להחזיר את מערכת הביוב לפעילות תקינה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/2/2018 10:55 ● ערב ערב 2850
צנרת מתקדמת נועדה לספק לצרכנים מים בצורה נוחה ונגישה, ובד בבד לפנות את המים לאחר השימוש בהם. ומה עושים כאשר מתרחשת תקלה?
להחזיר את מערכת הביוב לפעילות תקינה

מערכת המים מספקת את העבודה שלה היטב. אתם פותחים את הברז ומים זורמים בשצף, המים מזורמים עם תום השימוש לחור בכיור, או מובלים עם הורדת המים אל צינור הביוב. אך תקלות הן תופעה בלתי נמנעת. מפעם לפעם מתרחשת תקלה ואז אין מנוס כי אם לפנות אל נותן שירות על מנת לפתור אותה.

 

ביובית – כך יפתרו את התקלה

 

תקלה במערכת המים מצריכה תיקון על ידי איש מקצוע מיומן. הלה יגיע לשטח על מנת לבחון את התקלה, ולתכנן את התיקון בצורה מקצועית ויעילה. אם יש הצפה של מי ביוב מסתבר כי יהיה צורך לבצע שאיבה. שאיבות ביוב נעשות בעזרת כלי ייעודי שנועד לענות על צורך זה. הכלי נקרא ביובית, והוא מאפשר לפנות את המים מבורות ביוב ומצנרת סתומה. הביובית נראית כמו משאית בממדים קטנים יחסית לכל משאית אחרת. והיא מצוידת בצינורות מיוחדים שנועדו לשאוב את המים. הצינורות שואבים את המים באמצעות וואקום. והמים מובלים אל המכל שמיועד לכך.

עם תום השאיבה ייקח איש המקצוע אחריות על המים המזוהמים, ומתוקף תפקידו לפנות את המים אל מתקן לטיהור מי שפכים. שם יעברו המים הליך של בידוד הגורמים המזהמים מתוך המים, והכנתם לשימוש חוזר בלי לפגוע בסביבה.

ואילו צנרת הביוב תוכל לחזור לפעילות תקינה. פעמים די יהיה בכך שיפנו את המים מתוך הצינורות, ויוציאו בין היתר את החפצים שיצרו את הסתימה. ופעמים יהיה צורך לבצע תיקון יסודי של נטרול סתימות או תיקון פיצוצי צנרת. קבלת החלטה זו תתבצע לאחר פינוי המים ובחינה יסודית של הצינורות. המטרה של נותן השירות היא להחזיר את הצנרת לפעילות תקינה ומותאמת לצרכים במקום.

עבור שאיבות ביוב פנו אל בעל מקצוע בעל ביובית. היכולת המקצועית שלו היא לבחון את המצב, ולהתאים את התיקון המתאים והיעיל ביותר בהתאם לתקלה. שאיבות ביוב זו פעולה שדורשת ידע מקצועי והבנה!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש