interio - המדריך שלכם לעיצוב הבית והמשרד

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 2/2/2018 06:14 ● ערב ערב 2847
ישראלים רבים אשר מעוניינים לעצב את הבית והמשרד, נוהגים לחפש היום באינטרנט אנשי מקצוע שיוכלו לבצע עבורם את העבודה בצורה הטובה ביותר. לשם כך הם משתמשים במדריכים ואינדקסים אשר מפנים אותם אל טובי המעצבים והאדריכלים בשוק, בין אם מדובר בכאלה שעובדים באזור מגוריהם ובין אם מדובר באחרים, אשר מוכנים גם לבצע עבודות באזורים מרוחקים יותר.
interio - המדריך שלכם לעיצוב הבית והמשרד

אתר interio, הוא דוגמא טובה למדריך שכזה. מדובר באתר שמשמש מדריך מעצבים ואדריכלים, כאשר בתוכו ניתן ליהנות, בין היתר, מחלוקה לתחומי עיצוב שונים כפי שנהוג למצוא היום בתחום של עיצוב פנים. בין היתר, אפשר למצוא מעצבי חדרי אמבטיה, מעצבי מטבח, מעצבי חדרי ילדים, סלון ועוד. הסיבה אגב, שישנם מעצבים כלליים וישנם מעצבים שמתמחים בתחום עיצוב ספציפי, תחום עיצוב של חדרים מסוג מסוים.

מדריך interio נועד לשרת קהל גולשים אשר מבקש למצוא בצורה קלה ומהירה בעלי מקצוע בתחום של עיצוב פנים ואדריכלות. במקום שיצטרכו לפנות לאתרים אחרים שציינו, כמו אתרים של בעלי מקצוע או לאתרים כלליים שמכילים בעלי מקצוע מכל התחומים, הרי שאתר כמו מאפשר להם למצוא בצורה ישירה, מהירה ופשוטה, מעצבים ואדריכלים, בכל הארץ.

אך כאן טמון יתרון נוסף שיש באתר. אומנם מדובר על בעלי מקצוע מתחום העיצוב והאדריכלות בכל הארץ, אך למעשה מדובר באפשרות למצוא בעלי מקצוע על פי חלוקה לאזורים. כלומר, אם אנחנו תושבי הצפון, אנחנו יכולים למצוא באופן ספציפי בעלי מקצוע מאזור זה, אם אנחנו תושבי הדרום אנחנו יכולים להתמקד בחיפוש בעלי מקצוע באזור זה. כנ"ל לגבי אזורים אחרים.

 

מדוע זה חשוב שיש חלוקות שכאלה?

 

כל הרעיון של האינטרנט מבוסס על שני דברים עיקריים, הראשון שזה פרסונליזציה, והשני זה מיקוד. אם עד הופעת האינטרנט דברים היו כלליים ולא ממוקדים פר משתמש, הרי שהאינטרנט יצר אפשר למקד את הדברים, במטרה להקל עלינו, לחסוך זמן וכסף. וכן ליצור פרסונליזציה באופן כזה, שכל גולש הוא פרט שעומד בפני עצמו והרשת פונה אליו באופן ישיר.

לכן, כשגולש מחפש בעל מקצוע מסוים, הוא לא צריך לחפש בקווים כלליים, הוא לא צריך לחפש מה שכולם מחפשים, אלא הוא יכול לחפש מה שהוא צריך באופן ממוקד. בין אם זה בהקשר של המקום בו הוא מחפש ובין אם זה בהקשר לתחום המקצועי בו הוא מחפש.

אם אנחנו מחפשים מעצב פנים שמתמחה בתחום מסוים על פי אזור עבודה מסוים, הרי שחיפוש פשוט באתר יאפשר לנו למצוא את האיש הנכון עבורנו וכל זה בקליק אחד פשוט ונוח. אנחנו לא צריכים יותר מזה ואנחנו יכולים לעשות את זה דרך המחשב, הפלאפון או הטאבלט.

למידע נוסף בתחום, אנחנו מפנים אתכם להיכנס לאתר https://interio.co.il , דרכו תוכלו למצוא מעצבי פנים ואדריכלים באזור מגוריכם.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש