מכבסת קלין פור יו - לכביסה נקייה מגוהצת למשעי ומבושמת

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 28/2/2018 12:01 ● ערב ערב 2856
בינואר נפתחה ב'מרכז מור' מכבסת 'קלין פור יו אילת', ואתם מוזמנים לקבל בה שירות מקצועי מלא, שכן 'קלין פור יו אילת' היא לא מכבסה בשירות עצמי, כאן מפנקים את הלקוחות בכביסה ובגיהוץ מושלמים. אתם מביאים את הכביסה וכאן שוקלים אותה, מכבסים ומגהצים ומחזירים לכם אותה תלויה על קולבים ומנוילנת. ואם לא בא לכם להגיע למכבסה, יש ל'קלין פור יו אילת' שירות איסוף ומשלוח, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לטלפן, ו'קלין פור יו אילת' יבואו, יאספו, יכבסו, יגהצו ויחזירו.
מכבסת קלין פור יו - לכביסה נקייה מגוהצת למשעי ומבושמת

בינואר נפתחה ב'מרכז מור' מכבסת 'קלין פור יו אילת', ואתם מוזמנים לקבל בה שירות מקצועי מלא,  שכן 'קלין פור יו אילת' היא לא מכבסה בשירות עצמי, כאן מפנקים את הלקוחות בכביסה ובגיהוץ  מושלמים. אתם מביאים את הכביסה וכאן שוקלים אותה, מכבסים ומגהצים ומחזירים לכם אותה תלויה על קולבים ומנוילנת. ואם לא בא לכם להגיע למכבסה, יש ל'קלין פור יו אילת' שירות איסוף ומשלוח, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לטלפן, ו'קלין פור יו אילת' יבואו, יאספו, יכבסו, יגהצו ויחזירו.

המכבסה מרווחת, נקיה למופת ומצוידת במיטב מכונות הכביסה, והיבוש מתוצרת 'אלקטרולוקס' שבדיה החדישות ביותר, וכמו כן מכונת מעגילה מקצועית לגיהוץ סדינים וציפות. גם עמדת הגיהוץ המקצועית המאוישת על ידי אנשי מקצוע ממדרגה ראשונה, מבטיחה שאחרי שהכביסה עוברת בה את תהליך הגיהוץ הבגדים נראים כמו חדשים. אפשר כמובן גם להביא או להזמין איסוף ומשלוח של כביסה נקיה לגיהוץ בלבד – אפשרות מצוינת לרבים שלא ממש אוהבים לגהץ.

 


 
המכבסה נותנת שירות לפרטיים וגם ללקוחות עסקיים. בעלי החברה 'קלין פור יו' המעניקה שירותי ניקיון פועלת בעיר מזה ממספר שנים והיא מוכרת לרבים באילת שהתרגלו לשירותי הניקיון המעולים שהחברה נותנת. בעלי החברה החליטו להוסיף לשירותי הניקיון גם את שירותי הכביסה והגיהוץ ובכך להעניק ללקוחותיהם מכלול שירותים הכולל בתוכו את כל ענפי משק הבית. 

סטס וקוסטה בעלי החברה מביאים איתם לחברה באילת את הניסיון הרב שרכשו בתאילנד, גם בשירות לבתי מלון וגם לבתי דירות – שכן בתאילנד בכל בית דירות מקבלים הדיירים את כל שירותי הניקיון והכביסה.

 

 

המוטו של המכבסה הוא איכות ועמידה בלוח זמנים, והלקוחות מקבלים את הכביסה הנקייה ביום בו מסרו אותה או לכל המאוחר ביום המחרת, דבר שהוא חשוב מאד ונוח לכל אחד – גם לנופשים וגם לעסקים המשכירים דירות נופש ווילות לזמנים קצובים. השילוב של שירותי ניקיון ושירותי מכבסה שמעניקים 'קלין פור יו אילת' ללקוחותיהם מהווים פתרון מעולה לכל עבודות המשק ומשחררים את הלקוח מכאב ראש ודאגה בשטח זה.

חברת הניקיון והמכבסה עובדים בתיאום ובחפיפה וחוסכים מהלקוח דאגה ולחץ שמא הכביסה תגיע לפני שגמרו לנקות את המקום וכו'. כל שצריך לעשות הוא להתקשר ומישהו כבר ידאג שהחדר, הדירה או הווילה יהיו נקיים ושהכביסה תגיע בזמן נקיה, מגוהצת, ריחנית תלויה על קולבים ומנוילנת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש