היכל התרבות

מאת: סימונה סולומון שאואט ● צילום: או-מד מדיקל ● 30/3/2018 12:37 ● ערב ערב 2856
כל אירועי התרבות באילת בין התאריכים 29.3-4.4/2018
היכל התרבות

 

פסח בפארק תמנע - אקשן פרעוני

 

חול המועד פסח 2-6 באפריל

מסלולי טיולים, השכרת אופניים, סירות פדלים, מילוי בקבוקי חול, אומגה, ירי בבליסטראות, הרכבת פאזלים עתיקים, דומינו מדברי ענקי, סיורי שקיעה ועששיות מודרכים (בתיאום מראש בלבד במהלך כל חול המועד).

לפרטים נוספים: 08-6316756, www.parktimna.co.il.


 

פסח ביטבתה 

 

סודות המדבר והטעם של יטבתה נחשפים, בטכנולוגיה מתקדמת, לצד פינות משחק ומתקני אתגר וחוויה לכל המשפחה

המבקרים יהנו מארבעה חללי תוכן מעשירים וחצר פעילה הכוללת גם מזרקות מים מרעננות. משך הביקור – כשעה וחצי, כניסה אחרונה כשעה לפני הסגירה.

תאריכים – 30/3-7/4 , ימים א'-ה' בשעות 10:00-17:00, ימי שישי/ ערב חג בשעות 10:00-14:00, שבת ושבתון בשעות 11:00-16:00. מחיר: 38 ₪ לאדם. לפרטים והרשמה – 08-6356346.

סיורים מודרכים נווה יטבתה עם רשות העתיקות

סיור מודרך עם הארכיאולוגית נפת נגב דרומי ברשות העתיקות, ד"ר טלי גיני, בעקבות האדם במדבר. הסיור יחל במתחם פונדק יטבתה ויצא אל נקודת ההתחלה- תצפית על עין רדיאן. בסיור יתגלה כי בני ישראל לא היו היחידים שמצאו בנווה יטבתה חניון דרכים ומקור מים. הרומאים בנו מצודה כדי להגן על גבולות האימפריה הרומית, בהמשך התורכים הקימו באותו המקום את תחנת המשטרה, הבריטים הקימו את יחידת משטרת הגמלים שמוזכרים בכתובים של לורנס איש ערב ואחרונים להתארח בחאן היו חיילי גולני לקראת מבצע עובדה לכיבוש אילת. עפיפון המדבר הסמוך לקיבוץ סמר, המתוארך לתקופת הברונזה הקדומה יהיה התחנה הבאה במסלול, ונסיים אצל הנבטים, מובילי המור והלבונה שחשפו את מאגר המים ובנו בסמוך מקדש. משך הסיור כשעתיים. הסיור מתאים לכל המשפחה.

לפרטים והרשמה- 08-6616976. (מתוך אתר 'קינדרלנד').


 

פסח ישראלי באשכולות- בסימן 70 שנה להקמת המדינה

 

אזור הדרום והערבה– טיולים, סיורים מודרכים ופעילויות חינוכיות ללא תשלום

מטיילים עם ערכים: פרויקט הטיולים המסורתי של אשכולות - פורום מרכזי סיור, לימוד ותודעה יהודית-ישראלית, ממשיך גם בחול המועד פסח = במהלך החג, מדריכי הטיולים של אשכולות יתפרסו על פני 20 מוקדים ברחבי הארץ ויציעו למשפחות המטיילות סיורים, טיולים ופעילות חינוכית בסימן 70 שנה לישראל, הכוללים סיפורי מורשת, מור"קים, ציונות ועוד

אשכולות בשיתוף האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך, יציעו במהלך החג מערך טיולים, סיורים ופעילות ערכית ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, זאת ב- 20 מוקדים שונים. מערך הפעילות השנה יהיה בסימן 70 שנה להקמת מדינת ישראל. בין הסיורים - סיורים באזור אילת והערבה.

כל הסיורים חינם ומודרכים על ידי מדריכות ומדריכי מרכזי הסיור והלימוד של אשכולות, לצד ההסברים ייהנו המטיילים משפע של פעילויות חווייתיות המותאמות לכל המשפחה.

מוקד 16: מרכז סיור ולימוד ארצי

11:00, 15:00- אילת עם ציפור השיר בציר הנדידה.                                                                     

13:00 – טיול בעקבות נדודי עם ישראל במלחת עברונה.

מנכ"ל אשכולות, אדיר וישניה:

"בפסח אנו מספרים את סיפור יציאת מצרים והמעבר מעבדות לחירות וממצרים לארץ המובטחת- ישראל. ברוח החג ובסימן 70 שנה להקמת מדינת ישראל, אנו באשכולות ממשיכים לספר הסיפור המופלא של עמנו. מרכזי אשכולות יפעילו מערכי טיול ופעילות חינוכית בשבילי ואתרי ארץ ישראל במגוון מקומות אטרקטיביים. יחד ניתן למשפחות חוויה חינוכית-יהודית- ציונית ייחודית".

הטיולים והפעילויות יתקיימו ב- 1-4/4/18 בחול המועד פסח. סיורים מודרכים יצאו בשעות 11:00, 13:00 ו- 15:00. הסיורים מותאמים למשפחות.

לפרטים נוספים, פירוט המוקדים והרשמה לסיורים: 077-899-4989.

ובאתר אשכולות: www.eshkolot.org.

יש להירשם לסיורים מראש. תמונות: יח"צ.


 

המלצת ספר - ספר ילדים חדש: 'בתיה לא אוהבת אמבטיה' / עדי ענתבי

 

הספר בהוצאת 'אוריון' מגולל את סיפורה של בתיה, ילדה שלא אוהבת להתקלח. ההורים מנסים לשכנעה במילים טובות, אך בתיה אינה משתכנעת בקלות. האם היא תסכים לבסוף להתקלח? הספר מתאר את ההתמודדות של בתיה והוריה עם סירובה להיכנס לאמבטיה ומספקת לילדים ולהורים דרכים להתמודדות בקושי מסוג זה בדרך מעניינת וקסומה. הספר מיועד לגילאי 5-2, הגיל שבו מרד האמבטיה בדרך כלל בא לידי ביטוי.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש