את מי להזמין כשהביוב עולה?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/2/2018 08:56 ● ערב ערב 2848
ביוב וצנרת סתומה אלו תקלות לא נעימות, אבל לא תמיד הן בלתי נמנעות. הקפדתם ושמרתם ככל האפשר לא לזרוק מגבונים ומוצרי היגיינה ועדיין יש הצפה בביוב, איך לבחור חברת ביובית כאשר הזמן לוחץ?
את מי להזמין כשהביוב עולה?

ברגע שהביוב עלה על גדותיו, אם אתם גרים בבניין קומות דבר ראשון יש לידע את כל הדיירים ובמקביל להזמין ביובית. אם ועד הבית עובד עם חברה מסוימת - הרווחתם, טלפון אחד ואתם מסודרים. במידה וועד הבית לא מאורגן מספיק או שאתם גרים בבית קרקע, גוגל הוא המדריך המלא כיום לבעלי מקצוע ועסקים.

 

שלא ייווצר מצב שיאמרו לכם "אנחנו  עוד רבע שעה אצלכם"  והמתנתם שעתיים

 

בין עשרות התוצאות שגוגל נותן עבור שאיבות ביוב באלעד וביוביות במרכז, יש לבצע סינון מהיר של התוצאות. כנסו לאתר והתרשמו אם האתר ברור ונהיר, מדובר ברושם ראשוני בלבד שכן אין לכם זמן לדפדף בין העמודים באתר. לא חייב להיות מידע מעמיק באתר אלא מספיק הסבר על השירותים וטלפון ליצירת קשר.

בשיחה יש שלושה פרמטרים שחשוב לברר: זמינות, ותק או שנות ניסיון בפועל ותחום פעילות גיאוגרפי.

זמינות היא החשובה ביותר, הבהירו לחברה אליה התקשרתם שאם היא לא מגיעה בטווח הזמן שסוכם ביניכם, אתם מוצאים לנכון להזמין חברה אחרת. כך לא ייווצר מצב שיאמרו לכם "אנחנו עוד רבע שעה אצלכם"  והמתנתם שעתיים.

בררו כמה זמן החברה קיימת ופועלת בפועל. האם יש לה לפחות שנתיים שלוש שנות ניסיון? מה טיב המכשירים והציוד ועד כמה הם חדשים?

אזור פעילות גאוגרפי גם הוא חשוב. רצוי לברר מראש כי אתם נמצאים בתחום היקף הפעילות של חברת הביובית ושהיא לא גובה עלויות על נסיעה מיוחדת. במידה לא, פשוט חפשו חברה אחרת. יש כיום חברות המציעות שאיבות ביוב באלעד ואין צורך להתפשר על חברה רחוקה גאוגרפית.

לאחר קבלת השירות של ביובית כדאי שתבדקו עד כמה אתם מרוצים, אם כן, שמרו את המספר לפעמים הבאות, שלא תצטרכו לחפש כל פעם מחדש שאיבות ביוב באלעד ולנסות כל פעם חברה אחרת. מספיקה חברה אחת מקצועית, שזמינה 24/7, עם ציוד חדיש וכמה שנות פעילות בשטח, שתהיה זמינה עבורכם גם לפעם הבאה שתצטרכו שאיבות ביוב, ולבדיקה תקופתית של הביוב.

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש