מה באמת צריך לדעת על כריתת עצים?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 27/2/2018 09:33 ● ערב ערב 2851
רוב האנשים לא מודעים לכך, אך כאשר מדברים על כריתה של עצים מדברים על עניין שאי אפשר לעשות ככה סתם על דעת עצמנו. כלומר, יש אנשים שבטוחים שאם מדובר על עץ שלמעשה צומח בתוך הגינה הפרטית שלהם, הרי שהם יכולים להחליט האם להוריד את ענפיו והאם להזמין שירותי כריתת עצים בעת הצורך
מה באמת צריך לדעת על כריתת עצים?

חשוב להבין: כריתת עץ ללא אישור זו עבירה חמורה על החוק. במילים אחרות, מי שרוצה לכרות עץ, בין אם זה בגן משחקים ובין אם זה בחצר הפרטית שלו, חייב לקבל אישור לפעולה הזאת לפני שהיא יוצאת לדרך. לכן, אם גם אתם חושבים על כריתת עץ כדאי שתפעלו כבר עכשיו לצורך השגת האישורים הנדרשים ורק אז תצאו לדרך, כי מה פתאום שתסתבכו בעבירה פלילית?

 

מתי אנשים מזמינים שירותי כריתת עצים?

 

יש לא מעט מקרים שבהם אנשים חושבים על כריתה של עץ, בין אם מדובר על כריתת העץ כולו או על כריתה של חלק ממנו. ברוב המקרים הסיבות יכולות להיות:

  • אסתטיות: כלומר, העץ מסתיר את הנוף או מסתיר כל דבר אחר שהיינו רוצים.
  • בטיחותיות: העץ עומד ליפול על חוט חשמל ומהווה סכנה של ממש לסביבה.
  • נוחות: אנחנו רוצים לעשות שיפוץ בנייה, הרחבה או כל עבודה אחרת בסגנון אך העץ מפריע לנו.

רק אם תקבלו אישורים עבור פעולת כריתת העץ תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את הדברים בצורה חוקית וכי איש לא יוכל לבוא אליכם בטענות. בנוסף לכך, יש היגיון בקבלת אישור לביצוע עבודה כמו כריתת עצים כי אסור לשכוח שבסופו של דבר העצים גם משפרים את העולם שבו אנחנו חיים. הם מסייעים לנו להתמודד עם זיהום האוויר ומנקים את עולמנו כך שטבעי שנרצה להגן עליהם תמיד כשזה אפשרי.

 

מי יוכל לבצע עבורכם את עבדתם כריתת העץ?

 

כשמדברים על כריתת עצים או על גיזום עצים, יש לקחת בחשבון את העובדה שדרושים לא רק אישורים כדי שהעבודה תתבצע בצורה חוקית אלא צריך גם ידע, ניסיון ולא מעט הבנה בענף הזה. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק לאיזו חברה מקצועית אתם פונים, כי מה פתאום שתפקידו את המשימה הזאת בידי אנשי מקצוע שאינם מספיק טובים? שווה לברר אודות החברה לכריתת עצים שאליה אתם חושבים לפנות נתונים כמו: וותק, ניסיון, המלצות ומחירים כי כל אלה יגדילו את הסיכוי שבאמת תצאו מרוצים.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש