היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 7/2/2018 10:23 ● ערב ערב 2849
כל אירועי התרבות באילת בין התאריכים 8-15/18
היכל התרבות

 

לקראת סרטים - גרשו את השטן בחזרה לגיהנום

 

'נשים עושות שלום' מזמינות אתכן ואתכם להקרנת סרט העוסק בנשים מובילות שינוי ומתעד את מאבקן המשותף ונחישותן הבלתי מתפשרת של נשות ליבריה, מוסלמיות ונוצריות, שהובילו יחד לסיום מלחמת האזרחים במדינתן. ההקרנה תיעשה במעמד ראש העירייה, מאיר יצחק הלוי, ולאחריו יתקיים דיון קצר.

יום ראשון, 11.2.18, בשעה 19:30, בית פיליפ מוריי, אילת. הכניסה חופשית, אך מומלץ להירשם מראש. לפרטים: חני הכט – 050-9969011, טליה לוי – 053-7321736.


 

מועדון הסרט הטוב: המיילדת

 

קלייר היא מיילדת מחוננת. כשהיא מרגישה שהיא הרבה יותר קרובה לסוף הקריירה שלה מאשר לתחילתה, היא מתחילה להרהר במקומה בעולם. באמצע המשבר המקצועי שהיא עוברת היא מקבלת שיחת טלפון מוזרה מביאטריס, פילגשו לשעבר של אביה, שטוענת שיש בפיה חדשות דחופות לספר לה. הפוכות בכל צורה, קלייר הזהירה והעצורה וביאטריס החופשיה והפרועה ילמדו לקבל אחת את השנייה, יחשפו סודות מהעבר המשותף שלהן ויתחילו לפצות על הרבה שנים שנדמה שהלכו לאיבוד.

יום שלישי, 13.2.18, בשעה 19:15, תיאטראות אילת.


 

לקראת הרצאה - כמה פשוט להיות בריא

 

"האמת היא עירומה, אין לה לובי. אף אחד לא מרוויח ממנה כסף. אם אתה אוחז בה, אתה זוכה לחיים בריאים, בפשטות ובאהבה" (איילת)

אילתים יקרים, במיוחד עבורכם ולמען בני משפחותיכם וחבריכם מתקיימת ב"ה הרצאה מרתקת על בריאות.  

הגוף שלנו לא קם בבוקר ומחליט שהוא רוצה להרע ולהכאיב לנו, הגוף שלנו רוצה לחיות. רוב הפעמים זה לא בזכות מה שעשינו לו, אלא למרות מה שעשינו. גוף האדם שואף לחיים טובים ובריאים! ועכשיו החלק הכי יפה!!!!!! גוף האדם לא זקוק לעזרה שלנו! הוא רק מבקש שלא נפריע (באמת בקשה לא גדולה ....נכון?) בהרצאה אתם תלמדו איך לא להפריע לגוף האדם. פשוט וקל, כמה פשוט להיות בריא, חוסר ידיעה לא פותר אתכם מכלום, שווה להגיע ולשמוע את האמת. ההרצאה תועבר על ידי איילת רוטנברג – מרפאה בתזונה ואירידיולוגית.

יום ראשון, כ"ו שבט, 11.2.18, ב- 20:30, באולם הרצאות מתנ"ס 'שחמון'. עלות כרטיס: 20 ש"ח. כל ההכנסות תרומה לנזקקים עבור מזון ומצרכים ולעילוי נשמתו של גיא דריי ז"ל. להרשמה: 052-3370297, 08-6316179.


 

לקראת פסטיבל - פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב חוגג שש שנים!

 

עשרות פסלים שמתעוררים לחיים, ליצנים ואקרובטים, דמויות שלא מהעולם הזה, מתנפחים, חייזרים, שחקנים על גלגלים, מקפל בלונים, מופעי תיאטרון מלאי כישרון ושחקני פנטזיה גדולים מהחיים! טיילת התיירות אילת - מהמרינה ועד מלון דן, שישבת 16-17 בפברואר 2018, 11:00-15:00, המופעים ללא תשלום!

אז מה יהיה לנו שם? המופע 'בלוניזם' – מופע ייחודי של בלונים בצורות המשלב ליצנות קלאסית, להטוטנות ואקרובטיקה בשיתוף הקהל, וגם 'קרקס על גלגלים' – אקרובט ולוליין שלא נח על הרגליים לרגע, הוא מסתובב בקהל על חדי אופן שונים ועל 'גלגל גרמני' בזמן שעושה ג'אגלינג מעל ראשם של הילדים. ליצנים אקרובטיים על טרייפוד שיפריחו בועות סבון וילהטטו על הגובה. מבקרי הטיילת עלולים להיתקל ב'שיטור אירוני' – צמד שוטרים קומיים על ניידת מיוחדת שמנסים לחלק דוחות ולעצור חשודים על עבירות 'פליליות'. אם תרצו לשחק באולינג אנושי חפשו את השחקנים שנראים שעומדים בצורת פירמידה ומחכים לכדור שיפיל אותם ואם תרצו ללמוד ג'אגלינג ולהטוטים חפשו את 'פעולה קרקסית' – משאית קרקס צבעונית עם כל הציוד שצריך ושני אקרובטים/להטוטנים מקצועיים שידריכו בשמחה.

בין המופעים פזורים עשרות פסלים חיים ומופעי תיאטרון שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו: הנסיכה הכלואה במגדל, הדרקון, המשוררים, הפרח הטורף, התמונה שהתעוררה, פינוקיו, אלביס, המכשף שאיבד את השדון שמרחף מעליו, קומיקס חי, באבל טראוול, החנונים, האנשים בירוק, טרנטה אבל לפניך, מעשה בחמישה בלונים ועוד. מקפל בלונים מקצועי יסתובב בקהל ויציע בלונים בצורות, ואמניות איפור על גלגלים יסתובבו ויציעו איפור שמח להולכים ולשבים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש