חגיגות פורים בכפר השעשועים

מאת: אביבה דקל ● צילום: ● 14/2/2018 11:16 ● מה נשמע 535
שוב עברה שנה ושוב הגיע חג פורים והחגיגה ב'כפר השעשועים' מתחילה - תחפושות, מסכות, אביזרים וכל מה שאתם צריכים, וגם דברים שלא חשבתם ולא ידעתם שאתם רוצים כדי להשלים את התחפושת המושלמת ● כל אלו מחכים לכם על המדפים או על מתלים בחנות הגדולה ● למרות שהמבחר גדול, כדאי לכם להקדים את קניית התחפושות ולא לחכות לרגע האחרון, כדי שתוכלו למצוא בדיוק מה שאתם רוצים ובמידה הנכונה
חגיגות פורים בכפר השעשועים

“השנה אנשים רוכשים תחפושות באינטרנט ולדעתי זה מאד לא אחראי", אומרת אלה, זכיינית 'כפר השעשועים' במרכז 'ביג 'אילת. "לתחפושות שקונים באינטרנט אין אבא ואמא, אין אחריות ואין תו תקן המבטיח שהתחפושת היא בטיחותית", אומרת אלה. "ומה שראיתם בתמונה במחשב, זה לא תמיד מה שתקבלו. והמידה גם היא לא תמיד מתאימה", מזהירה אלה. ב'כפר השעשועים' התמקדו גם השנה בהבאת תחפושות ואביזרים של החברות המובילות בשוק: "רוביס" ו"שושי זוהר", שהן החברות המובילות בתחום בשוק. "כשאתם קונים תחפושת ב'כפר השעשועים', אתם רואים בדיוק מה אתם קונים, מודדים, מנסים ורואים שאכן היא מתאימה", מדגישה אלה רק אחד מההבדלים. "אין אצלנו תחפושת ללא תו תקן, ואין תחפושת לא בטיחותית. אז אולי מה שתקנו באינטרנט יהיה זול יותר, אבל זו לא אות איכות, לתחפושת אין תו תקן, היא לא בטיחותית ולא תמיד עונה על הציפיות – כך שגם במקרה הזה לא תמיד הזול הוא באמת כדאי". 
במה שנוגע למחירים, ב'כפר השעשועים' מקפידים על מחירים הגיוניים והוגנים, והאילתים כאן, כמו תמיד גם בפורים מקבלים הנחה של 10% גם על תחפושות ואביזרים לפורים וגם על כל שאר הפריטים שיש בחנות –  לא כולל מבצעים ואין כפל מבצעים.

 

מתחפושת מלאה ועד לאביזרים


התחפושות המובילות השנה הן גיבורי "סטאר וורס", גיבורי העל ספיידרמן ובאטמן והנוקמים. בין התחפושות לבנות מככבת כמובן "וונדר וומן" שלנו גל גדות – תחפושת שכל מי שחולמת להיראות כמו גל גדות תוכל לפחות בפורים להגשים את החלום. עוד להיטים בקרב התחפושות לבנות: פרוזן, מולן ומואנה, ויש גם תחפושות כמו חד קרן למשל שמתאימה לבנות וגם לבנים. 
לתינוקות מגוון של תחפושות – החל מבעלי חיים ועד נסיכים/ת, מלכים/ת, וגם גיבורי על. בתחפושות לתינוקות מקפידים על נוחיות ועל דרך קלה ופשוטה להסיר וללבוש את התחפושת באמצעות תיקתקים למשל. למבוגרים, כמו לתינוקות, יש תחפושות של נסיכים/ת, גיבורי על ועוד, ויש גם אפשרות לתחפושת זוגית כמו למשל מלח ופלפל, קטשופ וחרדל ועוד.  

 


בנוסף לתחפושות מלאות, תמצאו ב'כפר השעשועים' מגוון ענק של אביזרים שאפשר עם קצת דמיון, להרכיב מהם תחפושת. אביזרים הם עולם בפני עצמו, אפשר לעשות מהם תחפושת ואפשר להוסיף אביזרים לתחפושת, ומי שלא אוהב ממש להתחפש יכול לשים על עצמו אביזר או שניים ולהיות חלק מהחגיגה. גם "רוביס" וגם "שושי זוהר" שמו דגש על מחירי האביזרים, והשנה האביזרים שתמצאו ב'כפר השעשועים', למרות היותם מוצר איכותי מתוצרת החברות המובילות בשוק, הם זולים ביותר. אם טרם החלטתם למה אתם מתחפשים השנה- ב'כפר השעשועים' ייעצו ויעזרו לכם למצוא את התחפושת שתשמח אתכם.  

 

ולא רק פורים


בתקופה בה חל השנה פורים, חלים גם ה"וואלנטיינס דיי" וגם "יום המשפחה", שהשנה מגיעים יום אחרי יום. ב'כפר השעשועים' תמצאו מגוון רחב ומקורי של פריטים לימים המיוחדים האלו, במחירים שונים, לאוהבים ולבני המשפחה  לרגל חגים אלה.  כדאי למי שטרם הספיק להירשם ולהיות חבר של 'כפר השעשועים'  בפייסבוק, להירשם ולהיות חבר, כי לחברים יש מבצעים מיוחדים. בפייסבוק אפשר לשאול שאלות שקשה לענות עליהן בטלפון של החנות, ואפשר גם להתעדכן בכל מה שחדש בחנות. כמו תמיד עומד לרשותכם בכל נושא הצוות הוותיק של 'כפר השעשועים' שחרט על דגלו שרות מעולה, יחס חם ואישי ותשובה על כל שאלה. בפורים מתוגבר הצוות הקבוע בנוער המכיר את המותגים ויש לו מן הסתם רעיונות מטורפים ומשעשעים.
אז למה אתם מחכים? בואו ל'כפר השעשועים' והתחילו להתכונן לפורים, ואל תחכו לרגע האחרון, כדי שתוכלו למצוא כל מה שאתם רוצים בלי לחץ.

'כפר השעשועים’.  כתובת: מרכז ביג
פתוח: ימים א'-ה' 09:00-21:30, שישי- 09:00-15:00  ומוצ"ש 18:30-22:30
טלפון: 08-6315468


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש