איך לשמור על המשקל ועדיין לאכול המבורגר מדי פעם

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 24/1/2018 15:03 ● ערב ערב 2846
אם פעם הסבירו לנו שכדי לשמור על המשקל נצטרך לוותר מרבית סוגי המזון שאנו אוהבים ועל מסעדות טובות, הרי שכיום מקובלת גישה אחרת. כיום ברור כי גם מי ששומר על המשקל ומקפיד על מזון בריא יוכל להתפנק מעת לעת עם קינוח טוב או עם מנה שאינה בהכרח דלת קלוריות.
איך לשמור על המשקל ועדיין לאכול המבורגר מדי פעם

אוהבים המבורגרים? אינכם חייבם להתרחק מכל מסעדת המבורגרים בתל אביב כדי לשמור על הגזרה. גם אתם יכולים לאכול המבורגר מפעם לפעם ועדיין – לשמור על משקל תקין ועל תזונה בריאה. 

 

בחרו בהמבורגר בגודל סביר

 

מי שייכנס אל אחת ממסעדת ההמבורגרים בתל אביב יוכל, אם רק ירצה, לאכול גם בריא וגם טעים. קודם כל, מי אמר שארוחה במסעדת המבורגרים טובה מחייבת אתם לבחור את ההמבורגר הכי גדול שיש בתפריט? שימו לב שיש גם המבורגרים בגודל בינוני ויש גם כאלה שמוגדרים קטנים או "מיני". חוץ מזה, אם הרגשתם שאכלתם ושבעתם, אתם כבר לא ילדים ואף אחד לא יאמר לכם שאתם חייבים לסיים כל מה שנשאר על הצלחת.

 

ותרו על מטוגן

 

חיפשתם מסעדת המבורגרים בתל אביב והגעתם למסעדה שנראית מוצלחת בעיניכם? שימו לב כי בתפריט יש לא מעט מנות מטוגנות בתור תוספת אבל יש גם מנות אחרות, לא מטוגנות ויותר דיאטטיות. מה למשל? תוכלו לוותר על מנת הצ'יפס או על טבעות הבצל המטוגנות ולהעדיף תפוח אדמה אפוי. בחלק מהמסעדות בסגנון זה יש גם סלטים מוצלחים על בסיס חסה, עגבניות, מלפפונים וכן הלאה. אם בחרתם המבורגר עסיסי, תוכלו לוותר על הרוטב לסלט וליהנות בצורה כזאת מארוחה מאוזנת, טעימה ובריאה.

 

עוד טיפים שיעשו לכם טוב

 

יש לנו עוד טיפים עבורכם, שיעשו לכם טוב, יאפשרו לכם ליהנות במסעדת ההמבורגרים בלי לחזור הביתה עם נקיפות מצפון. למשל, ותרו על משקאות מוגזים עתירי קלוריות וחסרי ערך תזונתי ושתו סודה או טוב מכך – מיץ טבעי. זה מרווה, בריא ובהחלט מספק. נהניתם מהמבורגר במידת הצלייה המועדפת וכעת מתחשק לכם מאוד להתפנק עם קינוח? גם זה אפשרי - הזמינו את מה שאתם אוהבים אך התחלקו עם שותפכם לסעודה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש