ד”ר דג פאן ספא בטיילת אילת בין טבילה בים ומסע קניות

מאת: אביבה דקל ● 14/3/2018 12:11 ● ערב ערב 2854
כולם יודעים שטיול בטיילת וקניות הם דבר מעייף מאד, בעיקר מתעייפות הרגליים ● אבל אם אתם בטיילת של אילת, הפתרון לרגליים כואבות קרוב מאד ●קחו פסק זמן מהקניות או הטיול והגיעו למתחם 'בית הגשר', שם מחכה לכם 'ד"ר דג פאן ספא' - ספא הדגים המקורי והמקצועי בישראל ● בבריכות הטיפוליות שבמקום גרים יותר מ- 6,000 דגיגונים שיטפלו ברגליכם העייפות, יסירו מעליהן את העור היבש ותוך כדי יבצעו עיסוי לכפות רגליכם, עיסוי שיזרז את מחזור הדם וישכיח מכם את כאב היומיום ● בנוסף, תוכלו להתפנק על ספות עיסוי משוכללות לעיסוי בתלת מימד, תחנת פוט מסאז' לעיסוי מדהים של כפות הרגליים
ד”ר דג פאן ספא בטיילת אילת בין טבילה בים ומסע קניות

צילום: באדיבות ד"ר דג פאן ספא

לא צריך להציג את דגי הגארה רופה האחראים לטיפול מעולה לרגליכם, לא בפני תושבי אילת שזיהו מזמן שפדיקור דגים טוב לרגליים וגם לא בפני האורחים המבקרים ב'ד"ר דג פאן ספא' בכל ביקור שלהם בעירנו הדרומית. רציתי רק להזכיר לכל מי שלא יודע, כי אמיר היה הראשון להביא את הדגים הפדיקוריסטיים החרוצים האלה לישראל. את הדגים פגש אמיר רוזנס, הבעלים של 'ד"ר דג פאן ספא' לפני תשע שנים בעת טיול ביפן והחליט שאם פדיקור על ידי דגים טוב ליפנים, זה יהיה טוב גם לאילתים ולמבקרים הרבים הפוקדים את העיר. דגי הגארה רופה המקוריים שלו הם דגים חסרי שיניים המסירים את העור היבש מכפות הרגלים בנשיקות קלות. הטיפול הוא אורגני ללא כל כאב ואידיאלי לעייפים ולסובלים מבצקות ומכאבים ברגליים. 

את ספא הדגים שלו הקים אמיר בהתאם לקונספט המקורי ביפן, על פי דגם של מכון טיפולים יפני, והוא עומד בתקן מחמיר מאד של משרד הבריאות היפני הידוע בקפדנותו ומשלב טיפול לכף הרגל וחוויה של פינוק וצחוק. ב'ד"ר דג פאן ספא' אפשר להתפנק בטיפול באקווריומים אישיים ופרטיים, ויש גם אפשרות ליהנות מהטיפול בקבוצה בבריכה גדולה בה חיים כאמור כ -6,000 דגים בוגרים. היחס הוא כ- 200 דגים לכל כף רגל, ולכן הטיפול ב'ד"ר דג פאן ספא' הוא אינטנסיבי ומהיר יותר מאשר במקומות אחרים. טיפול של רבע שעה ב'ד"ר דג פאן ספא' שווה לטיפול של שעה במקום אחר. המים באקווריום האישי מוחלפים אחרי כל מטופל ובבריכה הקבוצתית הם מוחלפים מדי 25 דקות בערך, כך שכל לקוח מקבל מים נקיים שבנוסף לכך עברו סטריליזציה מיוחדת באמצעות מערכות חיטוי מהמתקדמות ומהמובילות בתחום.

 

 

הטיפול מעולה ביותר לרגליים נפוחות ובצקתיות, ורבים מתושבי אילת ומהמבקרים בה אימצו להם מנהג להגיע באופן קבוע ל'ד"ר דג פאן ספא' ולתת לדגיגונים לטפל בכפות הרגליים שלהם.

ב'ד"ר דג פאן ספא' עורכים בתיאום מראש אירועים לקבוצות בכל הגילאים - ימי הולדת, מסיבות גיבוש, מסיבות רווקים ורווקות ועוד, ואם אתם מעדיפים לחגוג את האירוע במקום אחר ועדיין ליהנות מטיפולי הדגיגים, ניתן להביא אקווריומים של 'דוקטור דג' גם לאירוע שלכם בכל מקום בו תבחרו לחגוג.

'ד"ר דג פאן ספא' באילת הוא גם חנות המפעל שלURIEL , החברה המובילה בעולם לאביזרים אורתופדיים הנותנים פתרון לכל בעיה בכפות הרגליים: פתרונות סיליקון לבעיות כמו דורבן, בליטת עצם הבוניון, יבלות, שפשופים ופטנטים שונים כמו גרבי פדיקור ללילה, מוצרים שונים לסוכרתיים ועוד. מחירי האביזרים הללו שווים לכל נפש, כך שתוכלו להפטר ממכלול בעיות בכפות הרגליים בקלות ובלי להיכנס להוצאות גדולות.

אז בפעם הבאה שאתם חושבים על פדיקור או עייפים מלהסתובב ברגל, הגיעו ל'ד"ר דג פאן ספא', לבד או עם חברים, ותנו לדגים ולעובדים הנחמדים במקום לפנק אתכם! כל הפאן נמצא שם!

'ד"ר דג פאן ספא' פתוח כל יום בשבוע כולל סופ"ש, בין השעות 10:00-22:00.
כתובת: מתחם 'בית הגשר', מול הכדור הקופץ, בצמוד לכספומט.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש