מפקידים את האופניים רק בידיים מקצועיות

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2018 22:47 ● ערב ערב 2859
בשנים האחרונות הפכו האופניים ובמיוחד האופניים החשמליות - כלי רכב שימושי עבור כל השכבות באוכלוסייה. רבים מעדיפים את האופניים הללו על פני המכונית הרגילה והם נהנים מכל היתרונות שיש לאופניים הללו להציע. חשוב לזכור כי כאשר האופניים שלנו זקוקות לטיפול - מוסך אופניים מורשה – זו תהיה הכתובת!
מפקידים את האופניים רק בידיים מקצועיות

רבים הם רוכבי האופניים אשר נעים על כבישי הארץ ומחליפים בהצלחה את המכונית הרגילה. האפשרויות להגיע בקלות ובמהירות אל היעד, בכלי רכב קומפקטי אשר אינו דורש תחזוקה רבה ויקרה, הופכים את האפשרות של רכיבה על גבי אופניים חשמליות למועדפת בקרב נהגים רבים. אך חשוב לזכור כי גם האופניים החשמליות אמורות לבקר מפעם לפעם במוסך אופניים. תיקון אופניים חשמליות לא יכול להתבצע באופן פיראטי או חובבני באמצעים ביתיים ופשוטים. אם אנחנו רוצים לשמר את האופניים ולהעניק לו את הטיפול הנכון והטוב ביותר – אנחנו חייבים להשקיע ולבחור במוסך מורשה שם עובדים אנשי מקצוע אשר מכירים היטב את כל החלקים החיצוניים ואת כל החלקים הפנימיים אשר מרכיבים את האופניים והם יודעים איך וכיצד לטפל בו. רק טיפול מקצועי יחזיר את האופניים למצבם החדש.

 

מוסך אופניים עבור רוכבים שבוחרים חכם!

 

לפני שנפרט על אודות הנקודות החשובות אותם יש לבדוק בטרם באים להפקיד את האופניים לתיקון, נציין את הסיבות למה ומדוע כדאי לרכב על אופניים חשמליות.

  • מעולה לספורט.
  • מעולה למי שממהר.
  • מעולה לשמירה על איכות הסביבה.

 

תיקון אופניים – איפה?

 

כאשר אתם מחפשים מוסך אופניים עליכם לברר שלוש נקודות חשובות.

  1. מקצועיות וניסיון – חובה לבדוק כי מדובר בצוות מקצועי אשר הספיק לרכוש ניסיון רב בטיפול ותיקון של אופניים חשמליות.
  2. המלצות מלקוחות – תמיד כדאי לברר אצל לקוחות קודמים ולבדוק איתם האם הם היו מרוצים מהטיפול שהאופניים שלהם קבלו באותו מוסך.
  3. חלקי חילוף – בררו האם במוסך אופניים חשמליים ישנם חלקי חילוף מתאימים אשר יתאימו לכל סוגי האופניים ולכל התקלות המצויות.

אם תפנו אל אנשי מקצוע מקצוענים ומנוסים תוכלו להיות בטוחים כי האופניים שלכם יצאו חדשות!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש