"אלימי" – קונדיטוריה מדליקה של השף קונדיטור והשוקולטייר אבי אלימי

מאת: אביבה דקל ● צילום: חיים דוד ● 11/4/2018 08:56 ● מה נשמע 543
הריח המשכר שמקבל את פני הנכנסים לקונדיטוריה "אלימי" מעיד כאלף עדים עד כמה טעים כל ביס שתכניסו כאן לפה ● הוכחה נוספת לטיב המאפים של אבי אלימי, היא עדותם של הלקוחות הנאמנים שהולכים אתו שנים רבות
''אלימי'' – קונדיטוריה מדליקה של השף קונדיטור והשוקולטייר אבי אלימי

אבי אלימי יליד אילת, הוא לא שם חדש בעיר. ברזומה שלו שנים רבות של מגורים בניס שבצרפת, שם למד אפיה וקונדיטוריה, וגם שוקולטריה. כשחזר לאילת בשנת 1988, נקלט במלונאות וכיהן כשף קונדיטור של מלונות ישרוטל – ספורט, לגונה והרויאל ביץ', היה שף קונדיטור ראשי של מלון דן אילת ומלון הנסיכה. בשנת 2009 החליט לצאת לעצמאות וייסד את קונדיטורית "שוקולה" שכיכבה במשך חמש שנים ברשימת הקונדיטוריות של אילת. אחרי חמש שנים עבר לארצות הברית, שם ביצע פרויקטים קולינריים שונים. עם חזרתו לאילת כעבור שנה, שימש כמורה ראשי לקונדיטוריה באוניברסיטת 'בן גוריון' במשך 7 שנים. לפני כשנה עזב לטובת פרויקטים במרכז הארץ והיה השף קונדיטור ראשי של רשת "גרג", והיועץ הקולינרי של אולמי "קאלה" בחיפה.

 


כשמצא מקום מתאים לקונדיטוריה משלו באילת, באזור התעשייה, צמוד ל"פרי ארצנו" ול"לומדעת", פתח שוב קונדיטורית שף משלו לשמחת לקוחותיו הוותיקים.
"אנחנו קונדיטוריה שמגישה גם ארוחות בוקר וגם מבחר גדול של מיני מאפה מלוחים המלווים בסלטי בריאות אישיים", מספר אבי שמציע ללקוחותיו מגוון מאפים רחב. בפסח הייתה הקונדיטוריה סגורה ואולם השבוע היא חזרה לפעול כשהיא מציעה ליין של מאפים, קינוחים ועוגות ללא סוכר וללא גלוטן, ליין של באגטים צרפתיים מקוריים ושוקולדים תוצרת בית המיוצרים במקום.
יש בקונדיטוריה של אבי מקומות ישיבה גם בחלל הפנימי הנעים וגם במרפסת החביבה, ויש גם משלוחים לכל מקום בעיר.
המקום כשר למהדרין ובד"צ.

כתובת: רחוב האורגים חמש, אזור התעשייה, ליד "פרי ארצנו", צמוד  ל"לומדעת".
פתוח: ימים א'-ה' 08:00-20:00, שישי 08:00 עד שעה לפני כניסת שבת.
טלפון למשלוחים: 08-6368442


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש