אלו פעולות תחזוקה יש לביוב ולמה בכלל צריך אותן?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 6/2/2018 09:38 ● ערב ערב 2848
ביוב כולל גם הוא תחזוקה , בדיוק כמו הצנרת שמותקנת בבית. הטיפולים הנעשים בביוב אלו טיפולי מניעה לצד תיקונים, בהתאם לנדרש.
אלו פעולות תחזוקה יש לביוב ולמה בכלל צריך אותן?

תחזוקה של קווי הביוב כוללת ניקוי הקווים, ניקוי שורשים וצמחייה וסריקה לבדיקת תקינות הקו. תחזוקה שוטפת מונעת את סתימת הביוב והצפתו ומאפשרת זיהוי של סדקים בצינור הביוב לפני שהנזק הופך חמור יותר. כאשר אתם מזמינים ביובית, יש מגוון שירותים שניתן לבצע בעזרתה, להלן מספר פעולות:

 

  • שאיבות ביוב בראשון לציון והסביבה - הסיבה העיקרית לשמה מזמינים ביובית היא בשביל שאיבת ביוב שעלה על גדותיו. יתכן שיהיה צורך לשאוב את הביוב מתוך הבית, או מתוך בור ביוב בחניון או בחוץ. מערכת השאיבה שמותקנת על גבי המשאית מוכשרת להגעה גם למקומות שאינם נגישים לאינסטלטור.
  • שחרור סתימה בלחץ מים- לאחר ביצוע שאיבות ביוב בראשון לציון, המשאית תשחרר את הסתימה בעזרת לחץ מים, משום שאין אפשרות לאינסטלטור לרדת למטה ולהיכנס לאמצע צינור הביוב.
  • צילום של קווי הביוב- אם לא ברור היכן בדיוק הסתימה או שרוצים לבצע סריקה של מערכות הביוב, בעזרת מצלמה מיוחדת ניתן למפות את קווי הביוב ולדעת מה מצבם והיכן יש צורך לטפל. האינסטלטור המפעיל ידע להחליט אם מספיק לבצע שטיפה של הקווים, שחרור סתימה או אם לצינור עצמו נגרם סדק ויש צורך בהחלפת מקטע.
  • שאיבת בורות ושומן - אם ממוקם עסק בקומה הראשונה של הבניין, הרי שהוא מוסיף עומס על קווי הביוב, מבחינת כמות הלכלוך הגדולה יותר וכמות השומן, הביובית יכולה לשאוב בורות שומן ולמנוע מהסתימה להיווצר.

 

 

המלצת האינסטלטורים ובפרט כל אינסטלטור בתל אביב היא לבצע טיפול תחזוקה לביוב פעם בשנה, אם מדובר בקווי ביוב חדשים בני פחות משבע שנים. לבד מתחזוקה, יתכן ותזהו את אחד הסימנים המקדימים לסתימה בביוב, או שבפועל הביוב יעלה על גדותיו. במצב כזה הזמינו מיד ביובית לשאיבות ביוב בראשון לציון, שפעילה 24/7, כדי שתוכל לנקז את השפכים במהירות. יש חשיבות לשאוב את השפכים מהר ככל האפשר משום שריח הביוב עלול להיספג לקירות ולהזיק לרהיטים ולבני הבית.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש