כרמי תכשיטים ושעונים - חנות שחרטה על דגלה את הסיסמה - אמינות, יושר, הגינות והתמדה

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 30/3/2018 12:06 ● ערב ערב 2856
בימים אלה, פתח כרמי חלבי ב'מרכז שלום' סניף נוסף לחנות הוותיקה בקניון 'מלכת שבא' = כרמי חלבי, תושב אילת מזה 45 שנה, הנשוי לרידנה ואב לשניים - עידן ומעיין, הוא דמות מוכרת בעיר, גם לוותיקי אילת וגם לצעירים שבה
כרמי תכשיטים ושעונים - חנות שחרטה על דגלה  את הסיסמה - אמינות, יושר, הגינות והתמדה

 ותיקי אילת זוכרים את כרמי משנת 1973 שבה הגיע לאילת והחל את עסק התכשיטים הראשון שלו בבסטה ניידת, שנדדה בין חופי העיר ומכרה תכשיטים מעשי ידיו אותם יצר מצדפים ומאבנים ומחומרים שונים - תכשיטים שהיה להם קסם מיוחד ושהתיירים וגם האילתים אהבו מאד.

בשנת 1982 פתח את החנות הראשונה שלו במלון 'צייגר' ובה החל מוכר תכשיטי זהב, כסף ויהלומים לתושבי העיר ולתיירים. ממלון 'צייגר' עבר כרמי חלבי למרכז התיירות החדש שנחשב אז ל'המרכז בהא הידיעה בעיר'.

 

 

בשנת 2000, סגר את החנות במרכז התיירות ופתח את החנות המפוארת שלו בקניון 'מלכת שבא' - חנות בה הוא מוכר תכשיטי זהב, כסף ויהלומים בעיצובים שונים ומבחר גדול של שעונים ממותגים של מיטב החברות. 

האילתים בכל הגילאים, שהיו ללקוחות נאמנים שלו בשל אמינותו, יושרו, הגינותו והתמדתו, המשיכו לפקוד את חנותו בנאמנות גם אחרי שעבר לקניון 'מלכת שבא', אבל לא חדלו לבקש שיחזור למרכז העיר, מקום נגיש ונוח יותר לתושבי אילת. לפני שבוע, עשה סוף סוף את הצעד המכריע ופתח, בנוסף לחנות בקניון 'מלכת שבא', חנות בכניסה למרכז 'שלום', אופציה נוספת ונוחה יותר להגעה לתושבי העיר ולאורחיה, של 'כרמי תכשיטים ושעונים', וגם בה הוא מציע תכשיטי יוקרה עשויים זהב ותכשיטי כסף משובצים יהלומים ואבני חן, ובנוסף - מגוון רחב של שעוני יוקרה אופנתיים של מותגי אופנה ידועים המובילים בתחום. 
בחנות המעוצבת כולה לבן וזכוכית מוצגים תכשיטים מכל הסוגים - מחרוזות, שרשרות, עגילים וטבעות, ביניהן מבחר גדול של טבעות אירוסין וטבעות נישואין. ואם לא מצאתם משהו לטעמכם, יעצב לכם הצורף העובד בחנות טבעות או כל תכשיט אחר לפי רצונכם וטעמכם וגם יבצע תיקונים שונים של תכשיטים.  שירותים נוספים שאפשר לקבל בחנות הם שירותי חריטה על תכשיטים וגם החלפת זהב במקום. 

 

 

לרגל הפתיחה של הסניף החדש ולקראת החג, מציעה 'כרמי תכשיטים ושעונים' 50% הנחה על כל תכשיטי הזהב והיהלומים.

כרמי תכשיטים ושעונים, כתובת: שד' התמרים 2 בכניסה למרכז 'שלום', פתוח: א-ה- 10:00-20:00 וביום שישי וערבי חג  10:00-16:00, טלפון: 08-9371030.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש