כך מתגברים על התקלה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/2/2018 10:54 ● ערב ערב 2850
תקלה במערכת הביוב זו תופעה מצויה בהחלט. כיוון שהשימוש היומיומי בצנרת יוצר בלאי ותקלות שונות. אם ארעה תקלה יש לתקן אותה בעזרת איש מקצוע.
כך מתגברים על התקלה

מי ביוב הם המים שזורמים בצינורות לאחר שעשינו בהם שימוש. המים שנכנסים אל בורות הניקוז, מי ההדחה של השירותים ומי המקלחת עם תום השימוש זורמים אל הצנרת. המים הללו מובלים אל צנרת הביוב בדרכם לפינוי מהשטח. אך מה קורה אם יש סתימה בצינורות? אל מי פונים כדי לתקן את התקלה? כיצד מתגברים על התקלה במהירות האפשרית?

 

ביובית – מה שצריך לדעת על השירות

 

  • אם מתמודדים עם מקרה של סתימה בביוב, יש לפנות אל חברה או אינסטלטור בתל אביב שמציעה שירותי שאיבות ביוב. חברה זו מגיעה לשטח התקלה לאחר הקריאה שלכם ובוחנת את השטח. המטרה היא למצוא את התקלה בצורה מדויקת. לאחר שמאתרים את התקלה ומגדירים אותה בצורה ממוקדת, ניתן לפעול ביעילות רבה.
  • במרבית המקרים בהם יש תקלה במערכת הביוב יש צורך לפנות את מי הביוב באמצעות ביובית. מכשיר זה דומה במבנה שלו למשאית. הביובית מצוידת במערכת שאיבה שנועדה לשאוב את המים מתוך הבור או הצינורות. המים מוכנסים אל המכל שנועד לאחסון המים. לאחר שאיבות ביוב יובלו המים אל מתקן טיהור מי שפכים.
  • ביובית מפנה את מי הביוב מהמקום, ומאפשרת לתקן את הצנרת ולפתור את התקלות שנוצרו. כי כל עוד מים מזוהמים גודשים את הצנרת ,אין לאיש המקצוע את היכולת לגשת לשטח ולבצע את התיקון. ואילו לאחר שאיבות ביוב אפשר יהיה לפתור את התקלה ולהחזיר את הצנרת לפעילות מיטבית.
  • כדי להתמודד עם התקלה חשוב לבחור בעל מלאכה מקצוען בתחום שאיבות ביוב. אך חובה לבדוק גם את ההרשאה שלו לעסוק בתחום. מכיוון שהתעסקות עם חומרים מזהמים הינה מסוכנת. לכן היא מצריכה רישיון מיוחד.
  • מי הביוב אמורים לעבור תהליך טיהור. על מנת להחזיר אותם אל הטבע בלי שיפגעו בסביבה.

ריח ביוב? צחנה בסביבה? עליכם לפנות אל חברה המציעה שירותי ביובית על מנת לפתור את התקלה. אינסטלטור מקצוען יפתור את התקלה!

המאמר נכתב על ידי - https://אינסטלטורבתלאביב.net/


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש