אז מה עושים כאשר מתפרצת תקלה ברשת המים או הביוב?

מאת: מסחרי ● צילום: מסחרי ● 7/5/2018 14:20 ● ערב ערב 2861
גיליתם פיצוץ מתחת לרצפות המבנה? סתימה בחדר השירותים? ואולי אתם בכלל בעת שיפוץ זקוקים להתקנה של כלים סניטריים חדשים? עבודות אלו הן מטלות בלעדיות של נותן שירות בתחום האינסטלציה.
אז מה עושים כאשר מתפרצת תקלה ברשת המים או הביוב?

מערכת המים, האינסטלציה והביוב- היא מערכת מסועפת ומורכבת המשמשת בחיי היומיום. ולמעשה בעצם

בכל מבנה- פרטי, ציבורי או מוסדי ישנן מספר מערכות שנחשבות תשתית. בין המערכות הללו שניתן למנות הן כמובן מערכת החשמל, הרשת, האינסטלציה והביוב. מערכות אלו למעשה משמשות בסיס ותשתית לכל סדרי חיים נורמטיביים ותקינים. על כן, לא פלא, כי כאשר חלה תקלה באחת המערכות האלו יש צורך למצוא בדחיפות את איש השירות הראוי והמתאים שיוכל לתקן לכם את המערכת ולטפל בבעיות שנוצרו בה.

על מנת לטפל במערכת המים- זכרו להזמין אך ורק איש שירות מקצועי ומיומן ולא להסתפק ב"שיפוצניק" או במכר שיש לו "ידי זהב". לכן, תמיד במקרה שנתקלים בבעיה במערכת הצנרת או בקלקול של האינסטלציה- יש לפנות אך ורק לאינסטלטור מומחה בעל ידע ויכולת, בעל ניסיון וכמובן מוסמך – רצוי לבדוק את תעודות ההסמכה ורישיון.

ובכל מקרה, כדאי תמיד לפני שמזמינים את שירותיו של אינסטלטור בתל אביב או בכל אזור אחר במקום מגורכם - לבצע סקר מחירים מקיף באזור המגורים על מנת לדעת מראש מה סדר הגודל של המחיר המבוקש והמקובל. לעולם- כמו בשום תחום אחר- לא כדאי להתפתות ולהזמין איש מקצוע שדורש דווקא מחיר נמוך. מחיר שנראה לכם נמוך באופן משמעותי- הוא מחיר שלא כדאי להתפתות אחריו. לרוב דווקא במקרה זה- לא כדאי בשום אופן להזמין את איש המקצוע, משום שמחיר נמוך באופן נמוך במיוחד עלול להחשיד במיוחד.

 

ומה עושים כאשר התקלה במערכת הצינורות והביוב מחוץ למבנה?

 

כאמור, מערכת התשתית החוץ מבנית נפגעת- מדובר כבר בתקלה מורכבת ומסובכת יותר. במקרה כזה הבעיה היא כבר לרוב לא נמצאת בתוך יכולת הביצוע של האינסטלטור, אלא מצויה בתחום השירות של משאית הביובית. משאית זו היא משאית המצוידת בצינורות בעלי לחץ עצום ומיכלי קיבול גדולים במיוחד. משאית זו- מטרתה לטפל בהצפות מים שנגרמו מסיבות שונות בתוך מערכת הביוב, כמו כן משאית הביובית תוכל באמצעות המתקנים המצויים בה לתקן גם פיצוצים וסתימות במערכת.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש