אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

מאת: צילה שיר-אל ● צילום: או-מד מדיקל ● 3/4/2018 10:59 ● ערב ערב 2857
טיפ לילידי השבוע - שבוע מאוד מעניין ומאתגר רגשית, יעבור עליכם בעקבות החג שבו יהיה לכם מגע עם כל האנשים הקרובים, מי אהוב יותר ומי אהוב פחות.
אסטרולוגיה - תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות

טלה:

נראה שבמערכות היחסים שלכם תתכן חוסר הבנה ואף שיבושים , בגלל העובדה שכוכב התקשורת נמצא במזל שלכם בנסיגה, עובדה שמלמדת על כך שקיימים מספר אי הבנות ונושאים שעדיין לא פתורים במערכות היחסים שלכם וחשוב מאוד שתפתרו אותם. החג לא עוזר לכם לפתור בעיות כרגע, אלא ההיפך בגלל הצורך שלכם לעמוד בציפיות. תיתכן עצבנות רגשית ומחשבתית שבאה בעקבות האינטנסיביות שאתם חווים.

 

שור:
אתם נמצאים לפני יום ההולדת ולכן זוהי תקופה מאוד עמוסה רגשית ושכלית עבורכם. נראה שקצב האירועים בחייכם לאחרונה התיש אתכם במקצת ולכן זה הזמן הנכון עבורכם  להיות עם עצמכם בשקט שאתם אוהבים. אתם חייבים ללמוד להגיד גם את המילה "לא" לאנשים שונים שלעיתים מפריעים לכם לחיות את חייכם כפי שאתם מבינים. אל תנסו להוציא את כל תוכניותיכם לפועל, כיוון שזה לא הזמן הנכון.

 

תאומים:
מבחינה חברתית אתם באחת התקופות היותר טובות של חייכם. אתם מכירים אנשים חדשים ומעניינים ומצליחים לשדרג את סגנון חייכם בדיוק למקום שאליו שאפתם להגיע. עכשיו, לאחר שנים לא קלות באמת מגיע לכם שתצליחו והכשרונות הטבעיים שלכם יעזרו  לכם בכך. גם מבחינה מקצועית זוהי תקופה של פריחה ואכן יש לכם יכולת לטפל בבעיות שונות מקצועיות בנועם ובחוכמה.

 

סרטן:
בחודש הקרוב תאלצו להשלים פערים בתחום הקריירה שלכם את הדברים שלא הספקתם לעשות בגלל העובדה שהייתם מאוד עסוקים בתקופה שלפני החג. גם אלה מכם שלא ייצאו לבילוי משמעותי אלא יישארו בבית, נראה שנשארה לכם עבודה שאותם אתם חייבים לסיים במהירות על מנת לא להיכנס לעיכובים משמעותיים שבהמשך יפריעו לכם לקידום הצפוי בעבודה.  קחו בחשבון שכוכב התקשורת בנסיגה בבית הקריירה שלכם.

 

אריה:
במהלך השבוע הקרוב ולמעשה במשך כל התקופה הקרובה תהיו עסוקים בכל הנוגע למשפחתיות שלכם , כיוון שתרצו להרגיש שייכות ושגם אתם תורמים מהידע ומהאנרגייה שלכם. מומלצת לכם נסיעת התאווררות למילוי המצברים , כיוון שהיא יכולה לעזור לכם בהרגעת המתחים שצברתם לאחרונה וגם יהיה לכם נעים מאוד במחיצת אנשים שאתם מרגישים איתם אהובים ואוהבים.

 

בתולה:
כוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם , ממשיך לבצע את נסיגתו בשבוע הקרוב ולמעשה גם עד אמצע החודש הבא, לכן מומלץ לכם להיות זהירים בכל הנושא הכלכלי ולא להכנס להוצאות מיותרות, או אפילו למחשבה על שינויים. גם כספים שאתם בונים עליהם , עדיין לא יגיעו ואף יתעכבו. זה הזמן לחכות עד לסיום הנסיגה להמשך הפעילות. בזמן זה בחופשת החג, השתדלו להיות יותר קשובים לצרכים של הקרובים לכם. 
הכוכב מארס שמביא איתו אנרגיה, נמצא בשמיים בבית המשפחה שלכם ונראה שבשלב הזה אתם פועלים תחת עומס יתר שאם לא תיזהרו, עלול להפיל אתכם למישכב. מאחר ובדרך כלל אתם מזל שהעשייה שלכם יותר מחושבת ואיטית, הרי שכל דבר שמפעיל אתכם בלחץ עלול לגרום לכם ליציאה מאיזון. זה הזמן להפסיק להסס, אלא להוריד מעל עצמכם סמכויות כדי להרשות לעצמכם לנוח. 

 

מאזניים:
זהו זמן מצוין לשדרג את העבודה שלכם למרות שכוכב התקשורת נמצא בנסיגה בבית זה. הסביבה הקרובה תמיד מוכנה לעזור לכם וחשוב מאוד עבורכם להיעזר עד כמה שאפשר באחרים על מנת שתוכלו להתקדם בקצב שאתם רוצים. יש לכם צורך עז לשנות את  מקום המגורים שלכם ולכן ייתכן שאתם חושבים על מעבר או לפחות לשפץ את הקיים ולעשותו נוח והרבה יותר מרווח עבורכם. 

 

עקרב:
הכוכב סטורן המביא איתו בגרות ואחריות עדיין יושב אצלכם בבית המקושר עם כספים ולכן חשוב מאוד שתפעלו בצורה שקולה ולא תקשיבו לגחמות של רגע ותבזבזו מעל המותר לכם. זה גם הזמן שלכם לעבוד על התחום הקוגניטיבי בחייכם וללמוד לשנות חשיבה ולעבוד דרך ההיגיון ופחות להפעיל רגש. העובדה שאתם אנשים מאוד רגישים הופכת אתכם פגיעים יותר ונראה שאחרים משתמשים בזה לעיתים קרובות נגדכם.

 

קשת:

זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם בכל הנוגע למימוש עצמכם והמקום שלכם במשפחה הגרעינית. אתם דוחפים גם את הקרובים לכם קדימה על מנת לעזור לעצמכם ולפעול יחדיו במידת האפשר, ואכן אתם אנשים פעילים מאוד בתחומכם. זה הזמן לא להרשות להתלבטויות הנצחיות שיש לכם בין בית לעבודה , להפריע לכם בקו המחשבה שלכם. בסיום החג יגיע גם הזמן שלכם להמשיך בדרככם. 

 

גדי:

במהלך כל השבוע הקרוב ולמעשה במשך כל החודש הקרוב יישב הכוכב מרקורי שמביא איתו תקשורת בבית הסביבה הקרובה שלכם ויגרום לכך שנושאים שעד היום טרם היותם ברורים ביחס אליהם יקבלו את ההבהרה שהיתה דרושה לכם. חוסר הבהירות בשנים האחרונות גרם לכם לכמה החלטות שגויות ולכן זה בדיוק הזמן הנכון ללקיחת אחריות מחודשת ולבחון את הדברים.


חדשת אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש