עם הצלחה ואוכל טעים לא מתווכחים

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 2/2/2018 12:30 ● ערב ערב 2848
לאור השינויים שחלו בה והשדרוג הבלתי נתפס שעברה, כבר אי אפשר להתייחס ל'אשכרה גריל בר' כאל עוד מסעדה עממית באזור התעשיה 'אשכרה', שנפתחה על ידי השף פיטוסי לפני כשש שנים, כדי לתת מענה לאוכל מהיר וטעים ממנו יוכלו ליהנות כל עובדי אזור התעשיה, עברה מתיחת פנים רצינית ביותר וכיום היא אחת המסעדות הבולטות והמובילות בעיר
עם הצלחה ואוכל טעים לא מתווכחים

שנה לאחר שפתח השף פיטוסי את המקום, נכנס רועי עמרם כשותף לעסק. השילוב בין השנים הוכיח עצמו כשילוב מנצח, והמסעדה לא מפסיקה לגדול ולהשתדרג. ממסעדה עממית שהיה בה מקום ל- 30 סועדים בלבד, הפכה 'אשכרה' למסעדה גדולה ויפהפיה היכולה להאכיל בו זמנית 250 סועדים בנוחות וברווחה באולם הפנימי ועוד כ- 40 מקומות ישיבה במרפסת הסגורה והמקורה של המסעדה, המגודרת בעץ חום ובקירות זכוכית ומוקפת אדניות פורחות.

בצמוד למסעדה הוקם אולם אירועים מפואר, אשכרה VIP, המיועד לאירועים של עד 150 איש ומתאים מאד לאירועים כמו בר/בת מצווה, בריתות, חינה, ערבי צוות וערבי גיבוש של ועדי עובדים, או כל מסיבה אחרת. אולם האירועים הוא מקום נפרד לגמרי מהמסעדה. לאולם כניסה נפרדת ושירותים נפרדים, והבעלים מקפידים מאד שהחציצה בין אולם האירועים והמסעדה תהיה מושלמת על מנת שלא יפריעו זה לזה. על העיצוב המרהיב של המסעדה ושל אולם האירועים אחראי מעצב שהגיע במיוחד לצורך זה מצרפת ועיצב את המקום בסגנון מפואר, חדשני ומיוחד.  

כל מקום בו תהיו במסעדה - בין אם באולם הפנימי או במרפסת ובין אם באולם האירועים, תיהנו מעיצוב מרהיב, מישיבה נוחה ומאוכל מצוין וטרי אותו מכין השף פיטוסי מדי יום, והוא אחראי על מה שיוגש לכם בצלחת. 

 

 

במסעדה תיהנו מתפריט עשיר שבו מגוון רחב של סלטים לפתיחה, בשרים ודגים על גריל פחמים ובנוסף מציע השף פיטוסי לבחירה את מנות השף, ממיטב המטבח המרוקאי המשתנות על בסיס יומי. כמו כן יש בתפריט גם מנות צמחוניות, מנות טבעוניות וגם מנות ללא גלוטן, כך שכל סועד יוכל למצוא כאן מה שהוא אוהב ומה שהוא יכול לאכול. 

באירועים – המארח בוחר את התפריט בהתאם לטעמו ולתקציבו. גם באירועים כמו במסעדה, האוכל  אותו מכין השף פיטוסי תמיד עשוי ממיטב המוצרים, הוא תמיד טרי וטעים ביותר, וכל מנה היוצאת מהמטבח היא חגיגה קולינרית.

בימי שישי מציעה 'אשכרה' קייטרינג לשבת. אפשר לבוא ולקנות במקום ואפשר גם להזמין בטלפון, והמשלוח מגיע עד בית הלקוח. הקייטרינג מציע מגוון גדול של דגים, עופות וממולאים וגם תבשילים כמו בשר ראש וצלי בקר, סוגי סלטים רבים לבחירה, מבחר גדול של תוספות ושמונה מיני קינוחים מעולים. 

הצוות ב'אשכרה', עליו מנצח רועי עמרם, הוא צוות מקצועי מאד ובעל תודעת שירות גבוהה ביותר הקשוב לכל בקשה של הלקוחות. היחס במקום חם והאווירה, למרות המקום המפואר והגדול, מזכירה מאד את האווירה משפחתית של ימיה הראשונים של המסעדה. בין הסועדים במקום תוכלו למצוא לקוחות ותיקים  שאכלו במסעדה לפני שש שנים, כשהייתה מסעדה עממית קטנה וממשיכים לאכול בה עד היום.

המקום כשר בהשגחת רבנות אילת. כל הבשרים הם 'חלק בית יוסף' וכל הירקות הם 'גוש קטיף'.

כתובת: רחוב המלאכה 18 פתוח: ימים א'-ה' 11:00-23:00, שישי 11:00-16:00. סגור בשבת.
טל’: 08-6587444.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש