יהדות - פרשת 'בא'

מאת: הרב דוד שנה ● צילום: או-מד מדיקל ● 17/1/2018 14:09 ● מה נשמע 531
יא אבו מאזן יחרב ביתך עשית לנו את השבוע. דברי הבלע של רב המחבלים מכחיש השואה ומתכנן הטבח של הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן חשפו בפעם המיליון את פרצופו המכוער של אותו אנטישמי כפויי טובה, אשר לא מוכן להעלות על דל שפתיו את צמד המילים "מדינת היהודים", ובמקום זאת מחרף ומגדף את הנשיא האמריקאי טראמפ
יהדות - פרשת 'בא'

 

פרשת 'בא'


יא אבו מאזן יחרב ביתך עשית לנו את השבוע. דברי הבלע של רב המחבלים מכחיש השואה ומתכנן  הטבח של הספורטאים הישראלים באולימפיאדת מינכן חשפו בפעם המיליון את פרצופו המכוער של אותו אנטישמי כפויי טובה, אשר לא מוכן להעלות על דל שפתיו את צמד המילים "מדינת היהודים", ובמקום זאת מחרף ומגדף את הנשיא האמריקאי טראמפ. אלמלא יוסי ביילין ו'כנופיית אוסלו', האיש הרע הזה לעולם לא היה זוכה להניח את כף רגלו המטונפת על אדמת ישראל. אבל כמה "נשמות טובות" ישראליות, עם הרבה עזרה מהנשיא האמריקאי דאז, ביל קלינטון, הקימו בלב הארץ מפלצת דמונית שנקראת הרשעות הפלסטינאית ובמשך 25 שנים המפלצת הזאת זורעת הרס וטרור בכל מקום בעזרתם האדיבה של משלמי המיסים האמריקאים והאירופאים. מישהו יכול לספר לי אולי על איזו שהיא תרומה לאנושות שהביאו העם הווירטואלי שנקרא "העם הפלסטיני"? תגלית מדעית? פיתוח רפואי? משהו, אולי בתרבות, בספורט, או בשירה? אל תטרחו – לא תמצאו. חוץ מאשר לינוק מכל העולם ובאותו הזמן לירוק על כל המנקים אותם, לא עשו הפלישתים כלום. הרבה בזכות מנהיגים אשר ברוב רשעותם, חוצפתם, ועזות מצחם, מקשים את ליבם בכל משא ומתן. צמד האהודים- ברק ואולמרט, הציעו לרבי המחבלים עראפת ואבו מאזן יש"ו כל אחד בתורו 100% משטחי יהודה ושומרון, כולל חלוקת ירושלים, כאילו שארץ ישראל היא הטריטוריה הפרטית שלהם, ובכל זאת, אותם ארורים סירבו לחתום על ההסכם שיחייב אותם להכיר בזכות היהודים על ארץ ישראל. כאילו שאנחנו צריכים מהם אישור על מנת לחיות פה. אנטישמיים מקוללים. למזלנו, כשיש לנו מנהיגים חסרי עמוד שידרה- אנחנו זקוקים "לסיוע" של הצורר שמקשה את ליבו.
השבת נקרא בפרשת 'בא' על יציאת מצרים. כאשר קוראים על המכות שהקדוש ברוך הוא הנחית על פרעה ועל כל מצרים, אתה עומד נפעם, ולא מבין מדוע פרעה מתעקש להמשיך לסבול ומסרב לשחרר את בני ישראל אחרי כל מכה. נניח שאויבנו החיים בארץ ישראל היו מקבלים היום רק מכה אחת, נניח מכת דם. לכל שונאי ישראל שחיים בארץ ישראל לא היו מים לשתות, רק דם, ואם הם יחצו את הגבול ויצאו מהארץ יהיו להם מים. הרי בלי נשק ובלי קרב כולם היו בורחים מפה. כנ"ל לאחר מכת צפרדע, כינים, ומכות אחרות. מי לא היה נכנע? אבל פרעה הרשע לא מוכן להיכנע: "כבד לב פרעה". ודרשו חז"ל - הלב של פרעה הפך לכבד. לא היה לו לב יותר. על מנת שפרעה ייכנע ויסכים לשחרר את בני ישראל מעבדותם הוא צריך לחטוף מכה אחרי מכה, עד אשר תגיע מכת בכורות והיא תכניע אותו סופית, וגם זה בערבון מוגבל, כי שבוע אחרי שהוא נכנע ומשחרר את בני ישראל, פרעה חוזר ורודף אחריהם על מנת להשיב את בני ישראל לעבדותם. למתבונן מן הצד על התנהגותו של פרעה, נראה הדבר כשיגעון מוחלט. מי רוצה לסבול סבל רב כל כך לא רק לעצמו אלא לכל עמו? ובעבור מה? אבל כל מי שמקשה קושיות על פרעה כנראה שלא מביו איך פועל המוח של האדם האנטישמי. לכל אורך ההיסטוריה שונאי ישראל העדיפו לסבול, ובלבד שהם יצליחו לפגוע בנו. היטלר יש"ו נתן עדיפות עליונה לרכבות שיובילו יהודים למחנות ההשמדה, במקום שאותן רכבות יובילו אוכל ונשק לחייליו בחזית. משוגע? לא !!! צורר. שונא ישראל בכל מחיר, גם במחיר חייו וחיי בני עמו. סופם של צוררי ישראל ידוע ונכתב בדם, בדם שלהם. "המה כרעו ונפלו ואנחנו קמנו ונתעודד".  וכבר הבטיח לנו הקב"ה שכימיי צאתנו ממצרים הוא יראנו נפלאות. בקרוב ממש.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש