לא רק למכורים למתוק: מתנות לעובדים שמשאירות טעם טוב בפה

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 21/3/2018 09:01 ● ערב ערב 2854
יכול להיות שאתם מודעים לקיומם ומבינים עד כמה הם חשובים לכם, אבל גם מאוד יכול להיות שאתם שוכחים להביע את ההערכה שלכם. העובדים המסורים, אלה שבלעדיהם הארגון לא היה מתפקד, המכירות לא היו מתבצעות והלקוחות היו בורחים מזמן, הם גם אלה שראויים לשי חגיגי. הכירו את אחת הדרכים הכי יצירתיות ומתוקות להפתיע אותם ולהגיד – בלי מילים – עד כמה אתם מעריכים אותם.
לא רק למכורים למתוק: מתנות לעובדים שמשאירות טעם טוב בפה

 

מארז שוקולד ממותג

אחת ההזדמנויות הכי טובות להגיד לעובד שלנו תודה על העבודה הקשה, היא בזמן החגים. זה קורה בעיקר בפסח ובראש השנה, אבל אין סיבה לא להעניק שי מתוק ומפנק גם בהזדמנויות אחרות, למשל בחנוכה, בפורים, בשבועות או ביום הולדת. היתרון הגדול של מארזי השוקולד הוא שהם מאפשרים לנו לשלב בין טעם מדויק של שוקולד איכותי לבין טאץ' אישי (או ארגוני) שמוסיף לשי הזה עוד טוויסט מדליק. סביר להניח שאין צורך להציג את השוקולד, אחד הפינוקים הכי ממכרים ומתוקים שיש, וגם מי שלא מכור לפרלינים היפהפיים או לטראפלס המטריפים עדיין מכיר באיכות שלהם ובטעם המשכר. עכשיו תוסיפו לפרלין גם את לוגו החברה או את אחד מסמלי החג, וקיבלתם שי מצוין שכל עובד ישמח לקבל.

 

ברכה אישית – על גבי השוקולד

בארגונים קטנים במיוחד אנחנו יכולים להוסיף מסר אישי המופנה לכל עובד ועובד, אבל אין ספק שמדובר באתגר של ממש ככל שהעסק גדל והצוות מתרחב. מצד שני, מארזי שוקולד מעוצבים מאפשרים לנו לשלב בכל זאת ברכה ייחודית ושונה. קודם כל, משום שהברכה שבה תבחרו תודפס על גבי השוקולד עצמו, בין אם תבחרו במסר שמתלווה לשוקולד ענק על מקל או בברכה קצרה שתודפס על גבי טבלת שוקולד איכותי. זו יכולה להיות ברכה קלאסית כמו "שנה טובה" או "חג שמח" אבל אפשר לנסות ולגוון עם ברכות קצת יותר קלילות ומדליקות כמו "שלא תצאו מעבדות לחירות" למשל. החיוך שיעלה על פניו של העובד שלכם שווה את הכל, וללא ספק יעשה את העבודה, ולצד המסר המשעשע תוכלו לשלב בין פרלינים קלאסיים עם קרם אגוזים וקפה למשל, לבין פרלינים מיוחדים באמת במילוי אלכוהולי של אמרטו, אייריש קרים או ליקר תפוז.

 

שי מושלם – גם ללקוחות

מארזי מתנה מתוקים יכולים להיות אידאליים לעובדים שלכם, בין אם הם חוגגים יום הולדת, לידה או חג. מצד שני, זוהי דרך מצוינת להפתיע גם לקוח חשוב. אתם יכולים להסתפק בשי צנוע ומתוק כמו שלישיית פאדג' ממותג, טבלת שוקולד עם ברכה אישית או מארז קטן וצבעוני שעליו לוגו העסק שלכם. כל בחירה שתקבלו תהיה אידאלית, פשוט משום שהיא מראה ללקוחות שלכם שאתם חושבים גם עליהם, שאתם מעריכים את השותפות הזו, ושאתם מעריכים אותם על הבחירה בכם. אפשר להבין איך השוקולד הפך לשי האולטימטיבי בשנים האחרונות, ואיך המארזים החגיגיים תפסו מקום של כבוד בכל ארגון שרוצה להעניק לעובדים וללקוחות מתנה מיוחדת באמת.

גלשו להזמנת מארזי מתנה  מבית רוי שוקולד המציעה משלוחי שוקולד בהתאמה אישית


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש