חשמל על הגל - הצירוף המושלם בין חוף מקסים ספורט ימי וטיולי מדבר

מאת: אביבה דקל ● 9/5/2018 18:42 ● ערב ערב 2862
הנוסחה הסודית שבזכותה מי שמגיע לחוף הזה הופך להיות מכור לו, היא העובדה שב'חשמל על הגל' מציעים לכם כמעט כל דבר – חוף מקסים, ים נפלא, ספורט ימי מכל הסוגים וגם טיולי ג'יפים בהרי אילת ובערבה
חשמל על הגל - הצירוף המושלם בין חוף מקסים ספורט ימי וטיולי מדבר

תושבי אילת כבר מכירים את חוף 'חשמל על הגל', אבל אם אתם חדשים בעיר או אורחים מכל חלקי הארץ או מחו"ל,  מומלץ מאד שתגיעו ל'חשמל על הגל' ותידבקו גם אתם בחיידק שיהפוך אתכם למכורים של החוף שיש בו הכל. 

 

ב'חשמל על הגל' - יש הכל  


אוהבים חוף סטלבט? הגעתם למקום הנכון. לא רוצים בטן גב ורוצים דווקא ספורט ימי, וזו הסיבה שאתם מגיעים לחוף? ב'חשמל על הגל' תוכלו ליהנות מכל סוגי הספורט הימי: סקי, אבובים, בננות, אופנועי ים, מצנחי ים, קיאקים, סאפים, מפרשיות וגלשני רוח - כל דבר שהוא ספורט מעל המים יש כאן, רק תגידו איזה סוג של ספורט ימי הוא החלום שלכם, וליאור ואורן כהן יעשו הכל כדי שהחלום הזה יתגשם. ואם לא די לכם בסתלבט על החוף ובהוצאת מרץ בסוגי ספורט ימי שונים? זה גם בסדר, שכן ליאור ואורן לא  מסתפקים רק בחוף מקסים וספורט ימי מכל הסוגים, כאן מציעים לכם גם טיולי ג'יפים מאורגנים להפליא בשמורת הרי אילת. הטיולים הם בג'יפים פתוחים, שמונה אנשים בג'יפ, ובכל ג'יפ מדריך שהוא גם מורה דרך וגם הנהג. אורך הטיולים ניתן לבחירה - יש טיולים של שעתיים, של ארבע שעות, ויש טיולים ליום שלם, הכל בתיאום מראש. ספרו לליאור ואורן מהו הטיול עליו אתם חולמים, והם יגשימו את החלום הזה בשבילכם. 

 

 

על חוף 'חשמל על הגל' מחכות לכם אופציות שונות לסתלבט על החוף - זולות מזמינות, שמשיות צל וכסאות נוח, ואם אתם רעבים עומד לרשותכם מזנון קל - צ'יפס, חומוס, סלט, כריכים, גלידות ועוד. ארוחות גורמה אין כאן, אבל הנשנושים טעימים וטריים ולא תצאו מכאן רעבים. בר המשקאות מצויד היטב במשקאות קלים וחריפים שונים, יינות ובירה וגם קפה או תה. אפשר לשבת על הבר ואפשר להתרווח בכיסאות נוחים שבבית הקפה וליהנות מהשירות של צוות החוף האדיב והחייכני, שהנוחות שלכם היא בראש מעייניו.  

אוהבים ג'חנון? מדי שבת מגישים כאן את הג'חנון של אמא אביבה, אמם של ליאור ואורן, ואם אתם רוצים ליהנות ממנו, השתדלו להגיע מוקדם שלא תחמיצו את הג'חנון המשובח שטעמו יישאר עמכם הרבה זמן אחרי שתעזבו את החוף.

עייפתם מהסתלבט? כאן תוכלו לבחור כל ספורט ימי שאפשר לחשוב עליו, והכל תחת השגחתם של מדריכי השיט שכולם ותיקים ומנוסים, וכשהם אלו השומרים עליכם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות. 

 

 

מתכננים אירוע? בחוף 'חשמל על הגל' אפשר גם לערוך פעילויות ואירועים מדליקים לקבוצות ולמשפחות. לפרטים ניתן לדבר עם ליאור בסלולרי:  0522626548.

מיקום: חוף החשמל באילת, צמוד לחוף 'הדקל', דרומית לבסיס חיל הים.

טלפון: 08-63388779.

פתוח: 09:00 עד השקיעה.
אתר: WWW.GALREDSEA.CO.IL.
מייל: galredsea@gmail.com.


חדשות אילת

תגובות

הוסף תגובה

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש