שאיבות ביוב בבת ים

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 26/4/2018 22:51 ● ערב ערב 2859
העיר בת ים היא עיר מדהימה ומיוחדת. רבים מתאהבים בעיר ובוחרים להשתקע דווקא בה. כל מי שמתגורר בבת ים, חייב להכיר את השירותים המוצעים לתושבים של בת ים בכל אחד מהתחומים הנדרשים מעת לעת. אך נדמה כי את השרברבים המקצועיים – חייבים כולם להכיר. כי כל אחד יזדקק מפעם לפעם לשירותיו של השרברב. ביובית לצורך שאיבות ביוב זהו שירות שכאשר זקוקים לו – הוא פשוט מציל את המצב.
שאיבות ביוב בבת ים

כל מי שבוחר להתגורר בבת ים והאמת היא שבכל מקום אחר בו אנחנו מתגוררים אנחנו חייבים להכיר את השירותים הבסיסיים אשר קיימים במקום ואשר הם נועדו בכדי לסייע לנו כאשר אנחנו סובלים מבעיה או תקלה כזו או אחרת.

כך זה עם נושא האינסטלציה. אם תהיה לנו כתובת אשר אליה נוכל לפנות כאשר אנחנו סובלים מתקלה במערכת האינסטלציה הרי שנוכל להיות הרבה יותר רגועים כאשר נגלה כי המים עולים על גדותיהם או שאנחנו סובלים מסתימה בכיור המטבח.

 

ביובית בבת ים מצילה את המצב

 

למעשה ניתן לומר כי כאשר מדובר בתקלה גדולה ומערכתית – הרי שרק הביובית אשר תבוא ותבצע שאיבות ביוב – היא זו שלמעשה תצליח לפתור עבורנו את הבעיה מהשורש. כי הביובית היא כלי עצום הן מבחינת הממדים הפיזיים שלה והן מבחינת היכולות שלה והיא מסוגלת לחולל שינוי של ממש בכל מה שקורה בצנרת שלנו. גם אם ישנה הרבה מאוד פסולת אשר הספיקה להצטבר משך שנים רבות וגם אם אלו שורשים אשר התפתחו בתוכה וצמחו לפקעת גדולה וסבוכה אשר סותמת את כל מעבר המים – רק ביובית – היא זו שתצליח להשתלט על הבעיה, לסחוף החוצה את כל הפסולת, להעיף את השורשים כולם ופשוט לפנות את הצינור לגמרי. זה אומר שהוא יחזור להיות ממש כמו חדש!

מלבד הניקיון מבחינת הפינוי ושאיבת הביוב, ישנו גם הניקיון באמצעות שטיפה במים. ביובית מסוגלת לשטוף היטב את כל הצנרת מבפנים כאשר התוצאה תהיה צנרת מים נקייה לחלוטין שתתחיל להתנהג ממש כמו חדשה!

הוא אשר אמרנו. ביובית – שמצילה את המצב!


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש