לכידת עכברים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 3/3/2018 20:57 ● ערב ערב 2852
העכברים הם יצורים שאף אחד מאתנו לא ממש מחבב. אין מי שרוצה למצוא אותם בתוך הבית. יש מה לעשות כדי שהם לא יגיעו אלינו? יש! ואם הם כבר הגיעו אלינו? גם לכך יש פתרון. חברות ההדברה מציעות פתרונות הן ללכידת העכברים והן כפתרון מניעתי.
לכידת עכברים

העכבר זהו בעל חיים שאינו אהוב על האדם. אין מי שישמח לפגוש אורח כזה המתרוצץ לו ברחבי הבית הפרטי שלו. גם כאשר הם חולפים בחצר אנחנו נרתעים בבהלה ותרים אחר אפשרות למגר אותם ואת ההתרבות שלהם במקום. אז איך מתמודדים מול העכברים?

 

מניעה

 

הצעד הטוב והנכון ביותר הוא פשוט למנוע את הגעתם של העכברים. איך אפשר לעשות את הדבר?

  • ניקיון והיגיינה – חשוב מאוד להקפיד על הניקיון בחצר וגם בבית. אלו מצליחים לצמצם את הגורמים להופעתם של העכברים.
  • אחסון פסולת – יש לאחסן את הפסולת בתוך פחים סגורים וחשוב שלא להשאיר פסולת מזון.
  • חוסמים את נתיבי התנועה של העכברים – חשוב לאטום ולחסום את פתחי הביוב, לתקן את הסדקים שנוצרו במבנים, לגזום ולדלל את הצמחייה המיוצרת, להקפיד על מרחק בין הצמחים לבית.
  • חתולים – חתולי חצר מצליחים לדלל את התופעה ולעצור את המכה.

 

הדברה והרחקת העכברים

 

חשוב לדעת כי במקרים אשר בהם נתקלנו במכת עכברים לא תמיד נוכל לבצע הדברה שתקטול את העכברים. היות ומדובר בבעל חיים גדול ממשפחת היונקים יהיה עלינו לעשות שימוש בחומר הדברה רב אשר מהווה סיכון ממשי לאדם. על כן – כאשר מדובר במקום יישוב וכמובן אם זה בבית הפרטי – שם לא נוכל לבצע הדברה לצורך הרחקת העכברים.

 

אז מה עושים בכל זאת?

 

אז אם אנחנו לא יכולים להרוג את העכברים נוכל להשתמש במלכודות. המלכודת היא זו שתאפשר לנו לתפוס וללכוד את העכבר ולהרחיק אותו מהאזור שלנו.

הדברה ירוקה זוהי הדברה אשר נעשית באמצעות חומרים טבעיים. ההדברה הירוקה אינה פוגעת בסביבה, לא באנשים וגם לא בחיות המחמד כאשר התוצאות הן אמנם איטיות יותר מההדברה הרגילה אך הן בכל זאת משפיעות בסופו של דבר וממגרים את מכת העכברים או המזיקים האחרים.

 הדברה ירוקה – פתרון ירוק וידידותי.

 

גלו את השיטה לנטרול הנמלים מהבית שלכם!

 

סובלים מנמלים בבית? עוקבים בחרדה אחרי שיירת נמלים שעושה את דרכה לפינות המטבח, במאמץ לאגור פירורים מזון? הגיע הזמן להפטר מהמטרד!

הדברה הינה פעולה שכוללת שימוש בחומרים ייעודיים. הללו נועדו לפנות מהבית את מפגע הנמלים והמקקים, ולעשות את הבית שלכם לנעים לשהייה - ללא כל מפגע של מזיקים שונים. כאשר מגלים כי הבית שלכם מזמין נמלים, והן נהנות מחופש פעולה בתוך הדירה שלכם – זה אומר שהגיע הזמן לפנות אל חברה מקצועית מתחום הדברה ירוקה. חברה זו תוכל לספק לכם שירות מקצועי שיענה על הצרכים שלכם. באמצעות הידע המקצועי והחומרים הייעודיים, יוכלו לפנות מהבית שלכם את המפגע.

 

הדברה – כך מתפטרים מנמלים ועכברים

 

אם אתם מתמודדים עם נמלים ועכברים בתוך הבית, מומלץ לכם לפנות אל חברה מקצועית שמבצעת שירותי הדברות, לוכד עכברים בהחלט יכול לעזור. חברה כזו מציעה שירות מקצועי, ומספקת לכם עבודה יסודית שנועדה להכין את הבית למגורים - ללא מפגע של נמלים במקום. אתם מוזמנים לפנות אל חברה מקצועית. איש מקצוע יגיע אליכם כדי לבחון את המצב. הוא יבדוק את המיקום של הבית, וינסה לגלות את המקור ממנו מגיעים המזיקים אל תוך הבית. יש מקרים בהם המזיקים מגיעים ממקום חיצוני, כמו דלת הבית או יציאה לחצר. יש מקרים בהם מזיקים חודרים באמצעות צנרת הביוב. במקרים אחרים יש נמלים שמגיעות מתוך חורים שמתחת לרצפת הבית. כמובן שבהתאם למקור המפגע, יש להתאים את השיטה הנכונה למיגור הנזק.

הדברה ירוקה תותאם לאופי המזיקים, ותחתור לפנות אותם מהבית בצורה מהירה ויעילה. ככלל, במהלך הדברה ירוקה משתמשים בחומרים שדוחים את הנמלים. החומר שיש לו ריח שאינו אהוב על הנמלים יפוזר בבית בצורה מקצועית, ויושם במיוחד במקומות בהם הנמלים מעדיפות לשהות. התוצאה תהיה שהנמלים יגלו כי המקום אינו מתאים להן עוד, והן פשוט תצאנה מהמקום על מנת לחפש לעצמן מקום מתאים וידידותי יותר. ואתם תוכלו לנשום לרווחה. שימו לב שאתם לא אמורים להביא חומרים רעילים לבית כדי לפנות את הנמלים. אז אל תהססו, אם אתם צריכים ריסוס לבית, פנו לחברה מקצועית.

הדברה זו פעולה מקצועית שנועדה לפנות את הנמלים מהבית ביעילות רבה.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש