סופר סטוק חוגגים ואתם נהנים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 2/2/2018 09:33 ● ערב ערב 2848
משך כל חודש פברואר חוגגים בסניף האילתי של 'סופר סטוק' חמש שנים לחנות שהביאה את בשורת ה'סטוקים' לאילת ● הסניף, שהחל דרכו כחנות קטנה יחסית ברחוב המוצר, עבר לפני כשלוש שנים למשכנו החדש ברחוב הסתת, ואליו הצטרף 'עולם היצירה' הוותיק, בקונספט של חנות בתוך חנות ● אתם מוזמנים לבוא, להצטרף לחגיגה וליהנות ממגוון רחב מאד של מבצעים
סופר סטוק חוגגים ואתם נהנים

'סופר סטוק' הוא עסק משפחתי לכל דבר, וכל המשפחה לוקחת בו חלק. משה הקים אותו, העביר את ניהול החנות לאלכס בנו, ואם המשפחה יעל היא מנהלת החשבונות של העסק.

המעבר מרחוב המוצר לרחוב הסתת שדרג את החנות לאין ערוך. החנות, שלא הייתה קטנה גם במיקומה הקודם, היא כיום חנות ענקית, מרווחת ומוארת, כשעל המדפים הממלאים אותה תוכלו למצוא אין סוף מוצרים לבית, למשרד ולבית הספר – דברים שאתם צריכים וגם כאלו שלא ידעתם שאתם צריכים, אבל אתם רוצים לקחת עמכם הביתה, והכל במחירים מצחיקים. לפני שנה, הפכה גם 'עולם היצירה' המיתולוגית לחלק מהחנות החדשה והוסיפה עוד נדבך למגוון הגדול של המוצרים המוצעים לכם ב'סופר סטוק'.

 

 

כמו תמיד תוכלו למצוא בחנות מענה כמעט לכל  דבר שתצטרכו לבית או למשרד – כלים מכל הסוגים – חד פעמיים וגם כלי זכוכית וחרסינה, להגשה וגם לאיחסון, סירים, מחבתות, כלים לאפיה ואביזרים שונים לעבודה במטבח, טקסטיל לבית מכל הסוגים – מפות, מגבות ועוד, מוצרי אמבט מכל הסוגים, מוצרי חשמל שונים לבית ביניהם קומקומים, טוסטרים, מיקסרים ומיקרוגל, וכל מה שצריך למשרד, גם ריהוט וגם צרכי משרד ומכשירי כתיבה, מחברות מכל הסוגים, צבעים, עפרונות, קלמרים ותיקים וכל מה שצריך לבית הספר, מגוון גדול של חפצי נוי לבית, ועוד מוצרים רבים שתקצר היריעה מלפרט.

ב'עולם היצירה', שהוא חלק בלתי נפרד מהחנות, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ולרכוש מוצרי אמנות כמו בדים מתוחים בגדלים שונים, בלוקי ציור ורישום, צבעי שמן ואקריליק, פחם לציור, צבעי פנדה וצבעי עפרון, מכחולים, שפכטלים, עפרונות וטושים, מחלקת בדים וסידקית ענקית, מכונות תפירה ביתיות ותעשייתיות, ולצידם מוצרים שונים לתחביבים ויצירה כמו חומרים לרקמה ולסריגה ועוד. 

 

 

משך כל חודש פברואר תחגוג החנות את יום הולדתה, ואתם מוזמנים לבוא וליהנות ממבצעים במחירים ללא תקדים שתוכלו למצוא כאן רק פעם בשנה.

כתובת: הסתת 7 מתחת למכללת לוינסקי.
טלפון: 08-6766886.
פתוח: א'-ה' 08:00-21:00, שישי וערבי חג 08:00-14:30, שבת: 20:00-22:00.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש