות עבור מעקה ברזל למרפסות, ובפרט כדאי לשלב עם הברזל זכוכית, וכן להוסיף למעקה עיטורים שונים שמתאפיינים ברכות שתהווה ניגוד מעניין לחוסן המובנה של הברזל. המלצה נוספת היא ליצור מראה אוורירי שכן מעקות למרפסות מטבעם מייצרים חציצה בין הדירה לבין הסביבה, ומעקה אוורירי מבטיח מינימום חציצה ומקסימום חיבור.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש