ניוז קופי

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: חיים דוד ● 24/1/2018 12:25 ● ערב ערב 2847
אין כמו לשבת בלב איזור התיירות ולהנות מארוחה חלבית מדהימה • מסעדת 'ניוז קופי', מעניקה חוויית טעמים מענגת בין היתר - בסגנון איטלקי עכשווי עם כשרות בד"צ בית יוסף • אז קבענו בניוז?
ניוז קופי

’ניוז קופי', מסעדה חלבית כשרה ותיקה ומוערכת באילת, מעניקה ללקוחותיה חוויית ניחוחות וטעמים סביב השעון. לכל שעה ביום יש את האווירה המיוחדת שלה. 
החל מהבוקר, כשאין טוב יותר מאשר לפתוח את היום עם ארוחות הבוקר המפנקות של ה'ניוז', דרך ארוחות הצהריים החלביות המפנקות שכוללות בין השאר מנות בניחוח איטלקי כמו: לזניה חצילים, סיגרים במילוי חצילים וגבינות, מנות דגים איכותיות כמו למשל פילה סלמון ברוטב מדהים, שלל פסטות, פיצות מבעבעות, סלטים, מנות ראשונות, ובנוסף - מגוון סושי עשיר מדגים טריים, ועדיין לא דיברנו על הקינוחים המפנקים. התפריט הכשר חלבי של המסעדה כולל גם מגוון עסקיות צהריים במחירים משתלמים: עסקית איטלקית, עסקית סושי, עסקית בריאות ועוד. עם רדת החשיכה, הקצב עולה, ומסעדת 'ניוז קופי' מקבלת אופי של בר שוקק חיים עם אלכוהול איכותי ומוזיקה קצבית: תוכלו לשבת על הבר הארוך או במרפסת הפתוחה ולטעום מהתפריט לצד משקאות אלכוהוליים. בימי שישי בצהריים הופך ה'ניוז קופי' למתחם של קבלת שבת בסגנון אילתי. ומה יותר טוב מאשר לקבל את השבת עם מוסיקה טובה, אלכוהול בשפע, דגים חריפים בסגנון מרוקאי לצד חלה טרייה שיצאה זה עתה מהתנור ותפריט טאפאסים ומנות ראשונות?
על כל החגיגה הזו מנצחת השפית הווירטואוזית דורית דנציג מזה כ- 14 שנה. במשך ארבע שנים היא שימשה כטבחית במסעדה, לצידה של שפית מדהימה שלימדה אותה את כל רזי המטבח וכשהשפית עזבה, דורית תפסה פיקוד והוכיחה שלא תמיד צריך להיוולד אל תוך הסירים כדי לדעת את העבודה. 
הבעלים חן בן אפריים, דרור אסור ואלון אשכנזי חרטו על דגלם את תודעת השירות והאוכל האיכותי.

 

 

ויש גם מבצעים:


*אתם משלמים על המנה העיקרית ומקבלים מנה ראשונה על חשבון הבית (כמעט מכל המנות המוצעות). ימים א'-ה' בין השעות 12:00-18:00.
*עסקית בוקר- 1+1 על ארוחות הבוקר.

ניוז קופי, מיקום: רחוב קאמן 1 (צמוד למסעדת 'אחלה'). ימים ושעות פתיחה: א'-ה' 10:00-23:00, שישי- 9:00 עד שעה לפני כניסת השבת, מוצ"ש- משעתיים לאחר צאת השבת ועד 23:00. פייסבוק- ניוז קופי ותמצאו אותם גם באינסטגרם. טלפון: 08-6349999.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש