קונים שולחן לחדר הילדים – מה חשוב לדעת?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 12/1/2018 18:02 ● ערב ערב 2845
יש לא מעט רגעים מרגשים לאורך חייו של הילד, רגעים שאנחנו מתכוננים לקראתם היטב עוד הרבה לפני שהם מגיעים. אחד המרכזיים והמשמעותיים שבהם הוא כמובן הרגע שבו הילד עולה לכיתה א', וזה צעד שמצריך היערכות, בוודאי בכל הקשור לתכנון חדר הילדים שלו. עכשיו אנחנו צריכים לפנות כמה צעצועים ולבחור שולחן כתיבה נוח שישתלב בחדר הזה, הפינה שבה ילמד, יכין שיעורי בית ויתחיל את המסע לקראת הפיכתו לעורך דין, או רופא, תלוי מה אתם רוצים שיהיה כשיגדל. אז איך בוחרים שולחן? כמה טיפים חשובים לפניכם.
קונים שולחן לחדר הילדים – מה חשוב לדעת?

 

חומר הגלם המומלץ: עץ

 

רגע לפני שאתם קונים שולחן כתיבה לתלמיד המתחיל נסו להחליט מה הם המאפיינים החשובים ביותר, ובראש הרשימה יופיע לרוב חומר הגלם ממנו הוא עשוי. כאן יש יתרון  משמעותי לעץ מלא, שכן מדובר על אחד החומרים החזקים והאיכותיים שקיימים היום. שולחן כתיבה מעץ יוכל ללוות את הילד במשך כמה שנים טובות לפחות, או לעבור בהמשך לאחים הקטנים אם תחליטו לרכוש עבורו שולחן גדול יותר. בנוסף מומלץ לבחור בשולחן בצבעי אקריל על בסיס מים, שכן זהו סגנון הצביעה הידידותי לסביבה, וגם המרשים ביותר. אם בחרתם שולחן כתיבה מעץ מלא בצביעה מהסוג הזה , כל שנותר לכם הוא לקבוע את המידות המתאימות לחדר של הילד, ולנסות להשאיר מקום גם לחבר שילמד לצדו או לכם, ליום שבו תתבקשו לעזור לו לפתור כמה תרגילים במתמטיקה.

 

עיצוב אידיאלי לשולחן הכתיבה

 

אם נודה באמת, מה שחשוב לילד (ובמידה רבה גם לנו) הוא נושא העיצוב, וגם כאן יש מגוון רחב של אפשרויות. עם זאת, הקו המנחה הוא לא רק מה שנחשב למודרני ועכשווי, אלא איזה עיצוב יעמוד במבחן הזמן מצד אחד, ויספק אווירה שמעודדת לימודים ומאפשרת לילד להתרכז במשימה שלו. עיצוב בקווים ישרים נחשב לרוב לאלגנטי יותר, וגם לעיצוב פשוט ונקי שעומד במבחן הזמן. אפשר לשדרג וללטש את היתרונות הללו עוד יותר על ידי שילוב של משטח זכוכית וגם איורים עדינים על העץ יכולים להפתיע ולהפוך את השולחן ליצירה מדליקה. בכל הקשור לבחירת הצבעים ייתכן שעדיף לכם לבחור דווקא בצבעים עדינים ובהירים (שמנת או קרם, למשל) שכן צבעים חזקים מדי הם לא הדרך האידיאלית לעודד ריכוז.

 

שדרוגים קטנים

 

חוץ מפלטת הזכוכית אפשר לשדרג את פינת העבודה של הילד בעוד דרכים ייחודיות. לוח מודעות או לוח רשת שאליו נועצים פתקים ותזכורות, מדף לספרי הלימוד כדי לאפשר יותר סדר על גבי השולחן עצמו, וגם איורים או פסלים קטנים וצבעוניים, רק כדי לשבור את הצבעים הרכים והניטראליים של השולחן. כל אחד מאלה יעניק עושר לעיצוב החלל כולו, וזה בדיוק מה שהילד מחפש, לא?


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש