בחרו איש מקצוע מיומן לפתרון הבעיה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 19/2/2018 11:00 ● ערב ערב 2850
תקלה במערכת המים מצריכה טיפול מקצועי. וזאת על מנת לפתור את התקלה ולהחזיר את המערכת לפעילות תקינה.
בחרו איש מקצוע מיומן לפתרון הבעיה

בעיות במערכת המים מתרחשות בכל עת. השימוש שלנו במערכת יוצר בלאי, וכתוצאה מכך נובעות גם תקלות שיש לטפל בהם. במקרים רבים התקלות נוצרות בגין שימוש לקוי. לדוגמה השלכת מגבונים לאסלת השירותים. המגבונים נדבקים זה לזה ויוצרים גוש גדול שחוסם את הצינור ומונע זרימה של המים. במקרים כאלו יהיה צורך לבצע שאיבות ביוב עם ביובית.

 

שאיבות ביוב – תהליך העבודה

 

  • איתור תקלה – השלב הראשון הוא איתור התקלה הדורשת ביובית. לא תמיד מדובר בפעולה פשוטה. כיוון שלא קל למצוא מה גורם לתקלה ומהו המקום המדויק בו התרחש הקלקול. לשם כך יש כלים חדישים ומתקדמים שעושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות מאוד.
  • תכנון עבודה – לאחר שהוגדרה התקלה ניתן לצאת לדרך ולבצע תיקון. בעל המלאכה יתכנן את אופן התיקון בהתאם לתקלה שנוצרה, ויתחיל לפעול בהתאם.
  • ביצוע העבודה – כאשר ברור מהי התקלה, ולאחר שהוגדרה הדרך לבצע בה תיקון, אפשר יהיה לצאת לדרך. איש המקצוע יביא לשטח את כל הכלים הנדרשים לשם ביצוע התיקון. אחד הכלים השימושיים ביותר בתחום הביוב הינו ביובית.
  • שאיבת מי הביוב – במקרים רבים יהיה צורך לשאוב את המים המצחינים מהצנרת. שאיבה זו נועדה לפנות את הצינורות ממי הביוב על מנת לבצע תיקון. שאיבות ביוב יתבצעו בעזרת ביובית. צינורות הביובית ישאבו באמצעות וואקום את המים אל תוך המכל המיועד לכך.
  • טיפול בצינורות – לאחר ששאבו את המים מתוך הבור, והצינורות מפונים ניתן לבחון את הצינורות ולבצע בהם תיקון. אמנם יש מקרים שבהם לאחר שפינו את המים מהצינורות מגלים כי אין כל תקלה, והסתימה נוצרה בגין עצמים שהיו במי הביוב. אך יש מקרים בהם יש סתימה בצינור או פיצוץ, ואז יש צורך לתקן את הצינורות ולהחזיר אותם לתקנם.

תקלה בצנרת? הצפה של מי ביוב? פתרו את התקלה באמצעות איש מקצוע מנוסה. פנו אל נותן שירות שיש לו ידע בתחום שאיבות הביוב הוא יוכל להציע לכם שירות מושלם!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש